sierran käynnistymis/sammumisongelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs kaasari riesain ei meinaa aina sammua eli on "hieman" jälkikäyntiä. Joskus auto ei myöskään meinaa millään käynnistyä jos on sammuttamisen jälkeen hörähtänyt uudelleen käyntiin. Jälkikäynti johtuu varmaan karstasta mutta mistä johtuu käynnistymis ongelmat. Normaalisti lähtee kyllä kitisemättä käyntiin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
95 tankkaan mutta ei kai sielä niin paljoa puristuksia ole että se saisi seoksen syttymään. Jos näin olisi niin kaasari vuotaisi bensaa??

kyl mul ainakis 95 tuotti ongelmia. 98 ja ei mitn.
ja riippuu myös minkä yhtiön bensaa..
tahtoo nuo vanhukset (oma -89) olla vähän nirsoja :D

kyl mul ainakis 95 tuotti ongelmia. 98 ja ei mitn.
ja riippuu myös minkä yhtiön bensaa..
tahtoo nuo vanhukset (oma -89) olla vähän nirsoja :D

Johan on. Sit pitää varmaan ruveta tirkisteleen kaasariin miksi vuotaa... Ryyppy tahtoo ainekin jäädä päälle eikä sammua. Lieko tällä mitään tekemistä asian kanssa??
Pitää kyllä tosiaan ihan kokeila tota oktaanin vaihtoa.

Taitaa olla tyyppivika :)

oma -89 tekee samaa.. pikkasen jälkikäyntiä. enpä ole antanu haitata mun elämää.

täytyy itekkin muuten kokeilla tota 98 käyttöä.

taitaa olla melkein kaikissa vanhoissa autoissa tuo että suositellaan 98:n käyttöä 95:n sijaan. itselläni oli -77 opel manta joka vittuili jos tankkas 95 tankkii mutta 98:n kanssa ei mitään ongelmaa. nyt itselläni on jäärässinä riesa ja tankkaan siihen vain 98:thumbs:

taitaa olla melkein kaikissa vanhoissa autoissa tuo että suositellaan 98:n käyttöä 95:n sijaan. itselläni oli -77 opel manta joka vittuili jos tankkas 95 tankkii mutta 98:n kanssa ei mitään ongelmaa. nyt itselläni on jäärässinä riesa ja tankkaan siihen vain 98:thumbs:

Asiasta kukkaruukkuun käytätkö piikkejä sierrassa? Jos näin niin onko ihan orkkis vanteilla ja minkä kokoisia käytät?

Asiasta kukkaruukkuun käytätkö piikkejä sierrassa? Jos näin niin onko ihan orkkis vanteilla ja minkä kokoisia käytät?

en käytä koska periaattessa ajetaan "lumella" mutta olen meinannu ostaa ensitalveksi piikit ja siirtyä ihan kunnon JÄÄradalle :D

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
venttiilit taitaa olla karstoittuneet ja kaasari kulahtanut.
jos sattuu olemaan vielä malli missä sytkäboksille menee alipaineletku niin todennäköisesti se on täynnä paskaa.(putsaus/vaihto).
ja 98 taitaa olla ainoa oikea bensa sierraan?
ei ainakaan mulla toiminut 95:lla.
Onneks oon päässy omasta jo eroon.

Mitens sierran omistajat ootteko kattonut missä kunnossa on ohjausputken liukuholkki(siis se mistä ohjausputki menee läpi rintapellistä). omassa oli ainakin ihan loppu mikä aiheutti ikävän välyksen ohjaukseen. Eli putken ei pitäisi heilua kun heiluttaa sitä polkimien vierestä.

venttiilit taitaa olla karstoittuneet ja kaasari kulahtanut.
jos sattuu olemaan vielä malli missä sytkäboksille menee alipaineletku niin todennäköisesti se on täynnä paskaa.(putsaus/vaihto).
ja 98 taitaa olla ainoa oikea bensa sierraan?
ei ainakaan mulla toiminut 95:lla.
Onneks oon päässy omasta jo eroon.

Mitens sierran omistajat ootteko kattonut missä kunnossa on ohjausputken liukuholkki(siis se mistä ohjausputki menee läpi rintapellistä). omassa oli ainakin ihan loppu mikä aiheutti ikävän välyksen ohjaukseen. Eli putken ei pitäisi heilua kun heiluttaa sitä polkimien vierestä.

Miun mielestä alipainesäädötön sytkä, hal anturilla?. Ei oo hirveästi tyhjää vielä ilmennyt ohjauksessa.

vaihda se "juuttuvakurkkuinen kaasari" kaksikurkkuiseen korvauskaasariin ni varmaan alkaa toimia

vaihda se "juuttuvakurkkuinen kaasari" kaksikurkkuiseen korvauskaasariin ni varmaan alkaa toimia

En ajatellut enään hirveästi sijoittaa tohon autoon. Menee toivon mukaan kesällä vaihtoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom