Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä lonkankoukistajan venytyksiä teet? Voitko laittaa linkkiä kuvaa tms.
Toi sivulihas mulla kiree toiselta puolen. Ku istuu penkillä ja nostaa vasemman jalan oikean jalan päälle ja painaa vasenta jalkaa polvesta alaspäin. Kiristää niin stanasti. Voisko tää lihas vetää kieroon lantioo tms. Istues väsyy lonkka vasemmalta puolelta myös.
Minulla oli toiselta puolelta kans hartia alhaalla. Tein todella paljon töitä, että olisin saanut sen kuntoon+hierontaa.Si-nivel ei voi mennä paikoiltaan ilman jotain tapaturmaa kovaa kolausta tms. Syy vinoon rankaan ja hartioiden korkeuseroon, jalkojen pituuseroon on kireät lihakset. Lantiossa selässä jaloissa missä vaan. Itsellä meni 15v tajuta se ja liian myöhään opin venyttelemällä pitämään lantion suorassa. Nivelrikkoa tms ehtiny jo tulla toiseen polveen mikä oli aina rasituksen alla ja vastapuolen olkapäähän ja toisen yläselän lihakset pysyvästi jumissa. Jne. Liian myöhään tajus miten kuuluu venytellä.
Vuosia olen käynyt erilaisilla ammattilaisilla, osteopaatti, kiropraktikko, omt-fysio ja nyt toista kertaa huomenna jäsenkorjaajalle. Itellä ollu ongelmia oikean puolen lantion kanssa. Näistä hoidoista on mulle aina noin yhden päivän hyöty jonka jälkeen lantio taas vino ja rintarankaan kerääntyy fasettilukkoja. Joillekkin yksi kertakäynti voi riittää, riippuu ihan henkilöstä.Onko kukaan käynyt SI -nivelkipujen takia jäsenkorjaajalla?
Ite oon käyny 3 x omt -fyssarilla ja ahkerasti tehny erilaisia lantion ja lonkkien mobilisoivia harjoitteita joka päivä, mutta silti tämä jo 3 kk kestänyt alaselkäkipu vaivaa. Juurikin vasemmalta puolelta pakaran yläosan kohdalta. Istuessa tuntuu eniten. Fyssari ensimmäisella kerralla manipuloi lantiota ja kahdella seuraavalla käsitteli.
Jäsenkorjaajista oon kuullu että voisivat olla tehokaskin apu SI -nivelvaivoihin.
Kokemuksia?