Showkamppailu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petsko
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös noi nyt oo treenannut jo 1,5v huippukoutsien kanssa? Tuskin tarvitsee häpeillä aikoinansa olleille turpakeikolle :censored:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silloin kun on kyse näytöksestä, jossa säännöissä on jo sovittu, ettei saa kunnolla lyödä, niin eipä ne mua hirveästi jaksa sytyttää. Mutta eipä mua juuri sytytä showpainikaan ja valtavan suosittuahan sekin näyttää olevan.

Hieman eriskummallistenkin otteluparien välille järjestettävät oikeat ottelut saattaa kyllä usein kiinnostaa, ottelijoista riippuen. Painotus kuitenkin sanalla oikea ottelu.
 
Tänään tulossa Tommy Fury vs KSI, ja Logan paul vs Dillon Danis.
Matsit kai 01 aikoihin yöllä.
En tiedä mitä saavat liksaa mut luulen että huomattavasti enemmän kuin nyrkkeilijät normaalisti, ehkä nää showjutut vetää yleisöä paremmin kuin normi ammattinyrkkeily.
 
Tuli somessa vastaan tuosta Loganin matsista juttua. Se on näemmä vedetty ihan kunnolla shown puolelle.
Paul otteli ihan hyvin mut Danis rupes vetelee jujutsua nyrkkeilymatsissa.
Ihan tosissaan nää kaikki otteli, oli unibetissä kertoimet.
Näytti myös olevan katsomot täynnä.
 
Paul otteli ihan hyvin mut Danis rupes vetelee jujutsua nyrkkeilymatsissa.
Ihan tosissaan nää kaikki otteli, oli unibetissä kertoimet.
Näytti myös olevan katsomot täynnä.
Sitä tuossa oli. Mitä tuon yhteenvetovideon katsoi, niin erehdyttävää paljon muistutti showpainija. Niissäkin on katsomot täynnä ja lopussa kehässä enemmän järjestysmiehiä kuin ottelijoita illan aikana 😅
 
En oo tosta Dillonista aiemminkaan digannut, mutta tän matsin jälkeen täytyy sanoa, että toi on ihan poikkeuksellisen ärsyttävä pelle. Ei noi Paulin veljeksetkään omiin lemppareihin lukeudu, mutta Danis on kyllä ihan omaa luokkaansa inhokkina.
Ukko ei saa yhtään mitään aikaiseksi, muuta kuin ottaa osumaa, silti koko ottelun soittaa suutaan ja naureskelee. Ehkä se yritti matkia Diazia, mutta siinä on se ero, että Diaz kuitenkin yrittää voittaa ottelunsa ja tekee jotain sen eteen.
Nyrkkeilymatsissa Danis menee selälleen ja pyytää Logania tulemaan guardiinsa.....
Myöhemmin yritti tehdä double leg-alasviennin ja ei onnistunut edes siinä. Sitten vielä tuo lopun häslinki. Kuvottava persoona.

KSI:n ja Tommyn matsi oli sitten taas yksi huonoimpia nyrkkeilyotteluita pitkään aikaan. Lähinnä pelkkää sitomista 6 erää.

Toivottavasti suuri yleisö nyt koki saaneensa vastinetta koko rahalla! Hehän tämän shown mahdollistavat niin, että nää kerää isompaa liksaa, kuin oikeat huippunyrkkeilijät, paria poikkeusta lukuunottamatta.
 
Kyllähän päämatsi on kirjaimellisesti shownyrkkeilyä eikä siinä ole mitään väärää. Itse ainakin innolla odotan tätä showta. Olishan se hienoa nähdä että Fransic sais edes muutaman hyvän osuman ja pientä kilpailun tuntua otteluun. Viime aikoina on ollut kyllä niin yllättäviä lopputuloksia että Furyn tyrmääminen olisi hyvää jatkoa tälle.n. .
Jos ei pääottelu kiinnosta niin kortilla on muita ihan kilpailullisia ja hyviä otteluita. Tuli katsottua punnitus tilaisuus eilen ja ihan yllätyin että kortilla on kunnon otteluita myös.
Itse aioin ainakin maksaa kympin ja virittäytyä illalla sipsipussin kanssa sohvalle katsomaan showta. Muistaakseni kahdeksan aikoihin alkaa kortti ja viisi raskaansarjan ottelua on ennen päämatsia .
 
Aloin pohtia, onko Francis Ngannou maailman kovin raskaan sarjan nyrkkeilijä, joka ei ole vielä koskaan kilpaillut nyrkkeilyssä.

Joku potkunyrkkeilyn kärkinimistä saattaisi päihittää hänet nyrkkeilyssä, mutta ei moni. Ja ainakin Rico Verhoevenilla on yksi ammattinyrkkeilymatsi takavuosilta, joten hän ei kelpaa.
 
Back
Ylös Bottom