SHOCK3D - onko kokemuksia?

Ikä
51
Kotimaiselta firmalta tullut Jack3d:n kilpailija SHOCK3D. Onko täällä porukka testannu? Toisella foorumilla on asiasta pitkä ketju..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole kokemusta, mutta säästän sinut ja kaikki turhalta kokeilulta..jättäkää kaikki Jack3D yms. kauppaan ja tilatkaa Driven Sportsin Craze, yksinkertaisesti paras preworkout-tuote.

Jack3d on kuraa, shock3d ei kyllä sisällöltään vakuuta yhtään enempää. Crazea tai White Floodia suosittelisin myös ennemmin, jos vain jaksaa ulkomailta tilata.

Moderaattorit voisivat puuttua tähän jatkuvaan tuotemainontaan. Jos kokemuksia kysytään niin silloin halutaan kuulla kommentteja kokeilleilta.

Shock3d
Kofeiini 200 mg
1,3-dimetyyliamylamiinia 30 mg
Tauriini 1000 mg
Tyrosiini 2000 mg

+ sisältää tyrosiinia joka on ihan hyvää, tämän ansiosta varmasti hieman toimivampaa kuin jack3d.
+- dmma:ta kohtuu annos, omaan makuun sais olla kyllä enemmin jotta ei tarvitsisi tupla annosta
- hinta aika törkeä. 1,20e / 2,40e per annos

Ei ne aineet muutu sen toimivimmiksi oli ne sitten minkälaisessa purkissa tahansa.

Kiitti vastauksesta, mutta pieni tarkennuspyyntö:
Ovh 34,90€ / 30 = 1,163€ / annos (1 annos = 6 kapselia)
Mitä tarkoitit mainitsemallasi 2,40€ / annos? :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Tupla annosta, monille ei yksi annos riitä. Vaikka tuossa onkin ihan kohtalainen annos nuita aineita. Itse ottaisin todennäköisesti 1½ annosta / 9 kapselia.

tänään kokeilin, n.1/2 tuntia ennen treeniä otin sen 6 kapselin annoksen. EI MITÄÄN vaikututusta, taitaa olla kauppamiesten touhua tämäkin...... :)

Kyl mulla tärähtää jack3d:stä kihelmöintiä käsiin ja naamaan + sama olo ku ois vetäny 5kuppii kahvii. Jonkun verran tuota jakkia jäljellä ni kokeilen sen jälkeen tuota shockia. Aika samoiltahan noi kyl näyttää sisällöltään.

No niin, tuli viimein kokeiltua sitten tuota Shock3Dia.
6 kapselia otin puolituntia ennen treeniä, virtaa riitti niinkuin Fortumin keskusvoimalassa :hyper:

Itsekin vastikään testasin tuota Shock3D:ia ja kyllä se toimi ja oli ihan hyvä! :) Yks parhaista mitä oon testannu piristävän vaikutuksen osaltaan.

Ainut ongelma se että piristävä vaikutus kestää helvetin pitkään. Siivosin kämppää pari tuntia parin tunnin treenin jälkeen

Ei kai sotkeminen niin raskasta ole jos liian siistiltä näyttää. :D Voishan tota kokeilla jossain kohtaa itekkin, mut eipä tuo jakki ainaka kovin kummosta ollut. Näitten tuotteitten törkee ylihehkutus vähän laimentaa niitä.

SHOCK3D on nyt ollut mulla treenikäytössä parin viikon ajan ja hyvin potkiii 6 kapselin annoksella (selvästi paremmin kuin jack3d). Ens viikolla kokeilen 8 kapselia.

Suositut

Back
Ylös Bottom