- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun kaksi natu treenikaveria teki rankan dieetin voimamieskisojen painoluokkaan. Treeniä oli myös paljon. Ihmettelivät kisan jälkeen miksi ei enää seiso ja kokoajan vituttaa. Eikun testojen mittaukseen. Arvot olivat romahtaneet. Meni tosi kauan että lähtivät palautumaan. Toisella ei lähtenyt ollenkaan ( 4 kymppinen mies) niin aloitti roinaamisen.Kysymys! Natukisailijat usein puhuu että se on se rasvaprossan tiputtaminen luonnottoman alhaisiin arvoin joka laskee tasoja ja sitten kisojen jälkeen palautuminen hidasta. Wileniushan sanoi ettei hänen tasonsa jonkun natu kisan jälkeen palautuneet lainkaan.
Sä puhut että kova treenaaminen? Tarkentaisitko hiukan, kiitos.
Lääkärinvala/etiikka ei tee eroa sen suhteen, onko vaiva "itseaiheutettu" vai ei, vaan kaikki hoidetaan, koska tämä periaate on sisäänrakennettu lääkärinvalaan. Yhteiskunta joutuu käytännössä toki tekemään priorisointia, koska resurssit ovat rajalliset. Moralistit taas tekevät priorisointia, koska vaiva on "väärin" hankittu.Sitähän tuo predatori on tuossa koittanut selittää että jos on itse aiheuttanut itselleen testo vajauksen niin sitä ei pitäisi hoitaa/on hänen mielestään väärin hoitaa.
Missä olen näin väittänyt ? Laita lainaus kun en löydä. Tottakai lääkäreillä on velvollisuus hoitaa jokaista.Sitähän tuo predatori on tuossa koittanut selittää että jos on itse aiheuttanut itselleen testo vajauksen niin sitä ei pitäisi hoitaa/on hänen mielestään väärin hoitaa.
Itellä kyllä erilainen kokemus. Onhan se jo hyvän olon tekijä, jos tietää ettei mitään ulkopuolista kehoonsa pistä. Androgeenilevelien ollessa nollissa väsymys on toki yleistä. Nivelkivut korjaantuvat pikemminkin, kun ei tunge kehoonsa kollageenisynteesiä romuttavia aineita kuten testo (naturaalitasoja suurempina määrinä). Tietysti itellä on se että nestettä kertyy ihon alle offilla kun monilla muilla toistepäin, liittyen tuohon nivelkipujuttuun. Lihakset ei kyllä surkastu, jos ei vuosia ole käyttämäytä. Mutta ei ne mulla myöskään kasva, jos ei käytä todella pitkiä aikoja, kun budjettia kuureihin ei liiemmin ole koskaan ollut. Eli heikko vaste niin efekti pieni molempiin suuntiin. Ihan hyvä vaan jos harrastelija ja on/off käyttöä.Ei ole ihan näin yksiselitteistä. Offille jäätyä on käytävä läpi se vittumaisin testojen romahdus vaihe. Tulee kaikille kun jäädään KOKONAAN offille. Ei mitään korvaushoito ylläpitoja. Ja silloin on kaikki harmaata eikä mikään kiinnosta. Mitä kauemmin ja enemmän on roinannut sitä suurempi on alamäki. Moni ei tuota vaihetta kestä ja ryhtyy "ikuroinariksi". Helppoa on vasta sitten kun oma testo lähtee toimimaan. Jos lähtee. On nähty niin monet kerrat kun itsetunto romahtaa ja tulee psyykkisiä oireita lihasten kuihtuessa ja erektion heikentyessä. Itse olen onneksi päässyt aina lasku vaiheesta yli, mutta hyvin moni kaveri ei. Yli puolet on koukuttunut ja käyttää nyt jatkuvasti testoa. En allekirjoita sitäkään että "kaikki toimii paremmin offilla". Muna ei toimi ainakaan, nivelkivut palaavat, itsetunto huononee. Ei kaikilla, mutta usein. Mun mielestä kevyellä kuurilla on paras olo.
Nyt on myöhäistä kysyä, mutta olisi ollut mielenkiintoista tietää, että millä perusteilla Shawn halusi jatkaa samaan malliin, jos kaksi sydäriä oli jo taustalla?Shawn on kyllä riskillä vetänyt jos on saanut kaksi sydänkohtausta, ja edelleen jatkanut samaan malliin. Pro tasolla joutuu kuitenkin aika suuriä määriä lääkkeitä ottaa.
Voi olla yksinkertasesti vaan että rakastaa vaan lajia niin paljon. Esim Robert Kubica menetti kätensä ja vielä hinkuaa f1:n rattiin.Nyt on myöhäistä kysyä, mutta olisi ollut mielenkiintoista tietää, että millä perusteilla Shawn halusi jatkaa samaan malliin, jos kaksi sydäriä oli jo taustalla?
En tiedä onko niinkään kyse lajista vaan psyykkisistä tekijöistä jotka koukuttaa. Vauhti, adrenaliini, voimatasojen ja massiivisen koon tuoma arvostus/ihailu ja minäkuvan boosti. Näitä haetaan tietysti lajeista joissa ollaan hyviä, mutta ite miettisin noita muita tekijöitä suurempana syynä kuin itse lajia. Jos lajista olisi kyse, niin bodauksessa voisi siirtyä myös valmentajaksi kun oma kroppa pettää, mutta jos identiteetti tarttee sen koon, voiman ja statuksen niin sitten se on vaikeampaa.Voi olla yksinkertasesti vaan että rakastaa vaan lajia niin paljon. Esim Robert Kubica menetti kätensä ja vielä hinkuaa f1:n rattiin.
Tai moottoripyöräilija jonka nimee en muista, murs luita, oli jopa koomassa ja tyyliin ekat sanat oli lääkärille ''koska mä pääsen takas ajamaan''.
Luimarco kirjotti, että saanu paljon viestejä kolmikymppisiä sydämmen tykytyksistä jne. Osa rokotettu ja osa ei mutta yhteinen nimittäjä on underground labra tavara.Niin, onko jossain dataa että kehonrakentajia kuolisi nyt erityisen paljon. Tuskinpa on kirjaa pidetty edellisiltä vuosilta. Nyt on vaan sattunu kuukahtamaan muutama tunnetumpi nimi, Rhoden varsinkin, ja julkisuus on ollut sen mukainen. Julkisuuden määrä voi vääristää totuutta, ynnä muilla sijoilla olleista ei ole lukua ja meteliä pidetty. En usko, että liittyy mitenkään koronaan paitsi yksittäistapauksissa.
Entä onko nyt lääkityksissä kokeiltu jotain sellaista uutta, joka entisestään lisää riskejä?
Minulla on sama tuntuma. Pakkiksen douppi sivustollakin vaikuttaisi enemmistö tykittävän kokoajan jotain. On jopa sanottu ettei totaali offissa ole mitään järkeä. Minusta on paljonkin. Ei ole hääviä koukuttua. Elämässä voi tulla vaiheita että rahat ovat tiukilla. Silloin ei ole kivaa kun on koukussa testoon eikä ole rahaa käyttää. Ei itsellä olisi roina aikoina edes ollut varaa käyttää ympäri vuoden. Tauotus oli itsestään selvä valinta. Nyt olisi massia käyttää kokoajan, mutta jatkan edelleen on offilla jos/kun aloitan vielä käytön.Varmaan offilla olo on muutenkin vahentynyt koko ajan ja cruise/blast protokolla on yha enemman kaytossa (tai blast koko ajan). Kroppa ei saa ikina breikkia
Minulla on sama tuntuma. Pakkiksen douppi sivustollakin vaikuttaisi enemmistö tykittävän kokoajan jotain. On jopa sanottu ettei totaali offissa ole mitään järkeä. Minusta on paljonkin. Ei ole hääviä koukuttua. Elämässä voi tulla vaiheita että rahat ovat tiukilla. Silloin ei ole kivaa kun on koukussa testoon eikä ole rahaa käyttää. Ei itsellä olisi roina aikoina edes ollut varaa käyttää ympäri vuoden. Tauotus oli itsestään selvä valinta. Nyt olisi massia käyttää kokoajan, mutta jatkan edelleen on offilla jos/kun aloitan vielä käytön.