BB PRO Shawn Rhoden

^^
Olin just samaa tulossa sanomaan.
1636380154922.png

Kyselin vähän kehonrakennuksessa toimivien koutsien kanssa näitä kuolemia ja lääkkeitten rokotuksen välistä suhdetta tässä vastauksia, kun moni tuntuu sanovan että nää ois nousussa korona ajan aikana. (tää oli lähes tarkka kysymys näin muotoiltuna)

Patrik Tuor

''Not opinion.
Facts:
Most die from heart attacks.
High bodyweight,chronic high blood pressure and bad lipid profiles.

All this brings to cardiovascular issues.''

e_valbloodanalysis

''I dont feel its related

Think of the strain you are put your body under when prepping, cutting, dieting and training. Human bodies are not invincible.

You don't see whats going on inside when all this is happening. Add peds and your playing Russian roulette. This is why we have been pushing for awareness of testing and check ups. You ad social media into the mix and you are bombarded with negative news and deaths for more quickly than before. Usually a person would react badly far quicker than 3 weeks. As bodybuilders our hearts get bigger, thicker and strongly enough weaker in places. Ticking time bombs with health checks at our fingertips why do many not even bother?

Strangely not strongly. Dave himself has heart failure and kidney failure thanks to the whole lifestyle of bodybuilding and peds.''

Tom Robertson

''Other than bodybuilders who has died? It’s clearly as a result of abusing steroids.

People in their 30s & 40s who exercise a lot & obviously don’t have any issues from obesity don’t just have heart attacks.''

Minä: What about potential physiological link between vaccine, ped with bodybuilders?

''There’s not lol

4billion people have been vaccinated. Over half the world population.''

Joe Zundel Syöpä tutkija
''It’s most likely PEDs… the vaccines have very few events associated with deaths.

The bodybuilding industry has become rampant with use of PEDs to get huge beyond what’s physiologically capable. Back in the day they took roids but it wasn’t even close to the amounts that people are taking today… nonetheless in the combinations that people are taking
It’s no surprise''

It’s extremely unlikely that vaccines are involved. Many of these guys didn’t get vaccinated.

People just want to blame the shit they don’t want to understand. PEDs are well known to have adverse side effects. When you become to big it stresses the heart out so much. Listen to an olympians breathing patterns next time you hear them speak. You think they have optimal respiratory capacity?
Their bodies are literally fighting them for balance.''

Broderick Chavez (mike israetelin ped koutsi'')
''Mostly not related to vaccines''

Kuoli kolmanteen sydänkohtaukseen. EI ollu rokotettu.

View: https://youtu.be/TOhRjgzQfHM

Ei ollut rokotettu vaikka mitä luultavimmin terveyden kanssa on ollut ongelmia??? Sydäri viittaa korkeaan verenpaineeseen joten kirkkaasti riskiryhmässä oltiin. Shawnin todennäköisyys kuukahtaa koronaankin olisi siis ollut vähintäänkin kohtuullinen. Hullun hommaa, mutta mitäpä väliä sillä enää...

☝️Kysymys! Natukisailijat usein puhuu että se on se rasvaprossan tiputtaminen luonnottoman alhaisiin arvoin joka laskee tasoja ja sitten kisojen jälkeen palautuminen hidasta. Wileniushan sanoi ettei hänen tasonsa jonkun natu kisan jälkeen palautuneet lainkaan.

Sä puhut että kova treenaaminen? Tarkentaisitko hiukan, kiitos.
Minun kaksi natu treenikaveria teki rankan dieetin voimamieskisojen painoluokkaan. Treeniä oli myös paljon. Ihmettelivät kisan jälkeen miksi ei enää seiso ja kokoajan vituttaa. Eikun testojen mittaukseen. Arvot olivat romahtaneet. Meni tosi kauan että lähtivät palautumaan. Toisella ei lähtenyt ollenkaan ( 4 kymppinen mies) niin aloitti roinaamisen.

Sitähän tuo predatori on tuossa koittanut selittää että jos on itse aiheuttanut itselleen testo vajauksen niin sitä ei pitäisi hoitaa/on hänen mielestään väärin hoitaa.
Lääkärinvala/etiikka ei tee eroa sen suhteen, onko vaiva "itseaiheutettu" vai ei, vaan kaikki hoidetaan, koska tämä periaate on sisäänrakennettu lääkärinvalaan. Yhteiskunta joutuu käytännössä toki tekemään priorisointia, koska resurssit ovat rajalliset. Moralistit taas tekevät priorisointia, koska vaiva on "väärin" hankittu.
Jos "itseaiheutettu" otettaisiin kriteeriksi, niin sitä pitäisi soveltaa kaikkiin itseaiheutettuihin vammoihin tai sairauksiin. Tämä taas johtaisi valtavaan määrään oikeuprosesseja, jossa pitäisi selvittää onko henkilö itse aiheuttanut itselleen vamman/sairauden, sen lisäksi, että suurin osa läntisten hyvinvoinitiyhteiskuntien sairauksista ovat itseaiheutettuja elintapasairauksia. Entä Kiinan 320 miljoonaa tupakoitsijaa ja tupakasta johtuvat keuhkosyövät? Lännessä taas tupakan haitat näkyvät enemmän sydän- ja verisuonitauti tilastoissa.

Viimeksi muokattu:
Sitähän tuo predatori on tuossa koittanut selittää että jos on itse aiheuttanut itselleen testo vajauksen niin sitä ei pitäisi hoitaa/on hänen mielestään väärin hoitaa.
Missä olen näin väittänyt ? Laita lainaus kun en löydä. Tottakai lääkäreillä on velvollisuus hoitaa jokaista.

Shawn on kyllä riskillä vetänyt jos on saanut kaksi sydänkohtausta, ja edelleen jatkanut samaan malliin. Pro tasolla joutuu kuitenkin aika suuriä määriä lääkkeitä ottaa.

Ei ole ihan näin yksiselitteistä. Offille jäätyä on käytävä läpi se vittumaisin testojen romahdus vaihe. Tulee kaikille kun jäädään KOKONAAN offille. Ei mitään korvaushoito ylläpitoja. Ja silloin on kaikki harmaata eikä mikään kiinnosta. Mitä kauemmin ja enemmän on roinannut sitä suurempi on alamäki. Moni ei tuota vaihetta kestä ja ryhtyy "ikuroinariksi". Helppoa on vasta sitten kun oma testo lähtee toimimaan. Jos lähtee. On nähty niin monet kerrat kun itsetunto romahtaa ja tulee psyykkisiä oireita lihasten kuihtuessa ja erektion heikentyessä. Itse olen onneksi päässyt aina lasku vaiheesta yli, mutta hyvin moni kaveri ei. Yli puolet on koukuttunut ja käyttää nyt jatkuvasti testoa. En allekirjoita sitäkään että "kaikki toimii paremmin offilla". Muna ei toimi ainakaan, nivelkivut palaavat, itsetunto huononee. Ei kaikilla, mutta usein. Mun mielestä kevyellä kuurilla on paras olo.
Itellä kyllä erilainen kokemus. Onhan se jo hyvän olon tekijä, jos tietää ettei mitään ulkopuolista kehoonsa pistä. Androgeenilevelien ollessa nollissa väsymys on toki yleistä. Nivelkivut korjaantuvat pikemminkin, kun ei tunge kehoonsa kollageenisynteesiä romuttavia aineita kuten testo (naturaalitasoja suurempina määrinä). Tietysti itellä on se että nestettä kertyy ihon alle offilla kun monilla muilla toistepäin, liittyen tuohon nivelkipujuttuun. Lihakset ei kyllä surkastu, jos ei vuosia ole käyttämäytä. Mutta ei ne mulla myöskään kasva, jos ei käytä todella pitkiä aikoja, kun budjettia kuureihin ei liiemmin ole koskaan ollut. Eli heikko vaste niin efekti pieni molempiin suuntiin. Ihan hyvä vaan jos harrastelija ja on/off käyttöä.

Shawn on kyllä riskillä vetänyt jos on saanut kaksi sydänkohtausta, ja edelleen jatkanut samaan malliin. Pro tasolla joutuu kuitenkin aika suuriä määriä lääkkeitä ottaa.
Nyt on myöhäistä kysyä, mutta olisi ollut mielenkiintoista tietää, että millä perusteilla Shawn halusi jatkaa samaan malliin, jos kaksi sydäriä oli jo taustalla?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt on myöhäistä kysyä, mutta olisi ollut mielenkiintoista tietää, että millä perusteilla Shawn halusi jatkaa samaan malliin, jos kaksi sydäriä oli jo taustalla?
Voi olla yksinkertasesti vaan että rakastaa vaan lajia niin paljon. Esim Robert Kubica menetti kätensä ja vielä hinkuaa f1:n rattiin.

Tai moottoripyöräilija jonka nimee en muista, murs luita, oli jopa koomassa ja tyyliin ekat sanat oli lääkärille ''koska mä pääsen takas ajamaan''.

Voi olla yksinkertasesti vaan että rakastaa vaan lajia niin paljon. Esim Robert Kubica menetti kätensä ja vielä hinkuaa f1:n rattiin.

Tai moottoripyöräilija jonka nimee en muista, murs luita, oli jopa koomassa ja tyyliin ekat sanat oli lääkärille ''koska mä pääsen takas ajamaan''.
En tiedä onko niinkään kyse lajista vaan psyykkisistä tekijöistä jotka koukuttaa. Vauhti, adrenaliini, voimatasojen ja massiivisen koon tuoma arvostus/ihailu ja minäkuvan boosti. Näitä haetaan tietysti lajeista joissa ollaan hyviä, mutta ite miettisin noita muita tekijöitä suurempana syynä kuin itse lajia. Jos lajista olisi kyse, niin bodauksessa voisi siirtyä myös valmentajaksi kun oma kroppa pettää, mutta jos identiteetti tarttee sen koon, voiman ja statuksen niin sitten se on vaikeampaa.

Niin, onko jossain dataa että kehonrakentajia kuolisi nyt erityisen paljon. Tuskinpa on kirjaa pidetty edellisiltä vuosilta. Nyt on vaan sattunu kuukahtamaan muutama tunnetumpi nimi, Rhoden varsinkin, ja julkisuus on ollut sen mukainen. Julkisuuden määrä voi vääristää totuutta, ynnä muilla sijoilla olleista ei ole lukua ja meteliä pidetty. En usko, että liittyy mitenkään koronaan paitsi yksittäistapauksissa.
Entä onko nyt lääkityksissä kokeiltu jotain sellaista uutta, joka entisestään lisää riskejä?

Niin, onko jossain dataa että kehonrakentajia kuolisi nyt erityisen paljon. Tuskinpa on kirjaa pidetty edellisiltä vuosilta. Nyt on vaan sattunu kuukahtamaan muutama tunnetumpi nimi, Rhoden varsinkin, ja julkisuus on ollut sen mukainen. Julkisuuden määrä voi vääristää totuutta, ynnä muilla sijoilla olleista ei ole lukua ja meteliä pidetty. En usko, että liittyy mitenkään koronaan paitsi yksittäistapauksissa.
Entä onko nyt lääkityksissä kokeiltu jotain sellaista uutta, joka entisestään lisää riskejä?
Luimarco kirjotti, että saanu paljon viestejä kolmikymppisiä sydämmen tykytyksistä jne. Osa rokotettu ja osa ei mutta yhteinen nimittäjä on underground labra tavara.

''I'm receiving numerous accounts from enhanced guys having heart issues and palpitations and these guys are young!! 20's and 30's . Some of them took the " Medecine" that everybody is taking to address the current global issue we have and some didn't and Both are having these issues and they are freaking out !!! Common theme is that they all use UGL stuff in a moderate way as per their account. Are you guys experiencing these issues ???''

Dante trudel vastas mulle näin:

that meme going around is BS...yes covid and the vaccination raise problems with blood clotting but bodybuilders want to use that for their excuse to abuse themselves still

heart attacks were happening pre covid https://www.newstatesman.com/politi...-sudden-cardiac-death-it-time-start-screening

2016! Each year in France, between 1,000 and 1,500 sportsmen, professionals or amateurs, are victims of a sudden death, in particular footballers. The heart attack is often involved. These events could be prevented. https://www.futura-sciences.com/san...2u-Xxg3dTGCc3J6oNrhtUvkvPFNNz4DTMFftqG_EsDiT8

Muutama valitettava kehityskulku:
- lääkemäärät on kasvanut = isompia ja pidempiä kuureja
- lääkkeitä käytetään vanhemmalle iälle = nelikymppinen roinaaja ei ole enää poikkeus
- tavaran laatu on tippunut = paskaa liikkeellä enemmän

Tässä tärkeimmät syyt sille miksi terveysongelmien määrä tropittajien keskuudessa kasvaa.

Jonkun verran tilannetta pelastaa se, että internertin ansiosta lääkkeistä tiedetään enemmän. Toisaalta tieto myös koukuttaa. Paradoksaalista kyllä, mutta mitä parempia tuloksia roinalla saa sitä vaikeampaa niiden käyttöä on lopettaa. Harva kaipaa 90-luvun ryssäfemmapöhöjä, mutta se hyvä niissä oli, että siihen olotilaan ei ainakaan jäänyt koukkuun.

Varmaan somekin vaikuttaa siihen etta on hinku olla nakyvilla koko ajan ja jos naytat kuvissa hyvalta, niin siita saa sitten kasapain kehuja. Kukapa siksi haluaisi olla pienessa, lihavassa ja nesteisessa kunnossa.

Varmaan offilla olo on muutenkin vahentynyt koko ajan ja cruise/blast protokolla on yha enemman kaytossa (tai blast koko ajan). Kroppa ei saa ikina breikkia.

Varmaan offilla olo on muutenkin vahentynyt koko ajan ja cruise/blast protokolla on yha enemman kaytossa (tai blast koko ajan). Kroppa ei saa ikina breikkia
Minulla on sama tuntuma. Pakkiksen douppi sivustollakin vaikuttaisi enemmistö tykittävän kokoajan jotain. On jopa sanottu ettei totaali offissa ole mitään järkeä. Minusta on paljonkin. Ei ole hääviä koukuttua. Elämässä voi tulla vaiheita että rahat ovat tiukilla. Silloin ei ole kivaa kun on koukussa testoon eikä ole rahaa käyttää. Ei itsellä olisi roina aikoina edes ollut varaa käyttää ympäri vuoden. Tauotus oli itsestään selvä valinta. Nyt olisi massia käyttää kokoajan, mutta jatkan edelleen on offilla jos/kun aloitan vielä käytön.

Minulla on sama tuntuma. Pakkiksen douppi sivustollakin vaikuttaisi enemmistö tykittävän kokoajan jotain. On jopa sanottu ettei totaali offissa ole mitään järkeä. Minusta on paljonkin. Ei ole hääviä koukuttua. Elämässä voi tulla vaiheita että rahat ovat tiukilla. Silloin ei ole kivaa kun on koukussa testoon eikä ole rahaa käyttää. Ei itsellä olisi roina aikoina edes ollut varaa käyttää ympäri vuoden. Tauotus oli itsestään selvä valinta. Nyt olisi massia käyttää kokoajan, mutta jatkan edelleen on offilla jos/kun aloitan vielä käytön.

Testo maksaa kalleimillaan paskimmassa skenaariossa sellaiset 7 euroa viikko sillä tavalla, että se pitäisi matalan teston oireet poissa ja ylikin. Pitää olla kyllä melkoiset verikoirat kintereillä ja uskomattoman perseaukinen jos ei siihen varat riitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom