BB PRO Shawn Rhoden

BCAA-valmisjuoma -40%
En ymmärräkään, jos on vaiva niin sitä hoidetaan ja se on terveyteen sijoittamista. Oli se vaiva sitten itse aiheutettu tai ei. En nyt enää sinun pointtiasi oikein ymmärrä että mitä ajat takaa.
Yleensä lääkehoito aloitetaan, kun on käyty lääkärin tutkimuksissa ja lääkäri katsonut, millainen hoitotapa on kyseisessä tapauksessa paras arvioiden potilaan kokonaistilanteen. Vaikka vaiva olisi itseaiheutettu, niin jos tavoitteena on testoarvojen palautus vain normaalille tasolle eikä roinaamisen jatkaminen, niin miksei hakeuduta lääkäriin sen sijaan, että jatketaan ominpäin lääkitsemistä? Tuskin lääkäreillä on intressi antaa tarkoituksella kenenkään kärsiä, vaikka potilas olisi itse ongelmansa aiheuttanutkin.

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Yleensä lääkehoito aloitetaan, kun on käyty lääkärin tutkimuksissa ja lääkäri katsonut, millainen hoitotapa on kyseisessä tapauksessa paras arvioiden potilaan kokonaistilanteen. Vaikka vaiva olisi itseaiheutettu, niin jos tavoitteena on testoarvojen palautus vain normaalille tasolle eikä roinaamisen jatkaminen, niin miksei hakeuduta lääkäriin sen sijaan, että jatketaan ominpäin lääkitsemistä? Tuskin lääkäreillä on intressi antaa tarkoituksella kenenkään kärsiä, vaikka potilas olisi itse ongelmansa aiheuttanutkin.
Olisikin aina niin helppoa, valitettavan usein on helpompi ja halvempi olla oma lääkärinsä.

Voisi luulla, että someyhteistyöt ovat tuoneet heille paljon lisää mahdollisuuksia elää kehonrakennuksella.

Niin jos Suomessakin bikini fitnessistä tulee Suomen parhaiten palkattu naisurheilija niin somesta selvästi apua (kai Kike Elomaakin aikoinaan rahaa teki juoksemalla kissanristiäisissä

Böckermanin tulot vuonna 2020 olivat 93 894 euroa. Suomen urheilevista naisista hän on ansiotuloilla mitattuna kärjessä.

En ymmärräkään, jos on vaiva niin sitä hoidetaan ja se on terveyteen sijoittamista. Oli se vaiva sitten itse aiheutettu tai ei. En nyt enää sinun pointtiasi oikein ymmärrä että mitä ajat takaa.
Taunopetteri jo vastailikin. Eli jos vilpitön tavoite on ainoastaan hoitaa terveyttä, pitäisi mennä lekuriin ja hankkia virallinen korvaushoito. Pysyä annetuissa määrissä. Suurin osa valitsee oman "korvaushoidon" jossa aineet ja annostus on mitä sattuu. Mitä olen omia korvaushoidossa olevia kavereita jututtanut, ovat kertoneet ettei virallisella annostuksella tule kovista puntti hommista mitään. Kroppa jo tottunut mahti määrään. Siksi lipasevat korvaushoidon päälle omaa extraa. Olen hyvin varautunut koko "korvaushoito" termiin. Se voi olla mitä vain henkilöstä riippuen.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Olisikin aina niin helppoa, valitettavan usein on helpompi ja halvempi olla oma lääkärinsä.
Varmaan myös se häpeä estää lääkärille menon. Lääkärin saarnan kuuleminen. Moni myös roinaa salassa perheeltään. Pelkää että työpaikka saa tiedon roinasta ( mikä ei oikeasti haittaisi mitään )

Taunopetteri jo vastailikin. Eli jos vilpitön tavoite on ainoastaan hoitaa terveyttä, pitäisi mennä lekuriin ja hankkia virallinen korvaushoito. Pysyä annetuissa määrissä. Suurin osa valitsee oman "korvaushoidon" jossa aineet ja annostus on mitä sattuu. Mitä olen omia korvaushoidossa olevia kavereita jututtanut, ovat kertoneet ettei virallisella annostuksella tule kovista puntti hommista mitään. Kroppa jo tottunut mahti määrään. Siksi lipasevat korvaushoidon päälle omaa extraa. Olen hyvin varautunut koko "korvaushoito" termiin. Se voi olla mitä vain henkilöstä riippuen.
No sinä puhut sitten edelleen roinaamisesta, minä puhun nimenomaan hoidosta että kroppa ja pää toimii normaalisti. Ei enempää ei vähempää.

Sun ongelma on se, että kaikki sun näkemykset ja mielipiteet tulee tästä sun tuttava ja kaveripiiristä, jonka yleistät suurimmaksi osaksi. Ja sun tuttavapiiris vaikuttaa ihan vitun idiooteilta sun juttujen perusteella.

Lääkäreillä on asenne jos näytät salilta käyneeltä ei testo hoitoa tipu.Siinä helposti turvautuu paskoilla tasoilla katu testoon.
Jos olet pirinisti,pääset subutex hoitoon helposti.Ja subutex tappoi vuonna 2017 enemmän kuin laittomat päihteet.

Tota samaa kuulee kaikilta addikteilta: lääkäri ei määrää lääkettä, niin hankin sen katukaupasta. Esim. bentsoja monet mankuu univaikeuksiin, vaikka paljon pystyis vaikuttamaan omilla elintavoilla, kuten tässä testoasiassakin. Sikäli ihan ymmärrettävää, että on helpompi korjata oiretta kuin hoitaa sen aiheuttajaa, mutta silloin ei ole syytä olettaa, että yhteiskunta maksaisi sen.

Buprenorfiinilla on kattovaikutus, eli tietyn pisteen jälkeen vaikutus ei enää lisäänny. Subuun liittyvät kuolemat on siis melkeinpä poikkeuksetta sekamyrkytyksiä, joihin liittyy hengityslamaa (bentsot, opiaatit, alko). Korvaushoitoannokset on niin pieniä, ettei niistä tule nousuja, mutta hyvässä tapauksessa potilaalla ei oo tarvetta käyttää mitään päihtymistarkoituksessa.

Tota samaa kuulee kaikilta addikteilta: lääkäri ei määrää lääkettä, niin hankin sen katukaupasta. Esim. bentsoja monet mankuu univaikeuksiin, vaikka paljon pystyis vaikuttamaan omilla elintavoilla, kuten tässä testoasiassakin. Sikäli ihan ymmärrettävää, että on helpompi korjata oiretta kuin hoitaa sen aiheuttajaa, mutta silloin ei ole syytä olettaa, että yhteiskunta maksaisi sen.

Buprenorfiinilla on kattovaikutus, eli tietyn pisteen jälkeen vaikutus ei enää lisäänny. Subuun liittyvät kuolemat on siis melkeinpä poikkeuksetta sekamyrkytyksiä, joihin liittyy hengityslamaa (bentsot, opiaatit, alko). Korvaushoitoannokset on niin pieniä, ettei niistä tule nousuja, mutta hyvässä tapauksessa potilaalla ei oo tarvetta käyttää mitään päihtymistarkoituksessa.

Testotasot mitataan verestä. Jos ne on alhaalla, niin ei siinä tarvitse mitään ihmetellä tai miettiä. Eka voi kokeilla elintapojen muutosta, mutta jos sulla ei kassit/aivolisäke toimi normaalisti niin noi ei auta yhtään mitään. Todella huono verrata joihinkin bentsoihin tai bentsoaddikteihin. Noissa ole mitään yhtäläisyyksiä

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sun ongelma on se, että kaikki sun näkemykset ja mielipiteet tulee tästä sun tuttava ja kaveripiiristä, jonka yleistät suurimmaksi osaksi. Ja sun tuttavapiiris vaikuttaa ihan vitun idiooteilta sun juttujen perusteella.
Sun ja näköjään muidenkin ongelma on kun teillä ei ole mitään näkemyksiä edes tuttava piireistä. Jostain random tyyppien instasta teette johtopäätöksiä ja loput mielikutuksen tuotoksia. Toiseksi kun tuntee paljon ihmisiä sinne mahtuu kaikenlaisia sekaan. Kolmanneksi kommenttisi oli vitun idioottimainen ja kertoo sinusta paljon. Jannulla ei ole mitään annettavaa keskusteluun tai hajuakaan horkan käytöstä niin päätit kerätä tykkäyksiä henkilökohtaisella vittuilulla. Aasi mikä aasi. Opettele keskustelemaan ja palaa sitten asiaan.

Voimailijoilla "korvaushoito" tuppaa muutenkin olemaan muuta kuin on määrätty. Ainakin omassa tuttavapiirissä se on lekurin määräämä annos PLUS oma päälle. Käytännössä siis ollaan kuurilla kokoajan.
Toi oli hyvä huomio. Tosiaan aika moni korvaushoidossa oleva voimailija on todellisuudessa non-stop kuurilla. Jos puhutaan roinan riskeistä, niin olisi hyvä puhua asioista oikeilla nimillä.

Kuviot osalla samanlaiset kuin huumeriippuvaisten korvaushoidossa.Yhteiskunnan kustantamien lääkkeiden lisäksi vielä omat lääkkeet.Ja voi sitä mölinää jos siihen puututaan.Kokemusta on,työntekijänä.
Se että bodari osaisi arvioida sopivan korvaushoidon itselleen paremmin kuin lääkärit, on melkein saman tason väite kuin huumeriippuvainenkin arvioisi itse, millainen annostus korvaushoidossa olisi sopiva. Jos siis kyse on testovajeen lääketieteellisestä hoitamisesta, eikä kuurittelun jatkamisesta.

Se että bodari osaisi arvioida sopivan korvaushoidon itselleen paremmin kuin lääkärit, on melkein saman tason väite kuin huumeriippuvainenkin arvioisi itse, millainen annostus korvaushoidossa olisi sopiva. Jos siis kyse on testovajeen lääketieteellisestä hoitamisesta, eikä kuurittelun jatkamisesta.
Kuule et uskokaan miten matalalla se rima on, lääkärit ei lähtökohtaisesti tiedä asiasta yhtään mitään ja yhden illan lukemisellakin on viisaampi. Ei välttämättä viisas mutta se bodarin kokemus kyllä kertoo enemmän kuin se että lääkäri lukee vaan yhden luvun verikokeesta ja pakkauksen kyljestä protokollan. Jos sinä et tiedä asiasta mitään niin älä tule vertaamaan testosteronin korvaushoitoa huumeriippuvuuteen.

Kuule et uskokaan miten matalalla se rima on, lääkärit ei lähtökohtaisesti tiedä asiasta yhtään mitään ja yhden illan lukemisellakin on viisaampi. Ei välttämättä viisas mutta se bodarin kokemus kyllä kertoo enemmän kuin se että lääkäri lukee vaan yhden luvun verikokeesta ja pakkauksen kyljestä protokollan. Jos sinä et tiedä asiasta mitään niin älä tule vertaamaan testosteronin korvaushoitoa huumeriippuvuuteen.
Niin, sen bodarin kokemus kertoo milaisia settejä on vähintään otettava, jottei lihat lähde karisemaan ja tuloskunto säilyy tai jopa paranee. Tässä suhteessa bodarin tietotaito pesee kyllä lääkärin 6-0. Korvaushoidon kanssa tuolla ei vaan ole mitään tekemistä.

Niin, sen bodarin kokemus kertoo milaisia settejä on vähintään otettava, jottei lihat lähde karisemaan ja tuloskunto säilyy tai jopa paranee. Tässä suhteessa bodarin tietotaito pesee kyllä lääkärin 6-0. Korvaushoidon kanssa tuolla ei vaan ole mitään tekemistä.
Sitähän minä tässä olen jankannut että ei ole mitään tekemistä kh:n kanssa. Mistä tässä edes väitellään enää? Puhe oli ensin korvaushoidosta ja omaan hyvinvointiin sijoittamisesta ja sitten siihen alettiin lisäämään muttia -> no silloin se ei ole korvaushoitoa vaan roinaamista.

Totuushan on ihan aidosti se, että tässä Suomen kokoisessa pohjoismaisessa hyvinvointivaltiossa on tällä hetkellä tasan kaksi lääkäriä jotka osaa testohoidon vetää. Se on fakta ja siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Kerro jos tietoa löytyy miten testoarvo nostetaan alarajan alapuolelta +20 lukemaan.Veto pois pappa arvoilla.

Tunnen monta ihmistä jotka ovat subu hoidossa,kaikki ottavat katumausteet päälle.Ei riitä pelkkä korvaushoito.Korvaushoito pitää vain pahan olon pois,mikä alunperin tuli subusta.Eipä tuo minua häiritse,elämä eletään,vaikka sitten kaikilla mausteilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom