Niin... Just tällästä sotaa ja provoiluahan mä tässä olin hakemassa. :D Ei se nyt tosiaan ollut tarkoitus. Kysymys oli ihan vaan siitä, että tosiaan "ajattelin ääneen". Spekuloin sitä mitä nää muut tekee ja miksi tekee. Tätä kannattaa harrastaa ihan toisinaan ja pohtia kriittisesti myös omaa tekemistään. Se voi toisinaan johtaa parempaan tulokseen. (tästäkään ei kannata vetää herneitä eikä mitään muutakaan nenään tai muihinkaan ruumiinaukkoihin). Oli se kyse sitten treeneistä tai elämässä muuten.Ne tekee jotka pystyy, muut jotka ei tee, ovat selittäjiä. Ei kukaan ehdointahdoin itseään kurita jos siitä ei katso olevan hyötyä, mutta voi että kun jotain ei saa aikaiseksi, niin kovat on puolustukset noita kovempia settejä vastaan.
Eikä tämä tarkoita, että kenenkään pitäisi tehdä mitään älyttömiä sarjoja, tossa vain häiritsee se, että ne jotka niitä ei tee, koska ne on aika vittumaisia, ovat aina äänessä miten ne on väärin. Helppo se on treeniä keventää, mutta koitappa vetää kovempaa, AINA.
Ja tuppaa ne kaikista kovimpia treenejä vetävät olevan aina siellä palkintopallilla
Ja kun sä kerran viittaat meidän treeneihin, niin kun sä lavalla täysin vajaana seisoit, niin ehkä olis kannattanut vetää kovempaa ja sen kulutuksen kannalta. Sä et ollut edes samassa universumissa mitä Wilenius lihasmassan, kunnon ja yleisen asenteen osalta.
Ja edelleen kun kuitenkin joku väärin ymmärtää. Joku voi kehittyä kevyemmällä, toinen rajummalla treenillä. Jollain voi jalat vaatia armottomia settejä ja käsille taas riittää pumppailu. Tyhmät bodarit luulee, että on yksi ainoa tie, että joko vedetään pää jäässä tai pumppaillaan. Ei se niin ole. Siinä on aika monta eri välimallia. Mutta jos lavalla on löysä, niin aika vitun selkeesti on tehnyt jotain väärin ja aika saatanan turha silloin huudella yhtään mitään vääristä metodeista.
Todellisuudessahana mulla ole vitunkaan hajua miten se top 10 Olympia treenaa, mutta videoiden pohjilta ne tuntuis sitä suoraa sarjaa tekevän. Eihän tuohon nyt vaan ole vastaan väittämistä kun se vaan on niin. Sitten voidaan pohtia, että miksi näin ja onko sillä mitään suoraa vaikutusta siihen että nämä ovat top 10 vai onko se vaan jostai nmuusta esim heidän lahjakkuudesta kiinni, että heidän tulokset tuolla systeemillä ovat paremmat kuin muilla.
En tiedä onko sulla nyt mennyt ihmiset sekaisin, mutta en ole vielä lavalla seisonut kertaakaan, en vajaa kuntoisena enkä täysin kunnossa.
Kyllä mä viittasin ihan suorana siihen teidän #väärätmetodit juttuun. Käytän itsekin helvetisti sitä ns "tuntumahomoilu" ja mulla on tuplaa ja triplaa ja pudotusta käytössä ja sitä aneemista painoa, jos se nyt ketään kiinnostaa.
Näitä asioita voi silti spekuloida, eikä niistä tarvitse sen kummosempaa hernettä vetää nenää. (tähänkin joku nyt varmaan tarttuu että herneitä ole vedetty nenuun eikä muihankaan aukkoihin ;) )
Eihän sitä tosiaan tiedäkkään mikä on se riittävästi, eikai sitä kukaan tiedä, mutta ilmeisesti noille top 10 ukoille toi treeni on riittävästi. Onhan täälläkin moneen kertaan jo sanottu Phill HEathin treenaavan jopa laiskasti, mutta miksi sitä sitten tehdä enmpää jos sillä on viety mr olympia useampaan otteeseen.