BB PRO Shawn Rhoden

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ne tekee jotka pystyy, muut jotka ei tee, ovat selittäjiä. Ei kukaan ehdointahdoin itseään kurita jos siitä ei katso olevan hyötyä, mutta voi että kun jotain ei saa aikaiseksi, niin kovat on puolustukset noita kovempia settejä vastaan.

Eikä tämä tarkoita, että kenenkään pitäisi tehdä mitään älyttömiä sarjoja, tossa vain häiritsee se, että ne jotka niitä ei tee, koska ne on aika vittumaisia, ovat aina äänessä miten ne on väärin. Helppo se on treeniä keventää, mutta koitappa vetää kovempaa, AINA.

Ja tuppaa ne kaikista kovimpia treenejä vetävät olevan aina siellä palkintopallilla

Ja kun sä kerran viittaat meidän treeneihin, niin kun sä lavalla täysin vajaana seisoit, niin ehkä olis kannattanut vetää kovempaa ja sen kulutuksen kannalta. Sä et ollut edes samassa universumissa mitä Wilenius lihasmassan, kunnon ja yleisen asenteen osalta.

Ja edelleen kun kuitenkin joku väärin ymmärtää. Joku voi kehittyä kevyemmällä, toinen rajummalla treenillä. Jollain voi jalat vaatia armottomia settejä ja käsille taas riittää pumppailu. Tyhmät bodarit luulee, että on yksi ainoa tie, että joko vedetään pää jäässä tai pumppaillaan. Ei se niin ole. Siinä on aika monta eri välimallia. Mutta jos lavalla on löysä, niin aika vitun selkeesti on tehnyt jotain väärin ja aika saatanan turha silloin huudella yhtään mitään vääristä metodeista.
Niin... Just tällästä sotaa ja provoiluahan mä tässä olin hakemassa. :D Ei se nyt tosiaan ollut tarkoitus. Kysymys oli ihan vaan siitä, että tosiaan "ajattelin ääneen". Spekuloin sitä mitä nää muut tekee ja miksi tekee. Tätä kannattaa harrastaa ihan toisinaan ja pohtia kriittisesti myös omaa tekemistään. Se voi toisinaan johtaa parempaan tulokseen. (tästäkään ei kannata vetää herneitä eikä mitään muutakaan nenään tai muihinkaan ruumiinaukkoihin). Oli se kyse sitten treeneistä tai elämässä muuten.

Todellisuudessahana mulla ole vitunkaan hajua miten se top 10 Olympia treenaa, mutta videoiden pohjilta ne tuntuis sitä suoraa sarjaa tekevän. Eihän tuohon nyt vaan ole vastaan väittämistä kun se vaan on niin. Sitten voidaan pohtia, että miksi näin ja onko sillä mitään suoraa vaikutusta siihen että nämä ovat top 10 vai onko se vaan jostai nmuusta esim heidän lahjakkuudesta kiinni, että heidän tulokset tuolla systeemillä ovat paremmat kuin muilla.

En tiedä onko sulla nyt mennyt ihmiset sekaisin, mutta en ole vielä lavalla seisonut kertaakaan, en vajaa kuntoisena enkä täysin kunnossa.

Kyllä mä viittasin ihan suorana siihen teidän #väärätmetodit juttuun. Käytän itsekin helvetisti sitä ns "tuntumahomoilu" ja mulla on tuplaa ja triplaa ja pudotusta käytössä ja sitä aneemista painoa, jos se nyt ketään kiinnostaa.

Näitä asioita voi silti spekuloida, eikä niistä tarvitse sen kummosempaa hernettä vetää nenää. (tähänkin joku nyt varmaan tarttuu että herneitä ole vedetty nenuun eikä muihankaan aukkoihin ;) )

Eihän sitä tosiaan tiedäkkään mikä on se riittävästi, eikai sitä kukaan tiedä, mutta ilmeisesti noille top 10 ukoille toi treeni on riittävästi. Onhan täälläkin moneen kertaan jo sanottu Phill HEathin treenaavan jopa laiskasti, mutta miksi sitä sitten tehdä enmpää jos sillä on viety mr olympia useampaan otteeseen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ne tekee jotka pystyy, muut jotka ei tee, ovat selittäjiä. Ei kukaan ehdointahdoin itseään kurita jos siitä ei katso olevan hyötyä, mutta voi että kun jotain ei saa aikaiseksi, niin kovat on puolustukset noita kovempia settejä vastaan.

Eikä tämä tarkoita, että kenenkään pitäisi tehdä mitään älyttömiä sarjoja, tossa vain häiritsee se, että ne jotka niitä ei tee, koska ne on aika vittumaisia, ovat aina äänessä miten ne on väärin. Helppo se on treeniä keventää, mutta koitappa vetää kovempaa, AINA.

Ja tuppaa ne kaikista kovimpia treenejä vetävät olevan aina siellä palkintopallilla.
Sen verran nyt vielä pakko lisätä tähän, että ilmeisesti nyt oletat minun treenaavan löysästi?? Varmaan jonkun mielestä se onkin niin, mutta jonkun mielestä se mun treeni voi myös näyttää siltä että siinä mentäisiin kovaa. Ja totahan mäkin aina yritän, aina kovempaa, joko painoa lisää tai toistoja lisää edelliseen verrattuna. Puhut noista hulluista treeneistä ni on niitäkin tullut tehtyä, vai miltä sun mielestä kuulostaa esim iron cardio 30min maastavetoa 100kg:lla?? no mä oon ton tehny ja voin tehdä uudestaan, että tervetuloa mukaan vaan tuohon ralliin. Olen varmaan lihava mutta kyllä siinä ihan hiki ja paha olo tulee. Tarviiko noita montaki vielä luetella, että niitä saa arvostella?

Tuskin on Rhoden lihojaan tollasella treenillä tehny. Eiköhän seki ole ihan perus treeniä vetäny suurimman osan urastaan.
Juurikin näin. Pakkiksella tuntuu osalla olevan sellainen käsitys näistä pro-ukkojen videoista, että se treeni on aina ja iankaikkisesti sitä mitä kuvaruudulta näkyy. Kun se ei ole, varsinkaan Ameriikanveijareilla, ne ovat monesti sponsseille kuvattu hevonvitun promovideoita, joissa pääasia on se miltä kaikki näyttää eikä se oikea tekeminen.

Kuten tuossa Rhodenin deltisituntumareenissä puhu siitä BCAA mausta, pyöritteli sitä purkkia jne alussa.

Juurikin näin. Pakkiksella tuntuu osalla olevan sellainen käsitys näistä pro-ukkojen videoista, että se treeni on aina ja iankaikkisesti sitä mitä kuvaruudulta näkyy. Kun se ei ole, varsinkaan Ameriikanveijareilla, ne ovat monesti sponsseille kuvattu hevonvitun promovideoita, joissa pääasia on se miltä kaikki näyttää eikä se oikea tekeminen.

Tässä vaan ääneen ihmettelen, et minkä vitun takia kaikki sitten kuvaa niitä mukamas löysiä treenejä eikä niitä kovia. Luulis et ne kovat treenit sais ihmiset ostamaan noita jauhoja, ku tommoset "tauon" jälkeiset lämmittelyt. JA minkä takia tarvitaan valmentaja mukaan niihin takaisinpaluutreeneihin? Eiköhän toiki vaa oo myynnin takia mukana tossa, mut ihmettelen silti.

Zone-sarja -42%
Tässä vaan ääneen ihmettelen, et minkä vitun takia kaikki sitten kuvaa niitä mukamas löysiä treenejä eikä niitä kovia. Luulis et ne kovat treenit sais ihmiset ostamaan noita jauhoja, ku tommoset "tauon" jälkeiset lämmittelyt. JA minkä takia tarvitaan valmentaja mukaan niihin takaisinpaluutreeneihin? Eiköhän toiki vaa oo myynnin takia mukana tossa, mut ihmettelen silti.
Sori, en kyllä kirjoittanut notta kaikki kuvaavat moisia aina, vaan monesti. Ja miksiköhän tekevät moisia, koska bisnes ja imago suurelle yleisölle. Tästä samasta oli joskus aikoinaan jenkkiforumeilla vääntöä ja tuli aika selväksi noitten "treenipätkien" todellisuus.

En tiedä onko sulla nyt mennyt ihmiset sekaisin, mutta en ole vielä lavalla seisonut kertaakaan, en vajaa kuntoisena enkä täysin kunnossa.

Kyllä mä viittasin ihan suorana siihen teidän #väärätmetodit juttuun. Käytän itsekin helvetisti sitä ns "tuntumahomoilu" ja mulla on tuplaa ja triplaa ja pudotusta käytössä ja sitä aneemista painoa, jos se nyt ketään kiinnostaa.
Todellakin mennyt ihmiset sekaisin, en tiedä mistä se kuva tuli että dieetillä olit kisoihin, mutta se siitä sitten. Mitä tohon metodiin tulee, niin eikö tuo äijä nyt osoittanut, että teki juuri oikein? Mihin niinkuin perustat sen että siinä on jotain väärää?

Tosta ylivetämisestä sen verran, että sillä ei mitään damagea kropalleen saa kun vain muistaa levätä kanssa, kuten me otetaan välillä yhden treenin viikkoja ja ylimääräisiä palautuspäiviä. Joten jos se toimii, niin jos vain on energiaa ja halua vetää, niin miksi ei? En ymmärrä miksi sitä kritisoidaan, jos joku pistää itsensä 100% likoon ja menestyy sen kautta, miksi turhaan spekuloida menestyisikö jos tekisi vähemmän. Ennemmin asettaisin monelle kysymyksen menestyisikö paremmin jos tekisi enemmän ja paremmin.

Ihan sama, teki sitten suoria sarjoja tai infernaalisia kivuliaita vetoja, niin ne vedetään kaikki sata lasissa, vain silloin treenaamisessa on jotain tolkkua. Sit levätään sen verran kun on tarpeen.

Kahlaaja sanoi, että pitää tehdä juuri sen verran kun on riittävästi. Mistäs sen tietää? Ei mistään, joten parempi vetää varmasti yli niin on tehty tarpeeksi.

Kun tuota treenaamista katsoi, niin aika kaukana se näytti vielä olevan ylivetämisestä. Eli varaa on vielä "hitusen" koventaa.
Ja jos nyt spekuloidaan tuota käsitettä riittävästi, niin kun tämä homma nyt kerran sattuu olemaan herran leipätyö ja unelma, jonka eteen ollaan valmiita tekemään uhrauksia, niin MIKSI ihmeessä tehdä silloin asiat sillä asenteella, että tehdään vain niin vähän kuin on pakko?
Ei minun mielestäni tuolloin kuuluisi enää jättää mitään sattuman varaan, vaan sitä laitetaan kaikki peliin ja tehdään sen lopputuloksen eteen "what ever it takes" ja varmuuden vuoksi vielä vähän sen yli.

Ja mulle tosiaan jäi sellainen kuva näistä treeneistä, että tehdään nimenomaan niin vähän kuin on pakko...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mentulalla ei ainakaan erikoistekniikat, giantit jne. tuottaneet kovin hyvää tulos.. Miksi Mike aina oletat että jos joku toimii teillä, niin se toimisi myös muillakin ja muut eivät tee sitä ainoastaan siitä syystä, että se on niin helvetin rankkaa?

Mentulalla ei ainakaan erikoistekniikat, giantit jne. tuottaneet kovin hyvää tulos.. Miksi Mike aina oletat että jos joku toimii teillä, niin se toimisi myös muillakin ja muut eivät tee sitä ainoastaan siitä syystä, että se on niin helvetin rankkaa?
Jaa jos mä sanon että musta on siistein väri mun mielestä, niin sekö tarkoittaa että kaikkien mielestä musta on siistein väri? Joten lopetetaan se sanojen laittaminen toisten suuhun. En missään vaiheessa ole puhunut mikä kellekin sopii, vain kertonut että tämä tapa toimii täällä. Se mikä tässä on järjettömintä, on se, että kovimmassa kunnossa olevan metodit kiistetään. Toimii selkeesti sille yksilölle.

Siitä olen varma ja kannattaa uskoa, löysä treenaaminen ei tuota kellekään parasta lopputulosta.

Todellakin mennyt ihmiset sekaisin, en tiedä mistä se kuva tuli että dieetillä olit kisoihin, mutta se siitä sitten. Mitä tohon metodiin tulee, niin eikö tuo äijä nyt osoittanut, että teki juuri oikein? Mihin niinkuin perustat sen että siinä on jotain väärää?
Dietillä kyllä, kisoissa en :) Emmä tässä ole alunperinkän lähtenyt väittämään, että kukaan tekee mitään väärää. Sen jo tossa parissaki postissa kerroin, että musta on kiva pohtia näitä juttuja kriittisesti ja myös sitä omaakin tekemistä. Tässä tapauksessa otin sitten vaan esimerkiksi sen, että tuo top 10 tuntuisi tekevän sitä suoraa sarjaa, niin että onko se siinä syynä menestykseen vai onko se ihan sama mitä he tekisivät ja olisivat silti siellä top10 vaikka ne metodit olisivat millaiset.

Emmä usko siihen että on vääriä tapoja enkä edelleenkään niin ole missään kohtaa väittänyt. On vaan toisille sopivia ja vähemmän sopivia tapoja viedä se pallo maaliin. Sitten kun pohtii noita tapoja niin sieltä voi poimia itselleen jotain jota kokeilla olisiko se sopiva vaiko ei.

Ton kummemmasta tässä ei ollut kysymys. Aina kannattaa ottaa asioita kriiittisesti tarkasteluun. Etenkin niitä omia tapoja. Niinkuin tossa jo kerroinki ni aikapaljon mulla siellä omissa treeneissä on tupla ja triplaa ja pudotusta jne. On siellä jopa gianttiakin mukana.

Hieman huvittaa, kun pakkislaiset päivittelee Mr Olympia -kisoissa kolmanneksi tulleen treenaavan väärin :D Rhodenin kantsis kyllä lukea täältä vinkkejä, niin ykkösija olis taattu!

Kuinka niin ei tuottanut? Eikös Bull kuitenkin onnistunut niiden avulla kasvattamaan lihasmassaa?

Ei ole oikeaa eikä väärää metodia. Kaikki ollaan niin yksilöitä. Tässä lajissa oppii aina uutta ja soveltaa sitten treeneihin. Aina voi tehdä asiat paremmin. Treeni ei ole tärkein vaan kokonaisuus ja omistautuminen, treeni täydentää sitä kokonaisuutta.

Ihmettelen itsekkin näiden pro ukkojen treenipätkiä, ehkä se hepponen tekeminen pitää mielenkiinnon yllä yms, parempi tehdä jotain kun ei ollenkaan. En tiiä kauan Shawn treenaillu mut jatkuva kaikenantaminen treeneissä voi kuluttaa kropan ja mielen loppuun. Nämäkin pro:t treenaa sen verran isoilla painoilla et ihan eriasia jos esim hackissa tekee pudotussarjaa vs normaalijamppa. Ehkä pro:n lihas tarttee sen 400kg alotuspainoa kun normaalijampan 200kg. Kroppa joutuu kovemmalle ja vaatii siten palautusta. Ehkä hermotus sen verran parempi et lihas tukossa ennemmin.

Ihan hyvä kommentti kahlaajalinnulta tuosta et tehdäänkö täällä suomessa liikaa erikoistekniikoita.. Tosi monihan noita just vetää eikä se mikään uus juttu ole. Aika vähän näkee et ulkomailla tekisivät pahemmin. Onko tutkimuksia et lihas tarvii loppuun treenaamisen ja tunteen et nyt koskee?

Tosta ylivetämisestä. Jotkut sanonut et silloin hyvä lähteä salilta pois kun tulee tunne et vielä olis paukkuja vetää treeniä mutta pumppi ei kovene.

Hieman huvittaa, kun pakkislaiset päivittelee Mr Olympia -kisoissa kolmanneksi tulleen treenaavan väärin :D Rhodenin kantsis kyllä lukea täältä vinkkejä, niin ykkösija olis taattu!

Veikkaan, että pointti oli lähinnä se, että kun on oikeet lääkkeet niin treeni metodeilla ei ole juurikaan väliä :D

Se ei todellakaan tarkoita, että olisi joku treeniexpertti, jos on Olympia lavalla seisonut- Jotenkin huvittaa myös tää iänikuinen "et ole kisannut samalla tasolla", joten et voi arvostella hokema.

Kuinka niin ei tuottanut? Eikös Bull kuitenkin onnistunut niiden avulla kasvattamaan lihasmassaa?

Jos lasket keskivartalon lihakset ja kaikki ihmeelliset möykyt mitä Mentulaan ilmestyi Milocsen aikana niin varmasti. Nykyään mies ainakin kuvien perusteella elämänsä kunnossa!

Jaa jos mä sanon että musta on siistein väri mun mielestä, niin sekö tarkoittaa että kaikkien mielestä musta on siistein väri? Joten lopetetaan se sanojen laittaminen toisten suuhun. En missään vaiheessa ole puhunut mikä kellekin sopii, vain kertonut että tämä tapa toimii täällä. Se mikä tässä on järjettömintä, on se, että kovimmassa kunnossa olevan metodit kiistetään. Toimii selkeesti sille yksilölle.

Siitä olen varma ja kannattaa uskoa, löysä treenaaminen ei tuota kellekään parasta lopputulosta.

Kyllähän sä tuossa suoraan sanot: "Ne tekee jotka pystyy, muut jotka ei tee ovat selittäjiä" :D

Nimenomaan jokainen yksilö on erillainen ja löysä treeni ei varmasti kehitä ketään, ainakaan optimaalisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom