BB PRO Shawn Rhoden

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä tässä olisi pahemmin varaa arvostella muita, mutta kyllä nämä treenit vetää suoraan sanottuna aika sanattomaksi. Viimeisinkin video otsikoitu Delt "Demolition". Demolition?!? Give me a fuckin break. Eihän tää kaveri joutunut edes itse painoja nostamaan, kun Glass nosteli niitä sen puolesta.

Jos tuolla panostuksella on oikeasti rakennettu MAAILMAN kolmanneksi paras keho, niin aika pitkälle näköjään pääsee, kunhan on muut "avut" kunnossa... :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eipä tässä olisi pahemmin varaa arvostella muita, mutta kyllä nämä treenit vetää suoraan sanottuna aika sanattomaksi. Viimeisinkin video otsikoitu Delt "Demolition". Demolition?!? Give me a fuckin break. Eihän tää kaveri joutunut edes itse painoja nostamaan, kun Glass nosteli niitä sen puolesta.

Jos tuolla panostuksella on oikeasti rakennettu MAAILMAN kolmanneksi paras keho, niin aika pitkälle näköjään pääsee, kunhan on muut "avut" kunnossa... :(

Mun mielestä se vaan tolla tasolla on niiden heikkouksien tekemistä, sitä hiomistahan se Rhodenillakin on. Kun kaikki tiedetyt tekijät (geenit, lääkkeet ymym) on kunnossa niin meille se näyttää juuri siltä, että työmäärä on käsittämättömän pieni. Kuitenkin pitkälti varmasti on niin, että niiden heikkouksienkin eteen painetaan duunia ihan kunnolla, on se tyyli sitten warrenin ryskäämistä tai Glassin vähän liian hienon oloista tekemistä. Eiköhän sitä työtä ja panostusta ole kuitenkin aika tavalla ollut, että ukko on siellä top kolmosessa. Varmasti nyt koitetaan tehdä järkevimmin uran kannalta sitä kehitystä mitä vielä voi tehdä.

Toki kun ajattelee fanien näkökulmaa niin onhan oikeasti Colemanin, Savolaisen jne treenit ''yli'' inhimillisyydellään ihan eri planeetalta kuin tällaiset...

Zone-sarja -42%
En puhunut työmäärästä, vaan ylipäänsä työn tekemisestä. Ei millään pahalla, mutta omaan silmääni noista treeneistä ei jäänyt todellakaan sellainen kuva, että mies joutui erityisesti raatamaan tulostensa eteen.
Ja mitä kumman "hiomista" ja mitä kummallisimmista liikekulmista kohdistettua nitkuttelua tarvitsee tyyppi, jolla on yhdet nykykehonrakennuksen kovimmista eturaajoista?

On nämä Glassin treenit muutenkin sellaisia, että mitään liikettä ei voi tehdä perinteiseen tapaan, vaan joka liikkeestä on aivan pakko keksiä joku oma mullistava spesiaaliviritelmä...

Toisille se tulosten saaminen on helpompaa kuin toisille. Jos lajin tarkoitus olisi selvittää kuka treenaa eniten ja koviten ni se ois sitte varmaan se crossfit eikä kehonrakennus. Tehdään tarpeeksi, muttei liikaa. Hänelle se on tuo määrä sitten tuossa vaiheessa tarpeeksi. Käsittääkseni myös piti 2kk täyden tauon treenaamisesta joten tuskin viellä ihan kaasupohjassa painaa treenienkään suhteen tässä vaiheessa projektia.

Toisille se tulosten saaminen on helpompaa kuin toisille. Jos lajin tarkoitus olisi selvittää kuka treenaa eniten ja koviten ni se ois sitte varmaan se crossfit eikä kehonrakennus. Tehdään tarpeeksi, muttei liikaa. Hänelle se on tuo määrä sitten tuossa vaiheessa tarpeeksi. Käsittääkseni myös piti 2kk täyden tauon treenaamisesta joten tuskin viellä ihan kaasupohjassa painaa treenienkään suhteen tässä vaiheessa projektia.

Kyllä se genetiikan merkitys oli tiedossa jo entuudestaan ja tässä tapauksessa taitaa valitettavasti olla niin, että työ on aivan toispuoleinen asia tulosten kannalta.
Joka tapauksessa ei siitä pääse yli eikä ympäri, että kun tuota touhua katsoo, niin aina se vain yhtä epäreilulta tuntuu muiden kannalta :)

Kyllä se genetiikan merkitys oli tiedossa jo entuudestaan ja tässä tapauksessa taitaa valitettavasti olla niin, että työ on aivan toispuoleinen asia tulosten kannalta.
Joka tapauksessa ei siitä pääse yli eikä ympäri, että kun tuota touhua katsoo, niin aina se vain yhtä epäreilulta tuntuu muiden kannalta :)
On mulla tullu sellanenkin ajatus, että mitäs jos meillä täällä suomessa on muodissaan #väärätmetodit?? Kun katsoo tota top 10 olympiaa niin treenaako siellä kukaan silleen tupla ja tripla sarjaa hulluuteen saakka pudotuksella ja negatiivisilla jne?? Toki ovat kaikki poikkeuksellisia lahjakkuuden suhteen, mutta jospa sitä tulee täällä kylmässä pohjolassa tehtyä liikaa sen riittävän sijaan?? Tehdään treenissä siten kuluttavaa kehittävän sijaan?? Oli se nyt miten vaan niin sehän on vaan fiksua tehdä se mikä riittää eikä yhtään enempää.

No joo, vitullista offtopikkia ja varmaan tästä sais jossain muualla hirveen sodan tai jonkunlaisen keskustelun aikaiseksi, mutta kunhan ajattelin asiaa ääneen.

On mulla tullu sellanenkin ajatus, että mitäs jos meillä täällä suomessa on muodissaan #väärätmetodit?? Kun katsoo tota top 10 olympiaa niin treenaako siellä kukaan silleen tupla ja tripla sarjaa hulluuteen saakka pudotuksella ja negatiivisilla jne?? Toki ovat kaikki poikkeuksellisia lahjakkuuden suhteen, mutta jospa sitä tulee täällä kylmässä pohjolassa tehtyä liikaa sen riittävän sijaan?? Tehdään treenissä siten kuluttavaa kehittävän sijaan?? Oli se nyt miten vaan niin sehän on vaan fiksua tehdä se mikä riittää eikä yhtään enempää.

No joo, vitullista offtopikkia ja varmaan tästä sais jossain muualla hirveen sodan tai jonkunlaisen keskustelun aikaiseksi, mutta kunhan ajattelin asiaa ääneen.

Mulla on kutina kanssa, että nyt on ollut pitempään muodissa kaikenmaailman triplat, erikoisen erikoiset ihme jipot, 3 kilon kyykky sarjat ja ties mitä ym. Eikä porukka kisalavalla sen kummempaa oo ku 20 vuotta sitten ryskäämällä treenanneet ja kilpailleet.
Nykyään tehdään niin "kauhean vaikeaksi" ja tieteeksi treenaamista. Ei se ole sen ihmeempää kuin antaa riittävä ärsyke lihaskasvulle. Eikä siihen todellakaan tarvita 12-14 treeniä vkossa, kun levätäkin pitäisi!!

Itse noihin Rhodenin videoihin, niin olisiko nuo jotain Scitecin mainosvideoita tms. Ei tuollaista verryttelytreeniä kukaan voi oikeena treeninä pitää. Tai sitten jotain palauttavaa treenaamista tms.

Ne tekee jotka pystyy, muut jotka ei tee, ovat selittäjiä. Ei kukaan ehdointahdoin itseään kurita jos siitä ei katso olevan hyötyä, mutta voi että kun jotain ei saa aikaiseksi, niin kovat on puolustukset noita kovempia settejä vastaan.

Eikä tämä tarkoita, että kenenkään pitäisi tehdä mitään älyttömiä sarjoja, tossa vain häiritsee se, että ne jotka niitä ei tee, koska ne on aika vittumaisia, ovat aina äänessä miten ne on väärin. Helppo se on treeniä keventää, mutta koitappa vetää kovempaa, AINA.

Ja tuppaa ne kaikista kovimpia treenejä vetävät olevan aina siellä palkintopallilla

Ja kun sä kerran viittaat meidän treeneihin, niin kun sä lavalla täysin vajaana seisoit, niin ehkä olis kannattanut vetää kovempaa ja sen kulutuksen kannalta. Sä et ollut edes samassa universumissa mitä Wilenius lihasmassan, kunnon ja yleisen asenteen osalta.

Ja edelleen kun kuitenkin joku väärin ymmärtää. Joku voi kehittyä kevyemmällä, toinen rajummalla treenillä. Jollain voi jalat vaatia armottomia settejä ja käsille taas riittää pumppailu. Tyhmät bodarit luulee, että on yksi ainoa tie, että joko vedetään pää jäässä tai pumppaillaan. Ei se niin ole. Siinä on aika monta eri välimallia. Mutta jos lavalla on löysä, niin aika vitun selkeesti on tehnyt jotain väärin ja aika saatanan turha silloin huudella yhtään mitään vääristä metodeista.

Viimeksi muokattu:
Ottamatta muuten kantaa keskusteluun, niin minusta tuntuu vähintäänkin oudolta että Pakkiksen omistaja käy henkilökohtaisuuksiin kirjoittajaa kohtaan, joka ei ole maininnut ko. heppua tai treenikaveriansa koko viestissään. Ellen muutenkaan ihan väärin katsonut, niin keskustelu koski Shawn Rhodenia ja kyseisen kaiffarin treenivideota, ei esimeriksi Strike Team Swedeniä ja Wlogia.

Ottamatta muuten kantaa keskusteluun, niin minusta tuntuu vähintäänkin oudolta että Pakkiksen omistaja käy henkilökohtaisuuksiin kirjoittajaa kohtaan, joka ei ole maininnut ko. heppua tai treenikaveriansa koko viestissään. Ellen muutenkaan ihan väärin katsonut, niin keskustelu koski Shawn Rhodenia ja kyseisen kaiffarin treenivideota, ei esimeriksi Strike Team Swedeniä ja Wlogia.
Väärätmetodit on meidän keksimä juttu. Ja me tehdään nimenomaan noita negoja, triploja, pudotuksia ja vielä kommentti, että saisi sodan aikaan toisaalla. Ja mikä mua alkaa vituttamaan yli kaiken on se, että tommoista piikittelyä ja vihjailua heitellään ja kun siihen vastataan, niin alkaa saatanallinen poru. Mulle ei yllätyksenä tule, että seuraavaksi puoli pakkista on soittamassa suutaan mulle, tottunut siihen jo, joten siitä vain.

Ja ihan turha selitellä, ettei meihin viittaa, kuka muu täällä samalla tapaa edes treenaa? Ei kukaan, ei ainakaaan niin, että muut tietäisi. Ja mitä pahaa siinä on sanoa, että joku oli vajaana lavalla kun oli vajaana lavalla, on meinaan aika yleistä.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Väärätmetodit on meidän keksimä juttu. Ja me tehdään nimenomaan noita negoja, triploja, pudotuksia ja vielä kommentti, että saisi sodan aikaan toisaalla. Ja mikä mua alkaa vituttamaan yli kaiken on se, että tommoista piikittelyä ja vihjailua heitellään ja kun siihen vastataan, niin alkaa saatanallinen poru.

#Väärätmetodit -casen taustat on kyllä tiedossa, mutta ymmärtääkseni käsite on rantautunut etenkin Pakkiksella laajemminkin yleiseen käyttöön. Myös teidän treenityylinne ja tapanne treenata on tiedossa, mutta näin sivustaseuraajana en kyllä tuossa kahlaajalinnun viestissä havainnut sen erikoisempaa piikittelyä nimenomaan teitä kohtaan, enemmän yleistä pohdiskelua. Mutta jokainen kai näkee nämä asiat omalla tavallaan.

#Väärätmetodit -casen taustat on kyllä tiedossa, mutta ymmärtääkseni käsite on rantautunut etenkin Pakkiksella laajemminkin yleiseen käyttöön. Myös teidän treenityylinne ja tapanne treenata on tiedossa, mutta näin sivustaseuraajana en kyllä tuossa kahlaajalinnun viestissä havainnut sen erikoisempaa piikittelyä nimenomaan teitä kohtaan, enemmän yleistä pohdiskelua. Mutta jokainen kai näkee nämä asiat omalla tavallaan.
Mä en taas keksi ketään kehen muuhun tuo voisi viitata Suomessa ja Pakkotoistolla. Koitappa itse miettiä kehen toi pätee. Eikö meillä ole yksi elävä esimerkki mitä tuon tapainen treenaaminen joillakin tekee? 2 vuodessa classicista raskaan sarjan mestariksi. Miten tosta voi kukaan päätellä, että olisi jotenkin väärät metodit.

Jos toi tapa treenata on muodissa, niin luulis joka jätkän videolla olevan kaikkea vastaavaa. Että eiköhän toi överitreenaaminen ole vain parin hullun oma juttu, joka nyt vain sattuu olemaan esillä isosti.

Se mikä täällä muodissa on, on se ikivanha tapa dieetata. Treenataan suoria sarjoja ja hinkataan tunti tolkulla tasasykkeistä aerobista. Miksei samointein korvaa aerobista treenillä, aminoita naamariin ja stimuloimaan sitä lihasta ja NIMENOMAAN päinvastoin kuten kahlaaja tossa sanoi, kulutuksen kannalta pitääkin ottaa treenit yhtälailla. Mutta ei, meillä on edelleen ne vanhat juuret jumittanut monet voimaryskäämiseen, tehdään helvetisti ohi tukilihaksilla ja loppujen lopuksi kohdelihas saa hyvin vähän osumaa, sitten poltetaan ne lihakset hinkkaamalla sitä aerobista ja seistään lavalla löysänä. Avoimuutta vähän siihen tekemiseen, salitreeni ei todellakaan ole mitään yksinkertaista jos halutaan oikeasti saada tuloksia. Siinä pitää varioida kaikkea kokoajan.

Kroppa tottuu kaikkeen, suoriin sarjoihin, aerobiseen, triploihin, negoihin, jopa ruokavalioon. Pakkaa pitää osata sekoittaa itselle sopivalla tavalla.

Ja toinen tekee 10 suoraa sarjaa, toinen ottaa 3 sarjaa erikoistekniikoilla. Siinä kolmen sarjan tekijä voi saada huomattavasti paremman rasituksen kohdelihakselle.

Mä en taas keksi ketään kehen muuhun tuo voisi viitata Suomessa ja Pakkotoistolla. Koitappa itse miettiä kehen toi pätee. Eikö meillä ole yksi elävä esimerkki mitä tuon tapainen treenaaminen joillakin tekee? 2 vuodessa classicista raskaan sarjan mestariksi. Miten tosta voi kukaan päätellä, että olisi jotenkin väärät metodit.

Jos toi tapa treenata on muodissa, niin luulis joka jätkän videolla olevan kaikkea vastaavaa. Että eiköhän toi överitreenaaminen ole vain parin hullun oma juttu, joka nyt vain sattuu olemaan esillä isosti.
Jos se puhui Arto Vainiosta?

Jos se puhui Arto Vainiosta?
No Arto oli aika saatanallisessa kunnossa ja meni kisatkin erittäin hyvin. Joten siinä taas esimerkki miten älytön treenaaminen tuottaa tulosta. Mä nyt vain en näe oikein fiksuja perusteluja tolle jutulle ollenkaan. Mutta vähän vaikea tehdä muoti-ilmiötä jos viittaa pariin ihmiseen tai jopa vain yhteen. Mä otan vakavasti sitten kun joku joka on helvetillisessä kunnossa, tulee sanomaan, että suorien sarjojen ylittäminen on turhaa. Mutta vähän tuntuu, että sekin henkilö sitten vetää ite aika helvetin kovaa.

Kaveri sanoi tuossa lopussa , että on vasta aloittamassa treenejä layoffin jälkeen . Ei siis mikään ihme jos mennään rauhassa , vielä. Kyllä vauhti siitä kiihtyy ...

Ihan oikeesti, mitä väliä miten jotain on saavutettu kun se tulos ratkaisee?
Kyllä ne tulokset puhuu puolestaan, oli kyse sitten Rhodenista tai Wileniuksesta. Ensinnäkään mun mielestä suomiskenessä ei ole ainuttakaan henkilöä joka voisi kyseenalaistaa Miken ja Wileniuksen "metodit", kun ottaa huomioon miten mies paisui kahdessa vuodessa ja missä kunnossa herra on taas astelemassa lavalle.

Tosta ylivetämisestä sen verran, että sillä ei mitään damagea kropalleen saa kun vain muistaa levätä kanssa, kuten me otetaan välillä yhden treenin viikkoja ja ylimääräisiä palautuspäiviä. Joten jos se toimii, niin jos vain on energiaa ja halua vetää, niin miksi ei? En ymmärrä miksi sitä kritisoidaan, jos joku pistää itsensä 100% likoon ja menestyy sen kautta, miksi turhaan spekuloida menestyisikö jos tekisi vähemmän. Ennemmin asettaisin monelle kysymyksen menestyisikö paremmin jos tekisi enemmän ja paremmin.

Ihan sama, teki sitten suoria sarjoja tai infernaalisia kivuliaita vetoja, niin ne vedetään kaikki sata lasissa, vain silloin treenaamisessa on jotain tolkkua. Sit levätään sen verran kun on tarpeen.

Kahlaaja sanoi, että pitää tehdä juuri sen verran kun on riittävästi. Mistäs sen tietää? Ei mistään, joten parempi vetää varmasti yli niin on tehty tarpeeksi.

Kahlaaja sanoi, että pitää tehdä juuri sen verran kun on riittävästi. Mistäs sen tietää? Ei mistään, joten parempi vetää varmasti yli niin on tehty tarpeeksi.
Mulla nyt ei ole minkään sortin energiaa tai mielenkiintoa nykyisellään lähteä tästäkin aiheesta hinkuttamaan netissä, mutta treenirasituksen tasojen "liian vähän" ja "liikaa" välissä ei kulje partaveitsellä vedettyä tarkkaa viivaa, vaan ihan oma alueensa, jota voitaisiin ehkä kutsua nimellä "riittävästi". Ja treenaamisen yksi haastavimpia taitoja on osua (ohjelman kontekstissa) sille riittävän rasituksen alueelle, eikä noille ensin mainituille.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom