Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heitä roskiin ja osta uusi, tai jätä se vanha kissallesi leikkikaluksi. ;)
Sheikkerin saa vitosella, joten ei mene jakeluun miksi ihmeessä tehdään kaikki maailman temput jotta sen vanhan saa puhtaaksi. Moniko täällä ostaa jotain ihme pesuaineita varmaan 20 euron edestä tätä sheikkerinpuhdistusoperaatiota varten, ei ymmärrä ei.
No kun se maistuu kyllä:evil:ööö, sheikkerit haisee pahalle.
Mitä sitten, ei se haju miltään maistu?
Mun haisee, mutten silti ymmärrä "ongelmaa" :DEi mun sheikkerit ikinä haise.
Unohdin ite Tampereen asunnolle joskus pienet herajämät veden kera sheikkeriin....
Olin sitten reissussa jonkin aikaa ja kun tulin takaisin Tampesteriin, oli sheikkeriin syntynyt monenlaisia, aivan varmasti maapallolla tuntemattomia elämänmuotoja :wtf:
Eri pastelliväreissä loistavat mielenkiintoiset alkukantaiset elämänmuodot olivat vallanneet purkin ja kun avasin sen, naamalle leiskahti kosmisen viestin sisältänyt haju, joka pakotti tuulettamaan keittiön avaamalla kaikki ikkunat. Pelästyin ensin mahdollista biohazardia, mutta ajattelin että josko tämä uusien elämänmuotojen haju vaikka stimuloisi lihassolujen reseptoreita, en sitten soittanut asiasta Eviraan.
Jos siis haaveilet omasta kasvitieteellisestä puutarhasta ja haluat alkaa biologiksi, hera on kyllä mitä mainioin kasvualusta erilaisille elämänmuodoille... sitten kun vielä sheikkeriin osuu ripaus auringonvaloa vielä joka päivä niin :hyvä: