shaker haisee pahalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hkultala
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
timse sanoi:
:offtopic: Tästä päästään siihen, että: on muuten kumma kun ei nuita sheikkereitä tehdä kierrekannellisina, ostaisin heti ja maksaisinkin enemmän siitä tiedosta että kansi on ja pysyy ravisteltaessa kiinni.
Heh, joku vois kaivaa söötsillä ne mun kirjoittamat ratakisko-ohjeet protskujuoman tekoa varten. :D

edit: kaivoin ite:

Nyt jumalauta hei, te käytte salilla ja itkette siitä, kun ette saa yhtä helvetin jauhoa sekaisin sheikkerissä?

Tässä ohjeet ratakiskosta väännettynä:

1. Laita himassa sheikkeriin tarvittavat jauhot. Heitä ritilällä vaikka koiraa.
2. Treenin jälkeen ota sheikkeri pois repusta. Jos et ota sheikkeriä pois repusta, näytät hassulta kun juot palautusjuomaasi. Lisäksi veden laskeminen reppuun voi päättyä ikävästi.
3. Ota sheikkerin kansi pois. Sekin helpottaa huomattavasti veden saamista sheikkeriin.
4. Laske hanasta kylmää vettä jauhojen päälle sellaisella kohtuullisella paineella.
5. Laita kansi KIINNI!
6. Pidä toisella kädellä kantta sheikkerissä kiinni, ja ravista sitä perkeleen sheikkeriä kovempaa kuin brittiläinen au-pair.
7. Hakkaa tarvittaessa kevyesti sheikkerin pohjaan, jos jauhot meinaa jäädä möykyksi pohjalle.
8. Ravista lisää
9. Toista tarvittaessa kohdat 7 ja 8! Jos et ole vielä tehnyt kohtaa 2, on nyt korkea aika tehdä se. Jos toistat kohdan 4 liian monta kertaa, saat palautusjuoman syliisi. Jos toistat "mustankissanpaksutposket" 18 kertaa peräkkäin sekoamatta sanoissa, olet kova jätkä.
10. Avaa suu
11. Juo palautusjuoma
12. Laita kansi kiinni
13. Pue ja mene kotiin

steven_seagal sanoi:
Sekin on perseestä kun sheikkeri aukee repussa. Pitää laittaa vaatteet ja muut kamat äkkiä pesuun tai niitä ei kohta käytä erkkikään :urjo:

Se on kun pitää kaikki kokea kantapään kautta! :) Itellekin on käynyt noin, joten olen laittanu sheikkerin pussiin taikka tehny lähes Tomin ohjeiden mukaisesti. Yleensä treenin loputtua laitan pukuhuoneen hanasta vettä ja sekotan sitten paikan päällä ja juon. Joten ei tarttee mitään kierrellisiä sheikkerin kansia tjsp.

Ei se haju terveydelle haitaks oo, itelläni oli sama homma kun unohdin shakerin autoon pariks päiväks ja (mmmm....) auringossahan se oli alkanut ehkä hieman ''käymään'' se litku ja haju oli sanoinkuvailemattoman hirveä, mutta laske shakeri täyteen KYLMÄÄ vettä ja anna sen liota noin 1 päivä ja kaada fairya sekaan myös, pitäisi auttaa.

ja kyllä ainakin mulla on kierrekannellinen shakeri...

[mod]Viestiäsi voit muokata sen postittamisen jälkeen painamalla
edit.gif
-painiketta viestisi oikeassa alareunassa. -JohnnyB[/mod]

Mulla ne hajut on lähteny ku pari kertaa huuhdellu kylmällä vedellä. Kuumaa jos pistää ni voi suoraa mennä ostamaan uuden shakerin.

kaNi- sanoi:
Mulla ne hajut on lähteny ku pari kertaa huuhdellu kylmällä vedellä. Kuumaa jos pistää ni voi suoraa mennä ostamaan uuden shakerin.

Mä ainakin aina pesen kuumalla vedellä ja fairyllä mutta sheikkeriä ei ole tarvinnut vaihtaa piiiitkääään aikaan.

Timba79 sanoi:
Mutta älkää helvetissä mitään kloriittia tai muuta paskaa laittako astiaan mikä laitetaan suuhun. Konetiskiaine ja fairy pitäisi riittää ja jos ei niin astia roskikseen.

Hajunpoistoon kloriitti tms. hypokloriittia sisältävä valkaisuaine on tehokasta ja oikeinkäytettynä turvallista.

1. Kokoa sekoituspullo

2. Lorauta pulloon reilusti hypokloriittia sisältävää pesuainetta (Kloriitti, SuperKlor yms.)

3. Täytä mahdollisimman kylmällä vedellä

4. Anna vaikuttaa yön yli

5. Huuhtele aamulla ensin huolellisesti kylmällä vedellä ja lopuksi huolellisesti kuumalla vedellä.

Millä saisi pistävän pissanhajun pois sheikkeristä? Kissani liritteli heikkeriini ja nyt tuntuu että hajua ei saa millään pois. Se pysyy pois muutaman päivän pesun jälkeen, mut alkaa sen jälkeen taas tuoksahtaa nenään. Olen kokeillut mm. kloriittia ja yleispesuaineita, mut ei ole apua.

Viisastelijat - ei tarvitse sanoa että olisit opettanut pissaamaan kissanhiekkaan, koska näin on tapahtunut, mut siltikin aina välillä kissa pissaa sheikkeriini.

Tomi sanoi:
1. Laita himassa sheikkeriin tarvittavat jauhot.

Tohon vielä lisäisin. " Laita himassa kuivaan sheikkeriin tarvittavat jauhot".

Oneofus sanoi:
Millä saisi pistävän pissanhajun pois sheikkeristä? Kissani liritteli heikkeriini ja nyt tuntuu että hajua ei saa millään pois. Se pysyy pois muutaman päivän pesun jälkeen, mut alkaa sen jälkeen taas tuoksahtaa nenään. Olen kokeillut mm. kloriittia ja yleispesuaineita, mut ei ole apua.

Viisastelijat - ei tarvitse sanoa että olisit opettanut pissaamaan kissanhiekkaan, koska näin on tapahtunut, mut siltikin aina välillä kissa pissaa sheikkeriini.

Heitä roskiin ja osta uusi, tai jätä se vanha kissallesi leikkikaluksi. ;)

Sheikkerin saa vitosella, joten ei mene jakeluun miksi ihmeessä tehdään kaikki maailman temput jotta sen vanhan saa puhtaaksi. Moniko täällä ostaa jotain ihme pesuaineita varmaan 20 euron edestä tätä sheikkerinpuhdistusoperaatiota varten, ei ymmärrä ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Itsellä on jäänyt pulverin ja maidon jämät sinne monta kertaa, ja haju on aina ollut kamala. Nykyään pistän tiskikoneeseen parin käyttökerran jälkeen, hyvin kestää ja ei tuoksahda.

Täytyypä nostaa vanhaa jutttua ylös, kun kävi hassusti.
Olin jättänyt käytetyn shakerin tiskipöydälle kansi kiinni pariksi viikoksi, kun en jaksanut tiskata juuri tuona aikana. Päätin juoda aterian kanssa vettä ja otin tiskikaapista uuden shakerin, jossa oli myös kansi päällä, niistä kun on niin kätevä juoda. Jätin uuden shakerin hetkeksi tiskipöydälle ja laitoin ruoan mikroon. Täyttelin shakerin vedellä ja menin telkun eteen juomaan vettä.
Ihmettelin jo keittiössä, että mistä tulee outo, käsittämättömän kuvottava haju. Ajattelin, että varmaankin tiskeistä. Onnessani siinä juon vettä ja hetken päästä tajuan, että kuvottava haju tuleekin shakeristä!!! Olin ottanut väärän shakerin, sen, jonka olin jättänyt pariksi viikoksi pöydälle kansi kiinni!!!!:wtf:
Stana, ku koko olohuone hais niin paskalle ja keittiö samoin :urjo: Se paskan haju oli levinnyt siitä ympäri huoneita. Varmaan kasvaa kohta uus käsi otsasta, ku sellasta myrkkyä menin juomaan.

Sen jälkeen yrittänyt pitää huolta, että en jätä shakereita pesemättä treenin jälkeen. Piti heittää koko purkki roskiin, kun ei haju lähtenyt millään.

Heh, olen huomannut, että sitten kun ne sheikkeripohjat on jäänyt 400 kertaa saman sheikkerin pohjalle, haju ei lähde MILLÄÄN pois lopullisesti. Siinä vaiheessa onkin jo ehkä aika vaihtaa sheikkeriä.

Kokeile Soodaa!!!!! sillä oon saanu mun haisevat kengät puhtaaks!!!!

Rupesi ärsyttämään jatkuva shakerin hinkaaminen, niin rupesin käyttämään pakasterasioita. Ainakin Orthexilla on sellaisia tiiviillä kannella varustettuja jotka kunnolla napsahtavat kiinni ja kestävät ravistamista vuotamatta. Joku 5 kpl noita tiskipöydällä seilaa, käytän yhtä päivän-pari ja sitten uusi kaapista, kerran viikossa pesen sitten koko pinon.

Prismassa oli tuollaisia ihan normaaleita sheikkereitä kierrekannella. Samanlaisia kuin fastin, Pakkotoisto.com shaker ym. malliltaan muuten.

Ihmettelin aluksi ostettuani että ompas kansi helvetin tiukassa. :lol2:

Prismassa oli tuollaisia ihan normaaleita sheikkereitä kierrekannella. Samanlaisia kuin fastin, Pakkotoisto.com shaker ym. malliltaan muuten.

Ihmettelin aluksi ostettuani että ompas kansi helvetin tiukassa. :lol2:

Mulle kävi ihan samanlailla. Puoli tuntia yritin kiskoa tuota kirottua kantta irti, kunnes tyttöystäväni näytti miten se aukee.
Bodaritko hidasälyisiä? ei toki:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom