Ei saatana taas, eka viesti kun avasi ketjun, niin doping aineet syrjäyttäneet huumausaineet

Siellä ne Juarezissakin kokkaa nykyään metamfetamiinin sijasta Kartelleille sutikkaa kauppatavaraksi. Doping aineet on yks kärpäsen paska verrattuna huumausaineiden maailmanlaajuiseen myyntiin verrattuna. Wärkkäri, tiivistä tämä sun ketju sanotaan 5 agendaan mitä yrität sanoa? Vai haluanko edes tietää. Kun sanot jotakin, tulee vastaväitteitä niin sitten siirretään tolppia ja koko asia on aivan eri. Ei se että itse et ole naturaalina saanut kummoista lihasmassaa tai päässyt kireäksi, tarkoita etteikö joku muu voisi siinä onnistua. Aina sama lähtökohta, pakko ton on roinaa ku on paremmassa kunnossa kun minä. Koittais ajatella sen niin, että ehkä mäkin vielä pääsen tohon jos tuokin. Ja mä en ole koskaan kilpaillut, ja arvaa mitä, roinaan silti. Ihan omaksi ilokseni, ja toistaiseksi ilman terveysongelmia. Käyn 3kk välein verikokeissa. Syön terveellisesti. Valtaosan vuodesta menen 250mg testoa viikkoon, joskus 10 päivään. Sitten jos tuntuu siltä, nii otan n. 10 viikon boostin, nostan teston 375mg vko, ja otan esim NPP tai Deca 200mg siihen lisäksi. Ei niillä kuuhun mennä mutta jotain jää. Joskus myös saatan ottaa 6-8 viikkoa dietin loppuun Anavar tai parhaan fiiliksen kombon testo & Masteron. Näiden jälkeen taas pitempi pätkä testolla 200-250mg. Verikokeissa ei ikinä mitään ihmeellistä. Ai ei tarvitse, paineet ok kun ei ole ylimääräistä liiemmin. Mua ei kiinnosta vähääkään onko jonkun mielestä järkeä vai ei. Lapset tehty, olen terve, ja ikää 40v niin tässä kohtaa testolle olisin mennyt kuitenkin. Kaikki tähän treenaamiseen ja sen eri alueisiin liittyvä kiinnostaa mua helvetisti, ja tää on se mun juttu. Olisin myös dropittelusta valmis luopumaan jos olisi jonkinlainen terveysuhka näköpiirissä, mutta mutta tuollaisella total 600mg max vko 10 viikkoa kerran vuoteen ei ainakaan itselle ole haittoja tuonut.