SFU ja koko fitnessgenre ja sen käryt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös elämän tarkoitus ole tehdä asioita joista tykkää ? Miksi body munkki elämä olisi jotenkin huonompaa ? Aivan sama pyhittääkö elämän urheilulle vai sohvalla makaamiselle ja kaljan juomiselle. Tai siltä väliltä. Oman elämän saa tehdä juuri sellaiseksi kuin itse tykkää. En minäkään elämäntapa urheilijana hauku sohvaperunoiden elämää.
Jos äkkiä aikoo sellaiseen kuntoon että saa arvostusta ja piparia ja ihailua niin onko järkeä odottaa ja kiusata sen takia itseään se 20 vuotta kun ei tiedä mitä maailmassa sinä aikana tapahtuu ja kun on kehittynyt jonkinlaiseen kuntoon niin on kuitenkin jo kohtuullisen vanha vaikka mitä olis tehnyt eikä lisäksi ole edes oikean bodarin näköinen.

Miksi korvaushoitoa pitää boostata? Eikö vaan voi olla naturaali korvaushoidolla.
Mitä hyötyä koska korvaushoito nostaa testot vaan normaaleille rajoille eli ei täyttä hyötyä saa pelkästä korvaushoidosta Vaikka itse kyllä olen sitä mieltä että testojen nouseminen ylärajalle alhaisesta sallituissa rajoissakin antaa hyötyä kyseiselle henkilölle Tunnen parikin korvaushoidolla olevaa ja molemmat kyllä sanoivat että kyllä se vaikuttaa. Kuitenkin kun on jo ulkoisen teston varassa niin miksi jättäisi sen boostaamisen sikseen koska se antaa vireyttä ja luonnollisesti suorituskykyä enemmän ja parantaa elämisen laatua muutenkin.

Jos äkkiä aikoo sellaiseen kuntoon että saa arvostusta ja piparia ja ihailua niin onko järkeä odottaa ja kiusata sen takia itseään se 20 vuotta kun ei tiedä mitä maailmassa sinä aikana tapahtuu ja kun on kehittynyt jonkinlaiseen kuntoon niin on kuitenkin jo kohtuullisen vanha vaikka mitä olis tehnyt eikä lisäksi ole edes oikean bodarin näköinen.
Nyt ymmärrän mistä tässä on kyse. Sun katkeruudesta. Vaikka kuinka nuoruudessas jumppailit ja yritit niin jäi se pipari, huomio, ja arvostus naisilta saamatta niin olet nyt päättänyt sen olevan sen vika ettet roinannut, eikä täten muutkaan voi saada natuna niitä lihaksia saati sitten piparia. Pakko roinata.

Mitä hyötyä koska korvaushoito nostaa testot vaan normaaleille rajoille eli ei täyttä hyötyä saa pelkästä korvaushoidosta Vaikka itse kyllä olen sitä mieltä että testojen nouseminen ylärajalle alhaisesta sallituissa rajoissakin antaa hyötyä kyseiselle henkilölle Tunnen parikin korvaushoidolla olevaa ja molemmat kyllä sanoivat että kyllä se vaikuttaa. Kuitenkin kun on jo ulkoisen teston varassa niin miksi jättäisi sen boostaamisen sikseen koska se antaa vireyttä ja luonnollisesti suorituskykyä enemmän ja parantaa elämisen laatua muutenkin.
Mutta douppaamisessahan on terveysriskejä. Olet siis sitä mieltä, että kaikkien kannattaa doupata? Natulla niitä riskejä ei ole siinä määrin mitä boostatulla.

Ei, ne eivät ole random-testejä ainakaan suurimmaksi osaksi. Eikä niiden varsinkaan "pitäsi" olla.

Kisatestit menevät niin, että testataan esim. sarjojen X ja Y voittajat sekä sarjan Z 4. sija. Plus mahdollisesti ihan joku ennalta päätetty henkilö. Lisäksi voi olla että valitaan joku satunnainen henkilö kilpailijalistasta, mutta suurin osa keskittyy kärkikilpailijoihin.

Kilpailun ulkopuolisissa testeissä keskitytään käytännössä pieneen määrään lajin kärkinimiä. Nämä valitaan esim. siten että joku yllättäen tosi nopeasti noussut nuori kilpailija, ylivoimaisesti muita parempi kilpailija tai sellainen jonka lähipiiriin kuuluu tunnettu dopingin käyttäjä ovat etusijalla.

Sen että yhtä henkilöä testataan paljon ja mahdollisesti vaikka parin päivän välein on tarkoitus paljastaa sellaisia aineita, jotka näkyvät testissä vain hyvin lyhyen aikaa. Muutenhan kannattaisi piikittää heti testaajien lähdön jälkeen.

Tällä saadaan käräytettyä huijareita paljon tehokkaammin kuin arpomalla testit satunnaisesti.
Ok. Jotenkin kuvittelin et noi säännöt olis joka lajissa samat. Ei sit kai ole?
Vai olisko muuttunut. Omista testeistä on jo 25v aikaa.

Mutta douppaamisessahan on terveysriskejä. Olet siis sitä mieltä, että kaikkien kannattaa doupata? Natulla niitä riskejä ei ole siinä määrin mitä boostatulla.
Mitä riskejä siinä muka itseasiassa on? Vetäähän monet kaksinkäsin eikä minkäänlaisia vaivoja tai muuta elämänlaatu on vain parempi ja jaksaa paremmin.
Testo on ihmisen normaali hormoni joten ei sen käytöllä mitään haittavaikutuksia ole.

Mitä riskejä siinä muka itseasiassa on? Vetäähän monet kaksinkäsin eikä minkäänlaisia vaivoja tai muuta elämänlaatu on vain parempi ja jaksaa paremmin.
Testo on ihmisen normaali hormoni joten ei sen käytöllä mitään haittavaikutuksia ole.
Mikset sitten itse vedä? Pääsisit gutista eroon ja muustakin ylimääräisestä fläsästä. Sitähän sä haluat?

Kiusata ? Jos siltä tuntuu laji on väärä. Itse koen urheilun elämäntapana josta nautin. Ihan varmasti vaihtaisin lajia heti jos vähänkin tuntuisi ettei kiinnosta. En myöskään treenaa arvostuksen ja piparin takia. Olen aina digannut urheilullisista ja suorituskykyisistä ihmisistä. Onko salilla käynnin ainoa pointti että näyttää "oikealta bodarilta" ? Aika harva edes haluaa sen näköiseksi. Pointti voi olla urheilullinen kroppa, suorituskyvyn parantaminen, maximi voiman parantaminen tai tukilaji jollekin muulle lajille.

Ei saatana taas, eka viesti kun avasi ketjun, niin doping aineet syrjäyttäneet huumausaineet 😂😂😂 Siellä ne Juarezissakin kokkaa nykyään metamfetamiinin sijasta Kartelleille sutikkaa kauppatavaraksi. Doping aineet on yks kärpäsen paska verrattuna huumausaineiden maailmanlaajuiseen myyntiin verrattuna. Wärkkäri, tiivistä tämä sun ketju sanotaan 5 agendaan mitä yrität sanoa? Vai haluanko edes tietää. Kun sanot jotakin, tulee vastaväitteitä niin sitten siirretään tolppia ja koko asia on aivan eri. Ei se että itse et ole naturaalina saanut kummoista lihasmassaa tai päässyt kireäksi, tarkoita etteikö joku muu voisi siinä onnistua. Aina sama lähtökohta, pakko ton on roinaa ku on paremmassa kunnossa kun minä. Koittais ajatella sen niin, että ehkä mäkin vielä pääsen tohon jos tuokin. Ja mä en ole koskaan kilpaillut, ja arvaa mitä, roinaan silti. Ihan omaksi ilokseni, ja toistaiseksi ilman terveysongelmia. Käyn 3kk välein verikokeissa. Syön terveellisesti. Valtaosan vuodesta menen 250mg testoa viikkoon, joskus 10 päivään. Sitten jos tuntuu siltä, nii otan n. 10 viikon boostin, nostan teston 375mg vko, ja otan esim NPP tai Deca 200mg siihen lisäksi. Ei niillä kuuhun mennä mutta jotain jää. Joskus myös saatan ottaa 6-8 viikkoa dietin loppuun Anavar tai parhaan fiiliksen kombon testo & Masteron. Näiden jälkeen taas pitempi pätkä testolla 200-250mg. Verikokeissa ei ikinä mitään ihmeellistä. Ai ei tarvitse, paineet ok kun ei ole ylimääräistä liiemmin. Mua ei kiinnosta vähääkään onko jonkun mielestä järkeä vai ei. Lapset tehty, olen terve, ja ikää 40v niin tässä kohtaa testolle olisin mennyt kuitenkin. Kaikki tähän treenaamiseen ja sen eri alueisiin liittyvä kiinnostaa mua helvetisti, ja tää on se mun juttu. Olisin myös dropittelusta valmis luopumaan jos olisi jonkinlainen terveysuhka näköpiirissä, mutta mutta tuollaisella total 600mg max vko 10 viikkoa kerran vuoteen ei ainakaan itselle ole haittoja tuonut.

En usko että Wärkkäri trollaa. Selkeästi ei vain tiedä lajista paljoakaan. Pysyy myös asiassa eikä mene henkilökohtaisuuksiin. Perustelee vastauksensa. Ei edes provosoidu vaikka moni yrittää kovasti provosoida. Parempi keskustelu tämä on kuin moni muu.

Niin jos yhtään lajin sisällä on ollut tai perehtynyt asiaan, niin kyllä moni kilpakehonrakentajakin näyttää kisakireydessä yllättävän pieneltä, jos kroppa on täysin tyhjennetty/kuivatettu puntarille. Siihen vielä ilman pumppia, fleksausta, valoja, huonossa värissä. Toki yksilöstä kiinni miten rajusti sitä ajokoira luukkia tulee, mutta on yksilöitä joilla se ero on kuin yö ja päivä tankattuna+vähän pumppailtuna kun poseerataan. 188cm ei toki noin ylipäätään ole paras mitta sen illuusion luomiseen.
Juuri näin.
Lavalla ollessa ja offilla salilla pumpissa moni näyttää isolta, kireältä, kovalta ja sitä onkin

Mutta huppari päällä päkkärillä kaikki alle 90kg sarjalaisia jotka oikeesti on kireitä ja sitä pienemmät ei näytä yhtään miltään.
Raskaan ukoista osa sentään joltain.

Eikös elämän tarkoitus ole tehdä asioita joista tykkää ? Miksi body munkki elämä olisi jotenkin huonompaa ? Aivan sama pyhittääkö elämän urheilulle vai sohvalla makaamiselle ja kaljan juomiselle. Tai siltä väliltä. Oman elämän saa tehdä juuri sellaiseksi kuin itse tykkää. En minäkään elämäntapa urheilijana hauku sohvaperunoiden elämää.
Lienee bodymunkkina olon ja sohvaperunana makoilun välillä jokin keskikaistakin olemassa?

Ei saatana taas, eka viesti kun avasi ketjun, niin doping aineet syrjäyttäneet huumausaineet 😂😂😂 Siellä ne Juarezissakin kokkaa nykyään metamfetamiinin sijasta Kartelleille sutikkaa kauppatavaraksi. Doping aineet on yks kärpäsen paska verrattuna huumausaineiden maailmanlaajuiseen myyntiin verrattuna. Wärkkäri, tiivistä tämä sun ketju sanotaan 5 agendaan mitä yrität sanoa? Vai haluanko edes tietää. Kun sanot jotakin, tulee vastaväitteitä niin sitten siirretään tolppia ja koko asia on aivan eri. Ei se että itse et ole naturaalina saanut kummoista lihasmassaa tai päässyt kireäksi, tarkoita etteikö joku muu voisi siinä onnistua. Aina sama lähtökohta, pakko ton on roinaa ku on paremmassa kunnossa kun minä. Koittais ajatella sen niin, että ehkä mäkin vielä pääsen tohon jos tuokin. Ja mä en ole koskaan kilpaillut, ja arvaa mitä, roinaan silti. Ihan omaksi ilokseni, ja toistaiseksi ilman terveysongelmia. Käyn 3kk välein verikokeissa. Syön terveellisesti. Valtaosan vuodesta menen 250mg testoa viikkoon, joskus 10 päivään. Sitten jos tuntuu siltä, nii otan n. 10 viikon boostin, nostan teston 375mg vko, ja otan esim NPP tai Deca 200mg siihen lisäksi. Ei niillä kuuhun mennä mutta jotain jää. Joskus myös saatan ottaa 6-8 viikkoa dietin loppuun Anavar tai parhaan fiiliksen kombon testo & Masteron. Näiden jälkeen taas pitempi pätkä testolla 200-250mg. Verikokeissa ei ikinä mitään ihmeellistä. Ai ei tarvitse, paineet ok kun ei ole ylimääräistä liiemmin. Mua ei kiinnosta vähääkään onko jonkun mielestä järkeä vai ei. Lapset tehty, olen terve, ja ikää 40v niin tässä kohtaa testolle olisin mennyt kuitenkin. Kaikki tähän treenaamiseen ja sen eri alueisiin liittyvä kiinnostaa mua helvetisti, ja tää on se mun juttu. Olisin myös dropittelusta valmis luopumaan jos olisi jonkinlainen terveysuhka näköpiirissä, mutta mutta tuollaisella total 600mg max vko 10 viikkoa kerran vuoteen ei ainakaan itselle ole haittoja tuonut.
Niin miksi et roinaisi koska huomasit että natu kehitys käytännössä yhtä tyhjän kanssa
Eikä niistä pelottelusta huolimatta tulekkaan mitään haittoja jos pitää käytön maltillisena Olen koko ajan tästä puhunutkin. Lisäksi kyllä itse sain itseni jopa melko kireäksi vielä suhteellisen vanhalla iällä käyttämättä edes kreatiinia mutta parin välivuoden jälkeen se ei enää natuna näytä onnistuvan.
Esimerkiksi hän on natu mutta ihan äkkiseltään huomaako hänet treenaavan lainkaan?

View: https://youtu.be/ZVjiNeLVqWs

Viimeksi muokattu:
Eikä niitä Juarezissa asti tarvii kokkailla Luuletko että itä-euroopassa ja Kiinassa ei tälläisiä olisi jonkun verran.

Luulisi että tuosta löytyisi jotain ihan oikeita arvioita, että paljonko dopingaineiden ja huumausaineiden vuotuinen myynti on Suomessa/Euroopassa/maailmassa.

Toi olisi helppo testatakin, kun menisi jollekin trendisalille ja siellä ottaisi näytteet kaikilta tutkimuskäyttöön. Varmaan kauheasti negatiivisia näytteitä ei tulisi.

Back
Ylös Bottom