SFU ja koko fitnessgenre ja sen käryt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tietysti viimeksi mainittu sillä se on houkutellut nykyisetkin bodarit käyttämään.

No joo, sen verran pitää olla rehellinen, että bodauksen SM-kisojen yleisessä sarjassa ei ole yhtään natua, vaikka kuinka puhuisivat kovasta treenistä ja bodymunkin elämästä.

Jos joskus paljastuis, että Hulkki roinannut koko uransa, niin joutuisin amputoimaan minikullini..... ;)
Ainahan se on mahdollista mutta tässä tapauksessa ei todennäköistä
Kuitenkin aika hyvällä rahallahan tuo Utti noita valmennuksiaan myö.
Sinällään eihän hullu ole joka pyytää vaan joka maksaa.

Kummassakaan linkissä ei puhuta pelkästään dopingista vaan lääkkeistä..

Edit. Lisäksi 2008 ja 2007 nuo artikkelit, tuntuu että aivot sulaa nykyään täällä kun on näitä äänekkäitä idiootteja.

Ei kai hän nyt ihan sellainen ole mutta ei kyllä todellakaan kuvissa näytä hirveen kaksiselta Ihan tällä foorumilla on vihjailtu hänen joskus käyttäneen mutta mikä minä olen sitä tutkimaan.Kuitenkin tuo kuva hänen selästään jonka laitoin vosi kuulua melkein kelle hyvänsä leveäharteiselle kaverille joka ei olisi edes käynyt salilla.
Eli senkö takia on järkeä yli kaksikymmentä vuotta elää munkkina ilman muunlaista elämää että käytännössä ei sivullinen huomaa henkilön käyneen salilla lainkaan?
Voihan hulkki olla livenä ties miten vaikuttava ilmestys koska en livenä häntä ole nähnyt.
Kuitenkaan kukaan ei ryhtyisi treenaamaan tarkoituksena muokata vartaloaan jos jokunen kuva hulkista näytetään ja sanotaan että kun yli kaksikymmentä vuotta elät vain bodaukselle niin ehkä tähän pääset ehkä et.
Eihän koko hommassa järkeä olekaan. Itselleni haaste on katsoa kuinka pitkälle natikkana saan kehityttyä, mutta ei tämä mitään terveysliikuntaa ole.

Ei tämä Hulkin kisakuntoinen kroppa mikään pulkannaru ole. Jotta tuolta näyttää kisakunnossa, pitää lihaa olla. Siistissäkin offikunnossa iso kaveri.

_MG_2227.webp

Onko nuo tulokset raw tuloksia vai varuste?
Kuten kyllä jo totesin niin kyllä pienemmillä on mahdollista hyvinkin tehdä noista kovempia tuloksia jos huomasit noin.sanan mutta isommilla ja raskaammilla se on vaikeampaa. No muistuttavatko he kehonrakentajia ha kenties kilpailevatko CBB:ssä?
Ilman varusteita tottakai. En ala ulkomuotoo ruotimaan. Läskiä tuskin pahemmin tossa painoluokassa.

Ainahan se on mahdollista mutta tässä tapauksessa ei todennäköistä
Kuitenkin aika hyvällä rahallahan tuo Utti noita valmennuksiaan myö.
Sinällään eihän hullu ole joka pyytää vaan joka maksaa.
Miten Utin valmennusten hinta liittyy siihen onko hän natikka vai ei.

Itse uskon sanomisiaan kuunnelleena hänen olevan natikka, tai olleen ainakin tähänastisen kisauran loppuun. Masters-bodausta ei ainakaan taannoin sulkenut pois.

Eihän koko hommassa järkeä olekaan. Itselleni haaste on katsoa kuinka pitkälle natikkana saan kehityttyä, mutta ei tämä mitään terveysliikuntaa ole.

Ei tämä Hulkin kisakuntoinen kroppa mikään pulkannaru ole. Jotta tuolta näyttää kisakunnossa, pitää lihaa olla. Siistissäkin offikunnossa iso kaveri.

katso liitettä 250104
Tuota Tätä kuvaa on vähän käsitelty niinkuin tytöt ja pojat tekevät profiilikuville.
Yleensä hän ei kuvissa näytä kovin ihmeelliseltä kun ottaa huomioon pituus ja painosuhteen.

Miten Utin valmennusten hinta liittyy siihen onko hän natikka vai ei.

Itse uskon sanomisiaan kuunnelleena hänen olevan natikka, tai olleen ainakin tähänastisen kisauran loppuun. Masters-bodausta ei ainakaan taannoin sulkenut pois.
Niin no Ostavathan monet valmennuksia oikeiltakin bodareilta.
On kuitenkin sillä tavalla että on ihan eri asia miten ihmisen kannatta treenata natuna tai testoarvot yli rajojen ja vähän muutakin päälle .Kyllä roinaaja sokeutuu helposti siihen miten itse saa kehitystä aikaan ja ajattelee sen toimivan sellaisellekin jonka arvot ovat viitteiden sisässä.Tietysti sanotaan että onhan roinaaja treenannut natunakin alussa.
On ehkä tai ehkä ei mutta kuitenkin hän on ruvennut käyttämään koska on huomannut ettei kehity ja suurin osa melko nuorena vai ovatko kaikki bodylavalla yli viisikymppisiä natumaksiminsa tuossa kolmenkymmenen vuoden iässä saavuttaneita ja ovatko he ensin olleet maksimissaan ja kilpailleet CBB:ä Vissiin yksi tapaus on Tosin itse en usko senkään sarjan olevan aukottoman puhdas.

Tuota Tätä kuvaa on vähän käsitelty niinkuin tytöt ja pojat tekevät profiilikuville.
Yleensä hän ei kuvissa näytä kovin ihmeelliseltä kun ottaa huomioon pituus ja painosuhteen.
Eli vakavissas väität että kuvan ottanut Timo Laaksonen on muokannut kuvaa vääristäen?

Mitä muutaman (no ainakin yhden) videon nähnyt Utista treenaamassa hihattomassa, niin tuo kuva ei valehtele.

Ilman varusteita tottakai. En ala ulkomuotoo ruotimaan. Läskiä tuskin pahemmin tossa painoluokassa.
Niin Miksei mutta todennäköisesti eivät ole kehonrakentajan mittasuhteet omaavia vaan sopivat välitykset ovat voimanostoon.En ole yhtään kertaa sanonut etteikö ihmisellä voisi voimaa olla mutta kehonkoostumusta ei pahemmin pysty muokkaamaan yli biologisten rajojen jollei ole se friikki joka on yleensä lihaksikas jo ennen kuin edes punnuksia nähnyt,

Eli senkö takia on järkeä yli kaksikymmentä vuotta elää munkkina ilman muunlaista elämää että käytännössä ei sivullinen huomaa henkilön käyneen salilla lainkaan?
Onhan sekin säälittävää, jos joku elää munkkina 20 vuotta vain sen vuoksi, että lopulta näyttää muiden silmissä erilaiselta.

Eiks tuo ns. Hulkki kuulu myös tuohon lapsettomien bodareiden kategoriaan?

Aika moni noista varmaan viimeistään viisikymppisenä alkaa miettimään, että kannattiko ja oliko tässä mitään järkeä. Ainakin alitajunnassaan.

Eli vakavissas väität että kuvan ottanut Timo Laaksonen on muokannut kuvaa vääristäen?

Mitä muutaman (no ainakin yhden) videon nähnyt Utista treenaamassa hihattomassa, niin tuo kuva ei valehtele.
Onhan tuo selvästi muokattu kuva mutta mitäpä minä väittämään
Eikun kaikki bodymunkkielämään yli 25 vuodeksi

Niin no Ostavathan monet valmennuksia oikeiltakin bodareilta.
On kuitenkin sillä tavalla että on ihan eri asia miten ihmisen kannatta treenata natuna tai testoarvot yli rajojen ja vähän muutakin päälle .Kyllä roinaaja sokeutuu helposti siihen miten itse saa kehitystä aikaan ja ajattelee sen toimivan sellaisellekin jonka arvot ovat viitteiden sisässä.Tietysti sanotaan että onhan roinaaja treenannut natunakin alussa.
On ehkä tai ehkä ei mutta kuitenkin hän on ruvennut käyttämään koska on huomannut ettei kehity ja suurin osa melko nuorena vai ovatko kaikki bodylavalla yli viisikymppisiä natumaksiminsa tuossa kolmenkymmenen vuoden iässä saavuttaneita ja ovatko he ensin olleet maksimissaan ja kilpailleet CBB:ä Vissiin yksi tapaus on Tosin itse en usko senkään sarjan olevan aukottoman puhdas.
Et vastannut kysymykseen. Vai onko se että Utilta ostetaan valmennuksia, todiste siitä että hän käyttää steroideja?

Logiikka on kyllä veikeä. Kaveri on pulkannaru, kuvat muokattu..mutta käyttää steroideja koska ihmiset ostavat valmennuksia

Onhan sekin säälittävää, jos joku elää munkkina 20 vuotta vain sen vuoksi, että lopulta näyttää muiden silmissä erilaiselta.

Eiks tuo ns. Hulkki kuulu myös tuohon lapsettomien bodareiden kategoriaan?

Aika moni noista varmaan viimeistään viisikymppisenä alkaa miettimään, että kannattiko ja oliko tässä mitään järkeä. Ainakin alitajunnassaan.
Itselläni ei ole lapsia eikä tule, ja jokainen ikävuosi vahvistaa päätöksen olevan oikea. Minulle, muut tekevät mitä lystäävät.

Ja minä en treenaa muille, tai ainakin hyvin vähän. Vaikka loppuelämä menisi yksin autiolla saarella, niin jatkaisin treenaamista. Jos nyt autiolla saarella puitteet olis 😁

Ei kai hän nyt ihan sellainen ole mutta ei kyllä todellakaan kuvissa näytä hirveen kaksiselta Ihan tällä foorumilla on vihjailtu hänen joskus käyttäneen mutta mikä minä olen sitä tutkimaan.Kuitenkin tuo kuva hänen selästään jonka laitoin vosi kuulua melkein kelle hyvänsä leveäharteiselle kaverille joka ei olisi edes käynyt salilla.
Voihan hulkki olla livenä ties miten vaikuttava ilmestys koska en livenä häntä ole nähnyt.
Kuitenkaan kukaan ei ryhtyisi treenaamaan tarkoituksena muokata vartaloaan jos jokunen kuva hulkista näytetään ja sanotaan että kun yli kaksikymmentä vuotta elät vain bodaukselle niin ehkä tähän pääset ehkä et.
Niin jos yhtään lajin sisällä on ollut tai perehtynyt asiaan, niin kyllä moni kilpakehonrakentajakin näyttää kisakireydessä yllättävän pieneltä, jos kroppa on täysin tyhjennetty/kuivatettu puntarille. Siihen vielä ilman pumppia, fleksausta, valoja, huonossa värissä. Toki yksilöstä kiinni miten rajusti sitä ajokoira luukkia tulee, mutta on yksilöitä joilla se ero on kuin yö ja päivä tankattuna+vähän pumppailtuna kun poseerataan. 188cm ei toki noin ylipäätään ole paras mitta sen illuusion luomiseen.

Back
Ylös Bottom