SFU ja koko fitnessgenre ja sen käryt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Liitteet

• wänkäri.webp
    wänkäri.webp
    39,4 KB · Katsottu: 97
Eli senkö takia on järkeä yli kaksikymmentä vuotta elää munkkina ilman muunlaista elämää
Eikös elämän tarkoitus ole tehdä asioita joista tykkää ? Miksi body munkki elämä olisi jotenkin huonompaa ? Aivan sama pyhittääkö elämän urheilulle vai sohvalla makaamiselle ja kaljan juomiselle. Tai siltä väliltä. Oman elämän saa tehdä juuri sellaiseksi kuin itse tykkää. En minäkään elämäntapa urheilijana hauku sohvaperunoiden elämää.

Kuten olen todennut niin natuna saa kerättyä vain suureksi osaksi rasvaa.
Mitä vittua taas? Lihaksia ei natu saa enää yhtään,läskiä vaan jos bodaa.
Minä lyön vaikka molemmat kivekset ja toisen pojalta vetoa että sinä olet semmonen pallomahanen,ilmeisen raskaana oleva setämies joka tankkaa lenkillä,leivällä ja hernekeitolla sekä ihmettelee kun tulee vaan läskiä kokoajan enemmä ja enemmän.

Sinä et tiedä treenaamisesta etkä ruokavaliosta yhtään mitään. Et yhtään mitään. Erikoista vaikka olet foorumilla kokoajan niin luulis että olisit jotaki oppinu mutta ei...Entistä hullummaksi vaan muuttuu

Viimeksi muokattu:
Minä lyön vaikka molemmat kivekset ja toisen pojalta vetoa että sinä olet semmonen pallomahanen,ilmeisen raskaana oleva setämies joka tankkaa lenkillä,leivällä ja hernekeitolla sekä ihmettelee kun tulee vaan läskiä kokoajan enemmä ja enemmän.

Sinä et tiedä treenaamisesta etkä ruokavaliosta yhtään mitään. Et yhtään mitään. Erikoista vaikka olet foorumilla kokoajan niin luulis että olisit jotaki oppinu mutta ei...
Ei kannata natuna yrittää enää mitään. Vihkoon menee. Ei kannata syödä, ei kannata reenata, eikä kannata edes hengittää, koska natuna hengitetty ilma muuttuu läskiksi ja lihat sulaa.

Sinä et tiedä treenaamisesta etkä ruokavaliosta yhtään mitään. Et yhtään mitään. Erikoista vaikka olet foorumilla kokoajan niin luulis että olisit jotaki oppinu mutta ei...Entistä hullummaksi vaan muuttuu
No joo On mulla nykyään gutti mutta eikö se ole muotia teidän bodareiden keskuudessa niin ainakin jostain kohdasta olen lähelle kuin oikea bodari mutta kyllä minulla on siinä vielä tekemistä että pääsis oikeisiin mittoihin Tätä on bodaus.
Joo hernekeittoa ei tullutkaan pitkään aikaan syötyä ja lenkkiä viimeks joskus nuorena.
Leipään olen silloin tällöin erehtynyt mutta nyt tiedän sitten jättää täyskaura leivänkin pois ruokavaliosta,kiitoksia neuvosta.
En todellakaan tiedä treenaamisesta yhtään mitään mutta en ole kehunut tietävänikään
Sinä varmaan voit nyt minulle valoittaa nämä uudet natuja kehittyvät treenisysteemit kun ei toimi 1,2,4,5,6,7 jakoisetkaan eikä kaksi tai kolme kertaa päivässä eikä ryskäminen eikä tuntuma homostelu eikä pitkät tai lyhyet sarjat eikä isot tai pienet painot eikä Hitit tai dogtrappit ja mitä nyt täältä löytyykään ja on vuoden -62 jälkeen keksittykään niin kerroppa sinä tietävänä millainen tämä sinun kehittämäsi treenisysteemi viisaille on? Olen utelias ja tiedonhaluinen.

Joo korvaushoito Sitähän voi sitten boostailla niin paljon kuin haluaa koska tuotanto on jokatapauksesa ulkoista niin ei ole mitään menetettävää.

Mitäs mieltä Wänkäri on, onko korvaushoidossa olevat treenaajat douppaajia?
Joo Korvaushoito on huippujuttu koska sitähän sitten voi boostailla niin paljon kuin haluaa koska ei ole mitään menetettävää.Koska tuotanto on muutenkin ulkoistettu.
Eli perusteet saa jo yhteiskunnan piikkin ja itse voi päälle vetää niin paljon kuin haluaa.

Joo korvaushoito Sitähän voi sitten boostailla niin paljon kuin haluaa koska tuotanto on jokatapauksesa ulkoista niin ei ole mitään menetettävää.
Eihän siinä mitään menetettävää enään oo. Gramma testoa koneistoon ja rokki soimaan. Kovaa ajoo loppuelämä.

Siis ihan huvittuneena jaksan seurata kun porukka jaksa kärsivällisesti argumentoida tälläselle tapaukselle joka joko trollaa täysillä ja ilmeisen onnistuneesti tai sitten on jotenkin enemmänkin sekasin, ei usko et kukaan voi saavuttaa lihaksikasta fysiikkaa ilman kemiaa ja puhuu jostain söpöistä miehistä yms outoo paskaa? Ei tommosen friikin jutuille kannata ku nauraa korkeintaan ja ihmitellä mistä näitä sikiää :D

Back
Ylös Bottom