Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs mieltä Wänkäri on, onko korvaushoidossa olevat treenaajat douppaajia?
Ollaanhan me ja sieltä pahimmasta päästä, kun kela vielä korvaa osan tästä rajusta douppaamisesta!Mitäs mieltä Wänkäri on, onko korvaushoidossa olevat treenaajat douppaajia?
Ei vittu Kelatestot vielä ku kaikki muu on jo saatu.Ollaanhan me ja sieltä pahimmasta päästä, kun kela vielä korvaa osan tästä rajusta douppaamisesta!
Eikös elämän tarkoitus ole tehdä asioita joista tykkää ? Miksi body munkki elämä olisi jotenkin huonompaa ? Aivan sama pyhittääkö elämän urheilulle vai sohvalla makaamiselle ja kaljan juomiselle. Tai siltä väliltä. Oman elämän saa tehdä juuri sellaiseksi kuin itse tykkää. En minäkään elämäntapa urheilijana hauku sohvaperunoiden elämää.Eli senkö takia on järkeä yli kaksikymmentä vuotta elää munkkina ilman muunlaista elämää
Nykymaailmassa voit suntsu olla mikä vaan. Jos koet olevasi natu, olet natu ja sillä sipuli.Ollaanko me roinaajat roinaajia? Tämä askarruttaa nyt itseä, minä pidän itseä nimittäin natuna!
Nykymaailmassa voit suntsu olla mikä vaan. Jos koet olevasi natu, olet natu ja sillä sipuli.
Tuun kaveriks. Reenaamisen lopetin jo kun ekan testopiikin sain kankkuun. Alko turpoo lihat nii perkeleesti ni piti lopettaa. Vaikka kuinka taistelin vastaan ni natumaximit paukku yli...Ilmoittadun heti CBBhen!
Mitä vittua taas? Lihaksia ei natu saa enää yhtään,läskiä vaan jos bodaa.Kuten olen todennut niin natuna saa kerättyä vain suureksi osaksi rasvaa.
Ei kannata natuna yrittää enää mitään. Vihkoon menee. Ei kannata syödä, ei kannata reenata, eikä kannata edes hengittää, koska natuna hengitetty ilma muuttuu läskiksi ja lihat sulaa.Mitä vittua taas? Lihaksia ei natu saa enää yhtään,läskiä vaan jos bodaa.
Minä lyön vaikka molemmat kivekset ja toisen pojalta vetoa että sinä olet semmonen pallomahanen,ilmeisen raskaana oleva setämies joka tankkaa lenkillä,leivällä ja hernekeitolla sekä ihmettelee kun tulee vaan läskiä kokoajan enemmä ja enemmän.
Sinä et tiedä treenaamisesta etkä ruokavaliosta yhtään mitään. Et yhtään mitään. Erikoista vaikka olet foorumilla kokoajan niin luulis että olisit jotaki oppinu mutta ei...
Salilla nyt et ainakaan kerkiä käymään sen verta aktiivisesti täällä päivystätOllaanko me roinaajat roinaajia? Tämä askarruttaa nyt itseä, minä pidän itseä nimittäin natuna!
Salilla nyt et ainakaan kerkiä käymään sen verta aktiivisesti täällä päivystät![]()
No joo On mulla nykyään gutti mutta eikö se ole muotia teidän bodareiden keskuudessa niin ainakin jostain kohdasta olen lähelle kuin oikea bodari mutta kyllä minulla on siinä vielä tekemistä että pääsis oikeisiin mittoihin Tätä on bodaus.Mitä vittua taas? Lihaksia ei natu saa enää yhtään,läskiä vaan jos bodaa.
Minä lyön vaikka molemmat kivekset ja toisen pojalta vetoa että sinä olet semmonen pallomahanen,ilmeisen raskaana oleva setämies joka tankkaa lenkillä,leivällä ja hernekeitolla sekä ihmettelee kun tulee vaan läskiä kokoajan enemmä ja enemmän.
Sinä et tiedä treenaamisesta etkä ruokavaliosta yhtään mitään. Et yhtään mitään. Erikoista vaikka olet foorumilla kokoajan niin luulis että olisit jotaki oppinu mutta ei...Entistä hullummaksi vaan muuttuu
Kyllä ihan hyvin kerkisin tänäänkin ja kaupassa sen päälle.Salilla nyt et ainakaan kerkiä käymään sen verta aktiivisesti täällä päivystät![]()
Joo Korvaushoito on huippujuttu koska sitähän sitten voi boostailla niin paljon kuin haluaa koska ei ole mitään menetettävää.Koska tuotanto on muutenkin ulkoistettu.Mitäs mieltä Wänkäri on, onko korvaushoidossa olevat treenaajat douppaajia?
Eihän siinä mitään menetettävää enään oo. Gramma testoa koneistoon ja rokki soimaan. Kovaa ajoo loppuelämä.Joo korvaushoito Sitähän voi sitten boostailla niin paljon kuin haluaa koska tuotanto on jokatapauksesa ulkoista niin ei ole mitään menetettävää.
Miksi korvaushoitoa pitää boostata? Eikö vaan voi olla naturaali korvaushoidolla.Joo korvaushoito Sitähän voi sitten boostailla niin paljon kuin haluaa koska tuotanto on jokatapauksesa ulkoista niin ei ole mitään menetettävää.