Sf

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
49
Mitäs mieltä olette SF tuotteista joita Boosman myy. Proteiinit, kreatiinit, dekstroosi?.

Hyvää perustavaraa. Käsittääkseni kyseessä on kuopiolainen yritys.

Käytä jälleenmyyjien palveluita, niin saat kamat ilman postikuluja (siis jos Boosmanilta tilaat).

jostain syystä en oikein tykkää, vaikka ravintoarvoiltaan taitavat olla ihan OK, ja suht edullisiakin ovat. Ne sf-tuotteet mitä oon joskus käyttäny ei muistaakseni sekoittunu sitten millään. Ehkä vähän huono peruste, mutta silti luotan enemmän fastiin.

Olikos nää SF-tuotteet nyt sitten 100% suomalaisia? Sillä vaan kyselen, kun ilmeisesti FASTin raaka-aineet tulee Uudesta Seelannista asti. Ei siinä mitään, mutta joku saattaa haluta ostaa nimenomaan mahdollisimman suomalaista tavaraa.

Joskus vedin sitä SF halpisheraa. Muuten ok, muttei sekoittunu ihan niin hyvin kuin nykyinen vakijauho, FAST Hera85.

Mutta eiköhän ne ravintosisällön puolesta ainakin oo ihan ok noi SF-tuotteet.

Originally posted by Jugi
Samaa tavaraa se on kuin muillakin.

Juuri näin. Ei noista ravintolisistä ole järkeä maksaa mitään hirveitä summia, niin kuin ei normaalista ruuastakaan, kun ajattelee kuinka pieni osa niistä imeytyy. Pääasia että syö kumminkin runsasproteiinista ruokaa.

Tai siis tää oli opiskelijan näkökulma. Jos töissä käy niin sitten on varaa laittaa haisemaan!

Originally posted by Paukkurauta
Juuri näin. Ei noista ravintolisistä ole järkeä maksaa mitään hirveitä summia, niin kuin ei normaalista ruuastakaan, kun ajattelee kuinka pieni osa niistä imeytyy.

Siis onko tässä nyt kovinkin suuri hukkaprosentti kyseessä?? Heitto vai fakta?

Originally posted by metalman
jostain syystä en oikein tykkää, vaikka ravintoarvoiltaan taitavat olla ihan OK, ja suht edullisiakin ovat. Ne sf-tuotteet mitä oon joskus käyttäny ei muistaakseni sekoittunu sitten millään. Ehkä vähän huono peruste, mutta silti luotan enemmän fastiin.

Joskus ennen taisi olla tuota ongelmaa, mutta kun viimeksi käytin Sf:n tuotteita, niin sekoittuivat ihan hyvin.

Sf jyllää voimalla ja PENAKIN niitä käythää! Täällä Kuopiossa ei oo sf:n pääliikkeeseen matkaa kuin 50m niin sieltä kaikki vaan ja hyviä ovat kaikki tuotteet, Mauri "PAPPA" Heikkinen syöpi&mainostaa Sf:ää ja toimii valmistuksessakin.

Monta vuotta noita oon syöny, välillä kokeillut fastia ja kalliimpaakin löylyä mutta sf on vähintään yhtä hyvää kuin muut ja se suht uus vitamiinituote VITAMAX on ylilöyly pulveri :D !!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
....

Originally posted by meitsi
Siis onko tässä nyt kovinkin suuri hukkaprosentti kyseessä?? Heitto vai fakta?

epäilen heitoksi, sillä hyväksikäyttöasteet ovat eläinkunnan proteiineilla erittäin korkeita esim hera. Kasvikunnan puolella kuten soija kannattaa nautittavaa määrää lisätä ne ovat hieman huonompia noin 10-20%.

Hera Turboa en suosittele. Huonosti sekottuu ja vaahtoaa kuin samppakalja. Yhdestä pussista löysin pätkän kuminauhaa. Sitä en syönyt :)

Originally posted by oulosvie
Hera Turboa en suosittele. Huonosti sekottuu ja vaahtoaa kuin samppakalja. Yhdestä pussista löysin pätkän kuminauhaa. Sitä en syönyt :)

Mikset, olisit nimittäin saanut lisää venyvyyttä lihaksiisi...:rolleyes:

Sf jyllää löylyllä!! Joka päivä tulee vedettyä Sf:n maltoo, hera turboo ja Vitamaxii ja kreatiinia. Ja se heraturbo on ihan loistavaa peruskamaa ekan pussin ahmin jo vuonna 1998. Sheikkerillä se ei sekoitu kovin hyvin niinkuin harva muukaan 10-15 euron hera mutta todella harvoin tulee sheikkeriä käytettyä ja jos se sillon paakkuuntuu niin so not. Pääasia että menee alas ja on halpaa, jos ei oo laktoosi-intoleranssi niin hera turbo JYLLÄÄ!

EDIT HÖHÖÖ tää olikin vanha topikki missä oli jo mun postaus :) no mutta SF JYLLÄÄ!!

SF:n milk protein on ainakin valmistettu ranskassa, mutta who cares...

minunkin mielestä tuo hera turbo vaahtoaa kuin epileptikon suupieli, mut esim. ProPower Whey 1,8kg:n pönikässä ei vaahtoa niinkään paljoa,siis ranteella vispaten, vaikkakin molemmat kuuluvat samaan perushera -luokkaan.

Mutta olen Sakkeuksen kanssa samaa mieltä, että ei se vaahto haittaa, antaa sen laskeutua tai suoraan naamaan vaan, pääasia, että patti turpoaa...:kippis1:

Mää oon sitä mieltä että vaahtoa saa olla vaan kaljassa ja siinä epileptikon suupielessäkin pikkasen. Nyt olen vannoutunut Fastin heramies. Fastin soija97 on tosin niin paskan makuista että varmaan sian kohdutkin mastuu paremmalta... raakana :D

Kyselin tuolta SF:ltä että mitä se kuminauha teki siellä mun pussissa mutta eivätpä ole vastanneet.

Kyselin tuolta SF:ltä että mitä se kuminauha teki siellä mun pussissa mutta eivätpä ole vastanneet.

Jatka pommittamista ja kerro kuinka loukkaantunut olet, pistä kuminauha kirjekuoreen ja lähetä niille kirjeen kera. Saat taatusti hyvitystä jokusen pussin jauhoja.

Ite oon nyt vedelly hera turboo välipaloina 2 kertaa päivässä.
Eli sekotan sen 0.5 litraan maitoa ja 0.5 heraa. (joskus kaakaota)
Kun sekotat pirtelön niin se vaahtoaa kyllä vitusti, mutta kun annat sen "seistä noin 5-10 minuuttia" ja sitten sekotat uudestaan niin vaahto on hävinnyt ja pirtelö on hyvin sekottunut.
Testatkaa ;)

Back
Ylös Bottom