sf protein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jartza
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Oiskos jollaki tietoo tai kokemuksia kyseisen merkin eli sf protein tuotteiden laadusta.. kannattaako sijoittaa rahoja niihin.. :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by jartza
Oiskos jollaki tietoo tai kokemuksia kyseisen merkin eli sf protein tuotteiden laadusta.. kannattaako sijoittaa rahoja niihin.. :confused:

Laadukkaita jauhoja on, monenlaisia tuotteita ja proteiinilaatuja. Ite oon syöny jo vuodesta 1998 Sf:n tuotteita, välillä kokeillut tietysti muitakin, ja fastin tuotteita syönyt myös välillä aika paljon.
Palstalla on kyllä sf:n tuotteista älyttömästi juttua. Esim haulla sf*
http://www.pakkotoisto.com/vbulleti...howresults&searchid=216620&sortby=&sortorder=

tää on mun osalta ehkä paras sf-topikki http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=2807&highlight=sf* :D

Protsku ja malto ainaki maistuu aika voimakkaalta vaikka sekottas mihin. Ja pahalta. Ite käytän nutriplussan protskua ja maltoo. Ei maistu juurika miltään ja protsku sekottuu paremmin ku sf proteinin vastaava.

Originally posted by tapio
Ainakin ennen oli huonosti sekottuvia ja melkosen pahan makuisia.
Toisaalta makuhan on sivuseikka.

Ja on vieläki. Mulla on kaapissa pussi sf proteinin maustamatonta protskua ku kaupasta oli muut loppu. Ja on se kyl niin hyvää et meinaa tulla samantien ylös ku menee alas.

Tosin en muista onko toi protsku tökkiny alusta saakka vai oonko jo siihenki kyllästyny. Kyllästyn nimittäin hemmetin helposti noihin. Nyt alkaa reco kakkonenki tökkiä pahasti.

Tohon nutriplussan protskuun en oo kyl kyllästyny vaikka on tullu sitä pisteltyä useempi kilo.

ÄäÄÄÄÄääÄÄÄÄää Sf:n tuotteet on kaikki hyvän makusia Hydroa lukuunottamatta. Hinnan lisäksi maku oli syy miksi vaihdoin Fastin Hera85:n/maustamattoman Whey kolmosen takaisin Heraturboon ja Fastin Malton takaisin Sf:n maltoon. Nutriplussan hera on liian imelää, jotenkin lääkkeen makuista. Mutta makuasioista ei voi kuin kiistellä :). Ja minusta tärkeimmät kriteerit ylivoimaisesti on a. toimivuus b. hinta. Ite käytän sheikkeriä harvoin, ja kyllä noi sillä sekottuu ihan tarpeeksi hyvin. Tavallisesti 500W sauvasekotinta kun käyttää niin sama vaikka olis rahkaa, vehnäjauhoja ja tilkka vettä niin litkua siitä tulee ;).

Originally posted by Naskali
Malto ei kyllä oo pahaa.

No makuasioistahan ei voi kiistellä, mut MUN mielestä toi malto vasta kauheeta on. Siinä on jotenki aivan omituinen maku, ku monet muut ei maistu yhtään miltään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom