Sf-Protein Vitamax???

trenboloni

Banned
Kenelläkään kokemuksia vitamaxista? Mistä saa tilattua, sf-proteiniin omilta nettisivuilta en edes löytänyt koko tuotetta. Aika vakuuttava ensivaikutelma kyseisestä firmasta :D

Mua lähinnä kiinnostaa minkämakuista se on, eli voiko ton teelusikallisen vetää irvistelemättä vai onko pahaa? Mulla on nimittäin twinlabin maxilifeä ja jos se on yhtä pahaa ni vetelen sit twinlabia jatkossakin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun tuota jauhetta tarvii siemaista vain noin vähän niin eikö sitä voi sekoittaa esim. mehuun.. Ei luulis maku ihan niin paha olevan että maistuu lasillisen mehua joukosta.. vai onko? Oon ajatellut ostaa tuota twinlabin tuotetta mutta se on sen verran kallista että oon jättänyt vielä hyllyyn..

Siinä on jonkun verran kaakaojauhetta mukana, että tuskinpa se aivan hirviälle maistuu... Itse en tosin tarkemmin tiedä kun lyön sen 5-7g aina palautusjuomaan, jossa on sf proteinin heraa, maltoa ja oboy jauhetta. Ei se ainakaan niin pahaa ole että tuossa sotkussa maistuisi läpi.

Saatavuudesta en tiedä tarkemmin, itse ostan suoraan Kuopiossa luontaistuotteelta (Truben alakerrassa)

Originally posted by otr
Kun tuota jauhetta tarvii siemaista vain noin vähän niin eikö sitä voi sekoittaa esim. mehuun.. Ei luulis maku ihan niin paha olevan että maistuu lasillisen mehua joukosta.. vai onko? Oon ajatellut ostaa tuota twinlabin tuotetta mutta se on sen verran kallista että oon jättänyt vielä hyllyyn..

No on se aika pahaa, mut niinkuin tuossa yhdessä viestissä sanottiin, kaakao peittää sen aika hyvin, mut ei kokonaan. Ja palautumisjuomassa dextroosi tuntuu peittävän sen kans aika hyvin, tai lähinnä sen kitkeryyden... maku kyllä tulee läpi, mut se kitkeryys on pahinta.

Nämä kaksi asiaa mielessä kokeilin äsken kaakaon ja dekstroosin kanssa, ja puoli rkl meni alas melko kivuttomasti... eli kiitokset tuosta kaakaovinkistä.

Asiaan; Mä ostin joku aika sitten kaks purkkia Maxilifeä enkä tajunnu että nehän kestää ikuisuuden :) Eli osta multa toinen pois ettei pilaannu (muistaakseni parasta ennen jotain v.2004 lopussa...)

Laita tähän viesti paljonko se maksaa kaupassa, ja paljonko maksat tuosta mun purkista jos kiinnostaa. Ihan puoli-ilmaiseks en viitsi myydä. Ja purkkihan on siis avaamaton ja viileässä & pimeässä säilytetty.

Mäkin metsästin pari viikkoa vitamaxia pääkaupunkiseudulta, enkä sitä mistään löytänyt. Sitten älysin pyytää ikivihreän mammaa tilaamaan sitä mulle pari purkkia. Kesti muutaman viikon mutta vitskut sain! Maksoin 23,60€, joka taitaa olla ihan normaali hinta?

Mitä makuun tulee niin mun mielestä se ei maistu juuri millekään, kunhan sekoittaa sen suurempaan nestemäärään kuin 1dl.

Kertokaa lissee moisesta ihmeaineesta.
Perkule kun tuli juuri lyötyä 30€ magnesiumiin, sinkkiin ja C-vitskuun... Voisihan tuokin vielä tehdä hyvää :-)
Paranoia iskee... En halua flunssaa talvella!

vitamaxxia

itse vedän päivittäin vitmaxxia, ja ei se pahalle maistu. tai no aika pahalle, jos heittää suoraan suuhun ja sit meinaa vedellä huuhtoo. mut hyvin onnistuu niinkin.

halvalla ja nopeasti saa ainakin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Menin tänään paikalliseen luontaistuotekauppaan ostamaan b-vitamiinia ja magnesiumia. Siellä oli sattumoisen Mauri Heikkinen esittelemässä SF:n tuotteita ja tunnistettuani miehen menin paiskaamaan kättä. Kerroin Maurille mitä olin tullut ostamaan ja hän piti parin minuutin esitelmän Vitamaxista. Katsottuani vielä sisältöarvot ei ollut epäillystäkään minkä tuotteen ostan, Vitamax lähti siis mukaan. Mauri on ilmeisesti hyvä myyntimies, kun rupesi tuntumaan, että SF:n tuotteet on kyllä hyviä ja kaikenlisäksi halpoja. :)

Referoitko nyt täälläkin mitä niin erikoista siinä tuotteessa on? Kun yleensä halvalla ei saa hyvää, ja vitamax on riittoisuus huomioonottaen melko halpaa.

Tuossa Vitamaxin koostumus:

Vitamiinijauhe/vitamiinipulveri. 700g.
Käyttö ja annostus: 1 tl (5g) päivässä sekoitettuna nesteen joukkoon.

Saantisuositus Vitamaxista (1tl eli 5g)
Vitamin A 900ug 18mg
Vitamin B1 1.4mg 3mg
Vitamin B2 1.6mg 4mg
Vitamin B6 1.5mg 8mg
Vitamin B12 2ug 36ug
Vitamin C 60mg 750mg
Vitamin D 5ug 15ug
Vitamin E 10mg 150ug
Foolihappo (B9) 300mg 770ug
Kalkki - 100mg
Kalium 3500mg 53mg
Kromi 50-100ug 300ug
Magnesium 350mg 105mg
Pantoteenihappo (B5) 7mg 19mg
Seleeni 50ug 150ug
Sinkki 9-15mg 16mg
L-Glutamiini - 100mg

Muuten A-vitamiinin määrää on muutettu pienemmäksi.

Nuo pitoisuudet siis tiesin jo, ajoin takaa sitä että mikä tekee tuotteesta niin erikoisen, ja onko meillä tietoa raaka-aineiden laadusta? (Imeytymistehokkuksissa on kai eroja eri valmisteiden välillä...?)

hmm..omassa purkissa on vähän erilaisia arvoja.

5 grammaa sisältää:
vit. B1 4mg
vit. B2 4mg
vit. B6 9mg
vit. B12 36ug
vit. C 750mg
vit. D 15ug
vit. E 150mg
Beetakaroteeni 57ug
Magnesium 501mg
Niasiini 45mg
Foolihappo 795ug
Pantoteenihappo 19mg
Kalium 253mg
Kalsium 251mg
Sinkki 20mg
Kromi 300ug
Seleeni 150ug
L-Glutamiini 0,1g

Niinpäs onkin, minun äskeinen lista ei tosiaan pidä paikkaansa. Tuo vaan löytyi googlella, en tutkinut sitä sen tarkemmin.

Tuo ensin postattu on siinä ns. vanhemmassa Vitamaxissa. Tuota koostumustahan muokattiin hiukan, esim. A-vitamiini pois ja Magnesiumia reilusti lisää.

toista purkkia vetelen, ei tosiaankaan maistu hyvältä mutta kun sen heittää palautusjuoman sekaan ei maistu miltään, ostin paikallisesta ´SINUN kaupasta´ ja maksoi 23.60 jeuroa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom