SF:n Hera Flavour, hyissaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lazki
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Onko kukaan muu todennut tuota SF Proteinin Hera Flavour (kaakaota) itsensä Perseen suunittelemaksi tuotteeksi? Maku on vielä suht. siedettävä, mutta sekoittuvuus on niin arsesta ettei tottakaan. Kun minä ostan proteiinilisän, haluaisin saada siitä yli puolet nautittua nesteen seassa, tasaisena "pirtelönä", enkä maata lattialla 5cm*5cm*5cm kokkare kurkussa hengittäen vain vasemman sieraimen kautta, kun oikea sierainkin on täynnä kiinteää proteiinijauhe-vesi-kombinaatiota. Suututtaa myös herätä jokaisen välipalan jälkeen sairaalasta lääkärien selittäessä "Meidän piti tehdä sinulle toinen hengitysaukko aataminomenan alapuolelle, koska kurkkusi on täynnä jotain elämää kovempaa, ruskeaa ainetta." Ja kyllä, minä todellakin laitan riittävästi vettä suhteessa jauheeseen. Jos taas erehtyy sekoittamaan liian pitkään, saa aikaan valtavan vaahtoamisen sheikkeriin, mikä vituttaa myös aika rankasti. Tällöin drinkkiä nauttiessa , täyttyy suu sekä vaahdosta että kokkareista.

Täytyy todeta että vaikka SF Protein muuten tekeekin peruslaadukkaita tuotteita, on tuo niin uskomattoman paska proteiinilisä, että juon maustamattomiakin protskuja euforinen ilme päällä tuon yhden pussin jälkeen. Syöttäisin tuon muuten naapurin koiralle, mutta en toivo sille tukehtumiskuolemaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä ole itse huomannut moista. Tosin sekoitan itse juomani aina sauvasekoittajalla, kun laitan siihen paljon muutakin, ei niin hyvin sekoittuvaa, joukkoon.

Ja ei se suunnittelijakaan taida itse perse olla.

:D x 10000

Iha sammoo mieltä oon tämän vaahtoamisen suhteen, hienoisen ravistelun jälkeen shakeristasi on tullut kuin toimintavalmis dynamiitti (muutaman kerran vaahdot valuneet seinillä), joten pienellä kärsivällisyydellä venttaa sen että vaahtoisuus laskeutuu.
Mutta onse vaan sen verran edullista ja hyvvee, että täydellisyyttä ei voi odottaakkaan.

Eikös nuo tuotteet ole vähän paremmin käsiteltyjä. Flavour on ihan ultrasuodatettu perushera ja harvoin niiden sekoittuvuus on kovinkaan kummoinen.

Threarin aloittajalle..
Itsellä ei juurikaan ongelmia. Vaahtoaa kyllä, mutta kokkareista ei tietoa. Ihan tavallinen shakeri + ritilä käytössä ja hyvin sekoittuu..

No ei sen juominen ihan noin haastavaa ole. Kunnon ravistus sheikkerissä kun on tarpeeksi vettä riittää hyvin ja jos vaahto häiritsee niin antaa vaan laskeutua hetken aikaa.

Itselläni ei ongelma ollut sekoittuvuus vaan maku. Paremmalta maistuu, kun tavallisen heran joukkoon heittää lusikallisen kaakaota. Mansikan makuinen on huomattavasti parempaa. Aika imelää, mutta ainakin välillä maistuu todella hyvin. Onko kukaan sekoittanut appelsiinimehuun? Maku on itseni mielestä parempi. Usein sekoitan tavallisenkin heran appelsiinimehuun. Ei tarvitse muita makuaineita. Ja maistuu raikkaalta ja maukkaalta. Muita ideoita?

No zperkulez. Näyttää sitten olevan meikäläinen ainoa ongelmallinen ukko Flavourin suhteen. Mielestäni Evolutionin, Fastin ja Bull´sin perusprotskut on kuitenkin ihan eri luokkaa sekoittuvuudeltaan. Suht. halpaahan tuo Flavour on, ei siinä mitään, on vaan tuottanut liian useita kakostuksia.

Ei ole tuosta herasta kokemusta, mutta tehosekoitin rikkoo kokkareet ja rikotut kaurahiutaleet estävät vaahtoamisen pakkotoistolla ja myös heran vaahtoamisen.

Miksi ostatte kaikenlaista PASKAproteiinia?? Halvalla ei saa kun paskaa!!!
Ajatteko mielummin ladalla, kun sen saa halvalla??? Mä ajaisin mielummin mersulla, vaikka hinta onkin kalliimpi, niin myös laatu on parempi.
En ymmärrä tuota filosofiaa, että kun halvalla saa niin pakko on ostaa. Ja jos ei ole varaa ostaa kunnon lisäproteiineja, niin syökää kunnon ruokaa. Varmasti parempi vaihtoehto.

Itse käytän VAIN ja ainoastaan EVOLUTIONin tuotteita.

Originally posted by IsoDino
Ajatteko mielummin ladalla, kun sen saa halvalla??? Mä ajaisin mielummin mersulla, vaikka hinta onkin kalliimpi, niin myös laatu on parempi.
Otatko itse mielummin lainaa, että saat mersun, vaikka ladallakin pääsee perille?

Ajatteko mielummin ladalla, kun sen saa halvalla??? Mä ajaisin mielummin mersulla
Itse käytän VAIN ja ainoastaan EVOLUTIONin tuotteita.

On se lada niin kiva vaikka mersuunkin ois varaa. Ku se kumminkin toimii ihan kivasti.

Ja eikös se mersu ollukkin vikaherkin auto viimeisimmän tutkimuksen mukaan?????

:evil:

On se kummaa kun porukat EI OSAA sekoittaa edes protskua ja vettä toisiinsa. SF Proteinin Hera Flavour (kaakao) sekoittuu kohtuu hyvin veteen kun ravistaa ja odottaa 5minuuttia, sitten se on sopivaa. Jos ei voi odottaa 5minuuttia, niin sitten ostaa jotakin parempaa ja kalliinpaa.
Mausta sen verran, että SF Proteinin Hera Flavour kaakao on parempaa maultaan kuin yksikään ruoka/juoma, joka kuuluu ruokavaliooni. En tosin käytä maustettua, koska on turhaa maksaa edes jotain 0,8€/900g enemmän vain maun takia. Jos ei ruoka tai juoma maistu niin kannattaa olla syömättä. Eiköhän viikon päästä ala maistua.

Käytän täsmälleen samaa proteiinia ja ei ole ollut mitään ongelmia. Kyseinen protsku sekoaa sheikkerissä vallan hyvin ja jos viitsii käyttää sitä verkkoa, niin täydellisesti.
Olisiko kyseessä jollain tavalla pilalle mennyt pussi (liisn kosteassa pidetty), vai käykö noin jatkuvasti ?

Originally posted by Nitsku
...
Olisiko kyseessä jollain tavalla pilalle mennyt pussi (liisn kosteassa pidetty), vai käykö noin jatkuvasti ?

Ensimmäinen pussi kokeilussa, en tiedä sitten olenko liian malttamaton, mutta olen tottunut kokkareettomiin ja lähes välittömästi sekoittuviin protskuihin. Voepi hyvin olla että vika on minussa, dunno.

Ja IsoDino, köyhällä opiskelijalle muutamankin euron ero / kilo tuo vaikkapa 50 kilon määrissä jo jonkinmoista säästöä. Ehkä sitten kun olen rikas, ostelen laadukkaampia proteiineja, nykyään pitää valitettavasti kuitenkin hieman laskeskella proteiinigrammojen hintoja. :nolo:

Miksi ostatte kaikenlaista PASKAproteiinia?? Halvalla ei saa kun paskaa!!!

Välipalaksi ja perusprotskuksi tuo paskaproteiini on ihan hyvää ja on parempi kun imeytyy hitaammin. Sitten palautusjuomassa kyllä käytetään nopeammin imeytyviä.

Musta kyseinen protsku on erinomainen... jos ei jaksa oottaa paria minuuttia että vaahto laskee ni johan on v****... :4:

Originally posted by lazki
Onko kukaan muu todennut tuota SF Proteinin Hera Flavour (kaakaota) itsensä Perseen suunittelemaksi tuotteeksi? Maku on vielä suht. siedettävä, mutta sekoittuvuus on niin arsesta ettei tottakaan.

Täysin samanlaiset kokemukset minulla. Pitikin kerran sortua ostamaan, yli kymppi hukkaan. :wall:

Originally posted by Raven
Välipalaksi ja perusprotskuksi tuo paskaproteiini on ihan hyvää ja on parempi kun imeytyy hitaammin. Sitten palautusjuomassa kyllä käytetään nopeammin imeytyviä.

Juuri näin olen minäkin asian ajatellu ja myös tehnyt, laadukkaampaa palautukseen ja sitten jotain halvempaa, vaikkapa kaseiinia välipalaksi ja illalla jos tarvetta on...

Mitä hyviä iltaprotskuja ois muuten halvalla?? kun tuntuu että menee vähän liikaakin tota rahaa taas erisuuntiin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom