Seuraava yli 50 euron ostoksesi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iPod Nano 8 Gb

Junalippu... Kiitos VR.

Juuri kuulin uutisen radiosta, että VR nostaa taas hintoja. Bensan hinta laskee, junalippujen nousee. Näinhän me tuemme joukkoliikennettä :thumbs:

Tämä varmaan tulee tilattua:
Silver%20Reader%20Hands%20F-1.jpg

Piti jo jouluksi ostaa itselle mutta jäi sitten. Kirjat vie loppujen lopuksi niin törkeästi tilaa, että tämä on loppupeleissä kyllä paljon parempi vaihtoehto.

Tämä varmaan tulee tilattua:

Piti jo jouluksi ostaa itselle mutta jäi sitten. Kirjat vie loppujen lopuksi niin törkeästi tilaa, että tämä on loppupeleissä kyllä paljon parempi vaihtoehto.[/QUOTE]

Mitä sä sit laitat kirjahyllyyn :D

Kenkiä olin menossa ostamaan vaan nekin lähti mukaan 49,90€:llä, mikroa uuteen kämppään olin hakemas vaan sekin oli alle 50€, mutta jäi vielä kauppaan odottamaan jos löydän paremman. Pitää käydä ostamas kompuutteri ja sitten vielä 32-42" taulutöllö jostain :D Ne kulut saattavat jo mennä vähän yli 50€ :curs:

Kenkiä olin menossa ostamaan vaan nekin lähti mukaan 49,90€:llä

Sama juttu, alle viiden kympin jäi kengät. Puhelin pitäisi vaihtaa ja siihen taitaa mennä enemmän kuin 50 erkkiä. Jahka tässä arki taas koittaa niin pitää selvittää yksi kurssi, josko sinne itsensä ilmoittaisi. Hintaa olisi vaatimattomat 1400 €.

Sama juttu, alle viiden kympin jäi kengät. Puhelin pitäisi vaihtaa ja siihen taitaa mennä enemmän kuin 50 erkkiä. Jahka tässä arki taas koittaa niin pitää selvittää yksi kurssi, josko sinne itsensä ilmoittaisi. Hintaa olisi vaatimattomat 1400 €.

Joku syvänmeren taistelusukeltajakurssi?? :eek:

Verkkokaupasta laitoin vajaan 300€ tilauksen vetämään. Sit tarttis joulun jälkeen käydä ostamassa uus sohva, ruokailuryhmä ja ainakin matto. Niihin uppoaa taas aika monta viiskymppistä.

Joku syvänmeren taistelusukeltajakurssi?? :eek:

Ei sentään, vaikka voisi olla ihan mielenkiintoinen. Kyseessä on taksiliikenteen yrittäjäkurssi, jonka suorittaminen on edellytys oman taksiluvan saamiselle. Yksi uusi lupa olisi kuntaan tulossa ensi vuonna, mutta pitää vielä selvittää muutamia asioita ennen kuin tehdään rahanarvoisia päätöksiä.

Taitaa olla kultaketju kaulaan, myös eräs kello kuumottelisi, joten kai sekin pitää ostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom