Seuraava treeniohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja palmu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä on nyt tullu mietittyy et mikä olis seuraava treeniohjelma, edelliset ovat 4vko koko kroppa 3 kertaa viikossa ja nyt kohta tulee täyteen kolmijakoinen 4 vko, kummassakin 2-3x10 per liike. Katsoin tuolta treeniohjelmista(kin) mutta mikä olis hyvä näiden jälkeen? Ja tavoite on tietenkin massa. Itse olen miettinyt volyymi treeniä tai 2-jakoinen, onko muita ehdotuksia?
Jos joku nyt jotain ymmärsi, ja kommentoisi niin olisin kiitollinen :worship:

Etkö ole edellisiin ohjelmiin tyytyväinen, vai mikä on syynä ohjelmien vaihteluun. Mielestäni kannattaisi puurtaa samalla ohjelmalla hieman pidempiä pätkiä, toki progressiiviseti ja ehkä hieman liikkeitäkin varioiden mutta ohjelman rungon pysyen samana.

mitään järkeä vaihtaa ohjelmaa neljän viikon välein...

No jos välttämättä haluat ohjelmaa vaihtaa niin, kai se kaksi jakoinen on sitten loogisesti ajatellen hyvä vaihtoehto kun nyt olet tuolla kokokroppa kerralla ohjelmalla vetänyt. Luulisin ainakin että helpoin vaihtaa asteittain monimutkaisempaan ohjelmaan. Kylläkin, jos olet kuukauden vasta tuolla treenannut niin älä missään nimessä vielä ohjelmaa vaiha. Ainakin jos meinaa vähän voimaa siinä sivutuotteena saada niin, olen kyllä huomannut että kuukauden jälkeen se ohjelma rupeaa vasta potkimaan.

Ohjelmien vaihteluun on syynä et olen kuullut et ohjelmaa pitäis vaihtaa 4viikon välein. ohjelmaa kannattaa varmaan vaihtaa (maalaisjärjellä) ajateltuna silloin kun kehitys lakkaa kokonaa. Vai jo silloin kun kehitys rupeaa hidastumaan?
Ja tästä vähän :offtopic: Onko mahdollisuutta tai kuinka vaikeata on saada penkki nousemaan 80kg->100kg jouluun mennessä massaohjelman kun rinnalle käytän miken 2x6?
Ja toinen :offtopic: jos haluaa selän kehitystä niin kannattaako tehä mave suorin jaloin?

palmu sanoi:
Ohjelmien vaihteluun on syynä et olen kuullut et ohjelmaa pitäis vaihtaa 4viikon välein. ohjelmaa kannattaa varmaan vaihtaa (maalaisjärjellä) ajateltuna silloin kun kehitys lakkaa kokonaa. Vai jo silloin kun kehitys rupeaa hidastumaan?
Ja tästä vähän :offtopic: Onko mahdollisuutta tai kuinka vaikeata on saada penkki nousemaan 80kg->100kg jouluun mennessä massaohjelman kun rinnalle käytän miken 2x6?
Ja toinen :offtopic: jos haluaa selän kehitystä niin kannattaako tehä mave suorin jaloin?

Yleisesti ottaen ohjelmaa kannattaa vaihtaa 2kk välein, tai jopa harvemmin, eli silloin kun rupeaa kehitys hidastumaan. No jos haluat Penkin nousuun niin treenaa vaan tuolla 2x6:lla ja ota kolmijakoinen ohjelma. Ja ei missään nimessä suorinjaloin mavea, se ottaa enemmänkin takareisiin, normaali mavea vaan ja sekin normaalina eikä minään sumona.

Edit. Ja etköhän sä saa sen penkin jouluun mennessä sataseen kun vaan muistat syödä tarpeeksi ja levätä kunnolla.

SJMV on takareisiliike

Itse ohjelmaa ei tarvitse vaihtaa välttämättä kuukausiin tai jopa vuosiin. Sensijaan voi vaihtaa vähän liikkeitä, niiden järjestystä, toistoalueita, palautumisaikoja yms. Itse vaihdan ohjelmaa lähinnä päänsisäisistä syistä, eli jos totaalisesti kyllästyy tekemään jollakin ohjelmalla, niin pieni vaihtelu tekee vain hyvää. Lihat ei siihen ohjelmaan totu, vaan täsmälleen samanlaiseen rasitukseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom