Meah
VIP
Meettekö Malesta veneellä vai vesitasolla? En ole ikinä ollut tolla saarella, mutta näyttää tosi kivalta.
Malediivit on mun mielestä makein paikka ikinä!
Ei olla päätetty vielä. Saa nähä. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meettekö Malesta veneellä vai vesitasolla? En ole ikinä ollut tolla saarella, mutta näyttää tosi kivalta.
Malediivit on mun mielestä makein paikka ikinä!
Yhdellä vaihdolla + yhdellä välilaskulla menee. Ensin Pariisissa 5 h vaihto ja Los Angelesissa 2 h välilasku. Ranskikset järkkää tonne ihan näppäriä lentoja.
Meah:
Otitteko valmismatkan (suomalaiselta/ulkomaiselta matkajärjestäjältä) vai onko kyseessä valmismatka? Ja jos sopii kysyä, niin mitä hintaluokkaa reissu kustansi?
Tarttis joskus käydä tuolla, kun paikkaa on kehuttu. En sitten tiedä, käykö siellä aika pitkäksi, kun olen käsittänyt ettei tuolla ole kauheasti mitään erityistä tekemistä (vai onko?). Olen aina mieltänyt sen häämatkapaikaksi ja silloinhan se toisesta nauttiminen taitaa olla "se" juttu.
Lento oli 1000e per henkilö ja hotelli tais olla edullinen, about 400-500e viikolta. Paikanpäällä kerkeen paistattelemaan 7 vuorokautta, muu aika menee matkusteluun. Menolento 12h ja paluu 14h, ei paha ees!Itsehän voin makoilla biitsillä helposti aamu 9-iltapäivä 4 saakka.. :D
Meah: Viitsisitkö laittaa aikanaan matkaraporttia reissusta?![]()

majoituksena menisi oikein hyvin joku hostellidormi