Seuraava matkakohteenne?

Meettekö Malesta veneellä vai vesitasolla? En ole ikinä ollut tolla saarella, mutta näyttää tosi kivalta.
Malediivit on mun mielestä makein paikka ikinä!

Ei olla päätetty vielä. Saa nähä. :D

Yhdellä vaihdolla + yhdellä välilaskulla menee. Ensin Pariisissa 5 h vaihto ja Los Angelesissa 2 h välilasku. Ranskikset järkkää tonne ihan näppäriä lentoja.

Joskus kun tuota tahitia nimittäin harkitsin tai siis bora boraa niin välilaskut oli euroopa, los angeles ja honolulu muistaakseni. Tuokin on vähän sitten helpottunut. On se silti aikamoinen lento, perillä menee kaks päivää toipua mutta sittenpä on tahiti nähty :D

Dubai on aika kiva lapsikohde ilmeisesti, näin ovat tuttavani sanoneet. Siistiä, turvallista, varma aurinko, tekemistä jne. Mulla on paikasta kahden reissun kokemus, mutta mulla ei ole lapsia.

Seuraava matkakohde on kuukauden päästä Singapore ja samalla reissulla Malesia. Elokuun loppupuolella lähden Turkin Alanyaan.

Saattaa olla, että menen toukokuussa Tukholmaan ja Pietariinkin olisi kiva mennä kesällä. Tai sitten johonkin muuhun kaupunkikohteeseen.

Meah:

Otitteko valmismatkan (suomalaiselta/ulkomaiselta matkajärjestäjältä) vai onko kyseessä valmismatka? Ja jos sopii kysyä, niin mitä hintaluokkaa reissu kustansi?

Tarttis joskus käydä tuolla, kun paikkaa on kehuttu. En sitten tiedä, käykö siellä aika pitkäksi, kun olen käsittänyt ettei tuolla ole kauheasti mitään erityistä tekemistä (vai onko?). Olen aina mieltänyt sen häämatkapaikaksi ja silloinhan se toisesta nauttiminen taitaa olla "se" juttu.

Meah:

Otitteko valmismatkan (suomalaiselta/ulkomaiselta matkajärjestäjältä) vai onko kyseessä valmismatka? Ja jos sopii kysyä, niin mitä hintaluokkaa reissu kustansi?

Tarttis joskus käydä tuolla, kun paikkaa on kehuttu. En sitten tiedä, käykö siellä aika pitkäksi, kun olen käsittänyt ettei tuolla ole kauheasti mitään erityistä tekemistä (vai onko?). Olen aina mieltänyt sen häämatkapaikaksi ja silloinhan se toisesta nauttiminen taitaa olla "se" juttu.

Netistä lennot ja hotelli. :) Lento oli 1000e per henkilö ja hotelli tais olla edullinen, about 400-500e viikolta. Paikanpäällä kerkeen paistattelemaan 7 vuorokautta, muu aika menee matkusteluun. Menolento 12h ja paluu 14h, ei paha ees!

Se pitkästyykö riippuu täysin ihmistyypistä. Mä kyllä keksin tekemistä, tuolahan voi sukeltaa/snorklaa/island hopata tms.

Itse viihdyn merellä ja biitsillä, joten en ainakaan 7 vuorokaudessa kerkee kyllästymään.
Ei varmaankaan sovi sellaiselle ihmiselle tuo mesta jonka mielestä auringonotto on tylsää..
Itsehän voin makoilla biitsillä helposti aamu 9-iltapäivä 4 saakka.. :D

Itsehän voin makoilla biitsillä helposti aamu 9-iltapäivä 4 saakka.. :D

Onnistuu, oon tehnyt tuota 3 viikkoa yhteen putkeen thaimaassa joskus 2000 taitteessa. Ja samassa paikassa koko ajan, patong beach. Oliko levotonta? no erittäin.. Malediiveillä on paattireissuja aivan älyttömästi, mutta ne ei ole halpoja. Mikä nyt ylipäätänsä on halpaa, kun kerran menee niin kannattaa tehdä sen mikä mieleen juolahtaa.

BTW. pirun halvan reissun bongasitte. Itse olin joskus intiakeskuksen kautta ja sekin hakkaa joidenkin finnmatkojen hinnat aikalailla, on siis edullisempi.

Hotellit Disneylandista Pariisista varattu kesäkuulle. Sinne siis. Pitäs keksiä jotain kohteita lisäksi tuosta Pariisin ympäristöstä.

3 viikkoa sitte palasin takaisn Suomeen 3 kuukauden Aussimatkalta. Eli luulis että matkustaminen riittäis vähäksi aikaa...
Mutta näitä eri ketjuja selaillessa tulee vaan kokoajan semmoinen fiilis että tekisi mieli lähteä johonkin vähän reissaamaan :)
Vois melkein yhden kesälomaviikon viettää jossain euroopan kaupungissa. Halpa lento jonnekkin ja sitte chillailis yhden viikon jossain kivassa paikassa :) majoituksena menisi oikein hyvin joku hostellidormi :)
Pitää selailla vähän lisää näitä ketjua ja koittaa päättää joku kiva kaupunki mihin voisi suunnata :)

Iltapäivällä lento Brysseliin chillailemaan. :dance2: Paluu lauantaina eikä yhden yhtä ennalta mietittyä ohjelmaa koko matkalla, joten täysin fiilispohjalta operoidaan :)

Ei vielä ihan ajankohtainen mutta vuosi vaihtuu tänä vuonna Balilla. Tarkoitus olis viettää väh.3viikkoa siellä suunnalla.

Seuraavaksi suunta Berliiniin tossa kesä-heinäkuun vaihteessa. Jouluna NY ja Miami. Ja jos rahat riittää vielä, niin oishan se syksylläkin mukava jossakin piipahtaa taas... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom