BB PRO Seth Feroce

Ihan jääääääätävä määrä vipareita olkapäille. Eri kulmista, koneilla, taljoilla, kässäreillä ja taas taljassa. Jumalauta mä halvaantuisin! :D
Ei tossa ole oikein mitään ihmeellistä. Tai ehkä mulla on väärä käsitys treenaamisesta, mutta toi treeni oli ihan normaali ellei peräti kevyempi mitä teen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tossa ole oikein mitään ihmeellistä. Tai ehkä mulla on väärä käsitys treenaamisesta, mutta toi treeni oli ihan normaali ellei peräti kevyempi mitä teen.
Sä treenaatkin kuin Pro. :D
Mietin vain onko noin iso määrä vipareita enään kehityksen kannalta tarpeellista. Missä tulee raja vastaan? Onko enempi aina parempi?
Nää ei olleet neuvoja, vain mietelauseita?
Mike, missä menee määrällisesti raja?

Ihan jääääääätävä määrä vipareita olkapäille. Eri kulmista, koneilla, taljoilla, kässäreillä ja taas taljassa. Jumalauta mä halvaantuisin! :D

3x10 ja kotio. Tää kerta viikkoon.

Kelatkaa, että tälläkin palstalla on tyyppejä jotka vannovat ettei näitäkään liikkeitä tulisi tehdä, vaan isot olat tulee siinä missä muutkin kunhan tekee vaan ISOJA liikkeitä.

Sä treenaatkin kuin Pro. :D
Mietin vain onko noin iso määrä vipareita enään kehityksen kannalta tarpeellista. Missä tulee raja vastaan? Onko enempi aina parempi?
Nää ei olleet neuvoja, vain mietelauseita?
Mike, missä menee määrällisesti raja?
No kun tossa ei ole ajallisestikaan mikään iso treeni. Ihan normaalit määrät mitä varmaan aika moni tekee. 8 sarjaa vipareita, mitä kummaa?

1. SIVUVIPARI – 5 X 8-12 - VIIMEISEEN 3 PUDOTUSTA
  2. SMITH PYSTYPUNNERRUS – 4 X 8-10 - VIIMEISEEN PUDOTUS
  3. ETUVIPARI KP – 3 X 12 VIIMEINEN -50% PAINO +100% TOISTOT
  4. PYSTYSOUTU – 4 X 8-12 PYRAMIDI YLÖS
Ton siis itse tein. Ton olis voinut triplaa ja tehdä alle tunnissa. Jos tosta halvaantuu, niin mä oikeasti tarkistaisin miten heikko se kroppa on, jos ei jotain olkapäätreeniä kestä.

No kun tossa ei ole ajallisestikaan mikään iso treeni. Ihan normaalit määrät mitä varmaan aika moni tekee. 8 sarjaa vipareita, mitä kummaa?

1. SIVUVIPARI – 5 X 8-12 - VIIMEISEEN 3 PUDOTUSTA
  2. SMITH PYSTYPUNNERRUS – 4 X 8-10 - VIIMEISEEN PUDOTUS
  3. ETUVIPARI KP – 3 X 12 VIIMEINEN -50% PAINO +100% TOISTOT
  4. PYSTYSOUTU – 4 X 8-12 PYRAMIDI YLÖS
Ton siis itse tein. Ton olis voinut triplaa ja tehdä alle tunnissa. Jos tosta halvaantuu, niin mä oikeasti tarkistaisin miten heikko se kroppa on, jos ei jotain olkapäätreeniä kestä.

Te puhuitte eri videoista.

3x10 ja kotio. Tää kerta viikkoon.

Kelatkaa, että tälläkin palstalla on tyyppejä jotka vannovat ettei näitäkään liikkeitä tulisi tehdä, vaan isot olat tulee siinä missä muutkin kunhan tekee vaan ISOJA liikkeitä.
No shit sherlock. Kelatkaa että tällä palstalla näitä näsäviisaita riittää.

Ei kuulu kyllä sulle mutta tulee treenattua olkapäät usein niin, että työsarjoista puhuttaessa raskaita punnerruksia tulee olkapäätreeniin 4-6 sarjaa, mukana yleensä pari pudotussettiä ja joskus pakkotoistoja. Siihen päälle max 8-sarjaa vipareita. Yleensä 6. Pudotuksilla.

Eli ei, en kelaa että isot olkapäät tulee ilman vipareita. En myöskään kelaa että isot olat saa kolmella sarjalla. Helpottiko? Tässä setissä on natikalle ihan tarpeeksi vääntämistä kun noi tekee oikeesti kovaa. Treeniä 18 vuotta takana, joten myös pieniä rajoitteita noissa olkapääveivailuissa mulla on.

Seth tekee tuossa videolla NOIN 15 sarjaa vipareita ja punnerrussarjat päälle. Varmaan 25 sarjaa olkapäille, mutta eihän se ole pakkisgurujen mielestä juuri mitään. Oma mummokin tekee enemmän.

Painan 75kg ja liikuttelen pystypunnerruksessa lähes 50kg kässäreitä. Mutta eihän sekään ole yhtään mitään. Kelatkaa että oon näin heikkokin vielä.

No mä ajattelin kanssa että liekö joku väärinkäsitys.

Joo kyllä puhuin tuosta aiemmasta videosta, jossa se veivaa noin 25-sarjaa olkapäitä. Ei varmaan ammattiurheilijalle joka kuurittelee määrä eikä mikään, mutta mulle se olisi. Se on toki myös vähän niin että mihin on tottunut.

Joo kyllä puhuin tuosta aiemmasta videosta, jossa se veivaa noin 25-sarjaa olkapäitä. Ei varmaan ammattiurheilijalle joka kuurittelee määrä eikä mikään, mutta mulle se olisi. Se on toki myös vähän niin että mihin on tottunut.

Utti teki joskus 60 sarjaa olkapäitä vähän yli tunnissa natuna.

Eipä pelkkä sarjamäärä sinäänsä kerro paljoakaan kun rasitus on määrän ja intensiteetin kertolasku.

Ketkä olette enemmän katsoneet Sethin treenejä niin eikö ikinä ruristele missään liikkeessä? Siis että konsentrinen osuus kestäisi vähän kauemmin kuin 0,5 sekkaa. Tekeekö ikinä tiukkoja toistoja?

No shit sherlock. Kelatkaa että tällä palstalla näitä näsäviisaita riittää.

Ei kuulu kyllä sulle mutta tulee treenattua olkapäät usein niin, että työsarjoista puhuttaessa raskaita punnerruksia tulee olkapäätreeniin 4-6 sarjaa, mukana yleensä pari pudotussettiä ja joskus pakkotoistoja. Siihen päälle max 8-sarjaa vipareita. Yleensä 6. Pudotuksilla.

.

Otas nyt ihan rauhassa..

Jos kerran teet vipareita, niin en kai sinusta puhunut?!

Seth tuossa videolla juuri sanoi, että ei tee "isoilla painoilla" koska haluaa että olkapäiden terveys säilyy. Eli tekee ITSELLE pienemmillä painoilla ja paljon toistoja.
Tietty painot on suhteellisia, kenelle se on iso ja kenele ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom