BB PRO Seth Feroce

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On muuten ukko melko pumpissa tuossa videolla.

Ferocen treenivideot on helvetin hyviä. Innolla ja energialla vie läpi koko paskan ja sopivaa huumoria joka väliin.

Viimeksi muokattu:
Nyt näyttäisi olevan ravinteet myynnissä. Meinaatko tilata kokeiluun, vai ihan mielenkiinnostako vaan kyselit ?
Eikös sinulla joku Sethin paita ole, siittä vaan tuli mieleen josko aiot kokeilla tuotteita.
Tuskin mä niitä koitan.

Täytyy myöntää, että nuo Sethin pumppipulverit ovat ehkä ensimmäiset laatuaan jonka markkinointi puri kyllä meikäläiseen. Harvemmin jos koskaan näitä kukaan saa mulle myytyä, mutta nyt tekee mieli ostaa noita latureita käsi- ja olkapäätreeneihin.

Viimeksi muokattu:
Ihan jääääääätävä määrä vipareita olkapäille. Eri kulmista, koneilla, taljoilla, kässäreillä ja taas taljassa. Jumalauta mä halvaantuisin! :D

Vipareita nyt voi veivaa vaikka niin ettei kädetkään nouse eikä edes aiheuta suurta epämukavuuden tunnetta. Tästä tulikin mieleen se yksi fitness dokkari missä muija kävi itkemään viparisarjan jälkeen, nauroin.

Seth käyttää tuollaista pumppaavaa tyyliä vipareissa ja lähes kaikissa liikkeissä. Puhuu pumpin tärkeydestä. Ei hirveästi jarrutella alaslaskua eikä jännitellä huipousupistuksessa. Flyeseissa rinnalle otti vähän jarrua ja kontrollia alhaalla. Toistoja ja volyymiä pitää olla paljon kun yksi toisto kestää 0,5 sekkaa että TUT tulee riittäväksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom