Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haussa olis halvahko, mahollisimman hyvin auki (24h paras) ja runsailla vapailla painoilla oleva sali Ruoholahti-Hietalahti-Kamppi alueelta

Selasin pari sivua, mutta ei ainakaan omaan silmään sattunut seuraavaa. Onkohan kellään tietoa koska Kotkaan, Jylpylle aukeaa se hyvinvointikeskus? Taisi olla Huuma nimeltään. Ilmeisesti Fitergon kanssa yhteistyössä.

Jyväskylässä minkälaisia pleissejä opiskelijan kukkarolle? Mielellään keskustan tienoilta. Löytyykö suositeltavia mestoja vai joutuuko tyytymään koulun omaan kellariin.

Jos asun kuukauden Käpylässä niin millä salilla mun kannattaa käydä? Paikan imagolla ei oo väliä (oli se sitten fitness-ketju tai hc-sali), en tarvi oikeestaan ko tangon, kyykkypaikan, leuanvetotangon ja käsipainot 40 kiloon asti. Ja sellanen että pystyy ottaan yhen kuukauden sopuhintaan.

Jyväskylässä minkälaisia pleissejä opiskelijan kukkarolle? Mielellään keskustan tienoilta. Löytyykö suositeltavia mestoja vai joutuuko tyytymään koulun omaan kellariin.
Monnari on halpa, mutta ite tykkään uimahallin salista enemmän.
Hintaa oli opiskelijalle 470e/vuosi, joka tekee vajaa 40e/kk. Samalla rahalla pääsee uimaan.
Hinnat voi olla tosin nousseet, siitä on pari vuotta kun oon tuolla viimeks treenaillu.

Jos asun kuukauden Käpylässä niin millä salilla mun kannattaa käydä? Paikan imagolla ei oo väliä (oli se sitten fitness-ketju tai hc-sali), en tarvi oikeestaan ko tangon, kyykkypaikan, leuanvetotangon ja käsipainot 40 kiloon asti. Ja sellanen että pystyy ottaan yhen kuukauden sopuhintaan.

Menin Töölö Gymille. Eihän tuo (ihan) lähellä ole mutta hyvä sali ja sain halvalla ton yhen kuukauden minkä tarvitsenki.

Tarkoituksena olisi löytää Oulunkylä-Käpylä-sektorilta sali, jonne pääsisi näppärästi 65A bussilla ja pieni kävelymatka saa toki olla. Ajattelin tuota Käpylän Kuntoklubia, että jos suosituksia tms. saisi.

Mikäs olis Riihimäellä hyvä sali? Oon tulossa reissu hommiin pariks päiväks sinne.. Hotelli Linneassa on majoitus että sen lähellä mielellään. Onko toi Rixu Gym hyvä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkos kukaan käynyt/käykö edelleen Helsiningin Kivikon Arctic Gymillä? Muutin kesällä Viikkiin ja huomasin että tuossa Kivikon puolellahan on tuommoinen sali. Pitää mennä tutustumaan.

Mille saleille pk-seudulla pääsee 01:00 asti ainakin? Ja vapaita painoja reilusti. Max hinta kuussa 50e.

Ps. Hyvä unirytmi

BBC:rock: Auki 24/7 ja suurin kässäri 80kg.
Jos kuukausittain haluaa maksaa niin hinta on 40 euroa. Vuosimaksu on 330 muistaakseni joten kuukausihinta putoaa alle kolmenkympin.

Vuodenvaihteessa olisi tarkoitus vaihtaa salia.Mistä löytyy Espoosta sali johon pääsis kortilla/avaimella esim. 06-22 joka päivä? Classicin olen menossa tsekkaamaan,on vissiin aina 05-23. Mitä muita löytyy?

Löytyyköhän Keuruun pääpiirteiseltä alueelta reenisalia vai pitääkö ajella Jyskälän ruuhkiin joka ilta??
Ensi viikolla reissua pukkais tuonne suunnalle..

Kiitos tiedoista ,jos jollain on tietoa..

Löytyyköhän Keuruun pääpiirteiseltä alueelta reenisalia vai pitääkö ajella Jyskälän ruuhkiin joka ilta??
Ensi viikolla reissua pukkais tuonne suunnalle..

Kiitos tiedoista ,jos jollain on tietoa..

Kiitos yhteistyöstä, vastaan itse itselleni.:)
Pienen harhailun jälkeen paikkakunnalta löytyi johonkin vanhaan kaarihalliin rakenneltu ihan hyvä sali. Oli laitteita, tankoja ,levyjä ja aerobista laitettakin. Kustansi 4 euroa kerta.

Miinus puolena nostopuolella oli joku ihme pehmeä matto alusta- Ei todellakaan tukeva/mukava kyykätä tai muutenkaan heilua tanko niskassa/ylhäällä. Penkit oli pikkasen huteria ja sai keskittyä noston kans samaan aikaan pysyykä penkki pystys..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom