Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikkis sanoi:
http://www.kuntoklubialbatross.com/

Tuolta löytyy. Sen mitä siinä oon käyny, niin normaaliin aikaan on ruuhkaa jne. Kyllä sielläkin treenaamaan pystyy.

Tsekkasin aamulla nuo sivut. Hotellilla on kuulemma joku soppari niiden kanssa, että maksaa vain 4 € käynti siksi tuota kyselin. Täytyy käydä katsomassa maanantaina, jos ei miellytä niin Wolfille.

Andy- sanoi:
Näillä näkymin aloitan treenaamisen Fitness & aerobic clubilla, porukat lupas maksaa oman osansa salikorteista ja paikka on myös sopivan lähellä (6-8 min pyörällä). Mihin aikaan tuolla mahtaa olla eniten porukkaa? En nimittäin haluaisi sattua ensimmäisellä kerralla salille ruuhka-aikaan, vaan tutustua rauhallisemmin salin tarjontaan. Kannattaako tuonne varata ohjausaika niinkuin tuolla sivulla sanotaan? Ja sisältyykö laiteopastus ja saliohjelma myös 3kk korttiin? ("10x tai kuukausi kortin hintaan kuuluu ilmainen
laiteopastus ja kuntosaliohjelma."

nimim. "kyykkyä ja mavea tekemätön"

Koetetaanpa vastailla vielä tähän, vai joko kerkisit ottaa kortin?
Ruuhkahuippu tuolla on minun kokemusten mukaan klo 16-20, ehkä pahin just siinä 16-18, kun ihmiset pääsee töistä/koulusta.
Noista opastuksista en osaa juurikaan sanoa kun ite en moisia tarvinnu tuolla aloittaessa, laiteopastus vois olla ihan jees jos oot aiemmin reenaillu vain pienillä saleilla, jossa vähän/yksinkertaisia laitteita. On tuo Rane hommannu sinne kuitenki aika avaruusajan vekottimia nykyään.
Kuntosaliohjelmankin toki voi teettää jos on ihan aloittelija, vähänkin kokeneemmat luultavasti kasaa paremman ohjelman täältä pakkikselta itse.
En sitten tiedä sisältyykö 3 kk korttiin, kysy ihmeessä paikan päällä. Mutta älä säikähdä jos vastaus ei ole mikään asiakaspalvelun mallisuoritus :lol2:
Oma puhelinkeskustelu joskus tyyliin:

Minä: "Pitäis saada kesäkortista taukoa kun oon sairaana, on lääkärintodistus." Omistaja: "Kuule, tästä tarjouskortista ei pidetä taukoa metriäkään!" :D

Jep jep, nyt on sitten salikortti hankittu ja pääsee taas treenailun makuun! Kävin ostamassa pelkän kortin joten en oo vielä kerenny oikeen tutustumaan edes koko paikkaan :rolleyes: Millaset pesu/pukeutimistilat tuolla on?

Ja jos se omistaja oli se silmälasipäinen mies, sain ihan hyvää palvelua. Jopa ovikortinkin ilmaiseksi :thumbs:

NPH sanoi:
Turun paras sali? Tai paras ja paras, kuitenkin isokokoinen ja mahd. paljon laitteita. Ja ei yli 50e kk-maksut.

Paras lienee suhteellinen käsite. Itse hinkkaan MM kuntotalolla. Taitaa olla nykyään yli tuon 50e kuukaudessa (tai ainakin likelle). Siis näitä ketjuhelvettejä se on. Itse liityin joskus monta vuotta sitten jolloin hinta oli huomattavan halvempi ja se hinta on yllättäen pysynyt, eli itse maksan edelleen sitä hintaa kuin ekan kortin sinne ostaessani (siksi en ole vaihtamassakaan, kun se hinta on vielä siedettävä nykyisiin hintoihin verrattuna).

Hyvä sali sinänsä, riittävästi painoja (ainakin mulle), monen näköstä vimputinta jos niistä tykkää, ei liian hip-hop-ja-pop meininki. Turvallisia kyykkypaikkoja ei ole tosin kuin 2, mutta harvemmin pitää jonottaa mihinkään, paitsi ehkä iltapäivän ruuhkahuipun aikaan. Tilaa on ihan kivasti.

GYM2000 ei saanut minua tuntemaan oloani kotoisaksi, jotenkin ahdas paikka mielestäni oli. Tosin edellinen käyntini oli joskus 5 vuotta sitten..

Caribian sali on pieni kans, vaikka värkit sinänsä ovat ihan asialliset.

Aikoinaan sipisport oli ehdoton lempparini, olis nyt ihan vieressäkin, mutta prkl, kun on jotain fakin asuntoja siinä vain nykyään.. :itku:

Mikkelin salit??

Tsekkasin söörtsin kautta mikkelin "saleja" mutta kaikki höpöttivät vain sport clubista...
Kai sieltä jotain ns.kellari/hc-salejakin löytyy, jotka eivät kuulu mihinkään ketjuun ja ovat kohtuu hintaisia??
Kiitos etukäteen vastauksista :D

T:nimim.St.Micheliin pian muuttava.

Tervehdys.

Vaasan sosiaaliviraston ylläpitämä sali muuttaa Vöyrinkaupungilta Ruutikellarintielle, joten "Sossu" on näillä näkymin vähintään viikon kiinni.

Etsin salia, josta löytyy seuraavat laitteet:

- Kyykkyteline (peilin edessä)

- Hack-kyykky

- Takareisikone (vatsallaan makuuasennossa tehtävä/istuttava malli, mieluiten molemmat)

- Pohjekone ("normaali" seisaaltaan tehtävä/istuttava malli, mieluiten molemmat),

- Etureisikone

(- Alaselälle jokin hifistelylaite)

Tarkoituksena siis treenata takareisi+pohje ja etureisi+pohje -setit.

Salin sijainti keskustan läheisyydessä on plussaa.

Tiukkaakin tiukemman taloudellisen tilanteen vuoksi Sport Gym (vai Clubko se nykyään on) ei kelpaa. Kävin katsastamassa Tennis Centerin tilat, mutta en ollut täysin tyytyväinen talon tarjontaan.

Muita saleja saa ehdotella laidasta laitaan, kunhan vain ylläolevat laitteet löytyvät valikoimasta. Hintatiedot+omat kokemukset salista olisivat vastauksen mukana mukavia. :)

Etukäteen kiittäen :kippis1:

Robby.R sanoi:
Tsekkasin söörtsin kautta mikkelin "saleja" mutta kaikki höpöttivät vain sport clubista...
Kai sieltä jotain ns.kellari/hc-salejakin löytyy, jotka eivät kuulu mihinkään ketjuun ja ovat kohtuu hintaisia??
Kiitos etukäteen vastauksista :D

T:nimim.St.Micheliin pian muuttava.

Sport Club on ehdottomasti kaupungin paras sali ja saletisti hintansa väärti. Lisäksi Raviradantieltä löytyy Sport Forum. Sitten on näitä kaupungin saleja uimahalleilla ja jäähallilla. Yhden kellarisalin tiedän, mutta se on lähinnä pappojen käyttöön kun sieltä loppuu jopa mulle painot kesken. Joillain kouluilla on omia saleja opiskelijoiden käyttöön (ainakin tekulla on ollu).

Sport Club on kyllä mun mielestä se paras. Hirveät vierotusoireet ainakin tuli kun pois piti Mikkelistä muuttaa. Ja siellähän ne kisaajatkin käy..

Andy- sanoi:
Jep jep, nyt on sitten salikortti hankittu ja pääsee taas treenailun makuun! Kävin ostamassa pelkän kortin joten en oo vielä kerenny oikeen tutustumaan edes koko paikkaan :rolleyes: Millaset pesu/pukeutimistilat tuolla on?

Ja jos se omistaja oli se silmälasipäinen mies, sain ihan hyvää palvelua. Jopa ovikortinkin ilmaiseksi :thumbs:

Siellähän ne miesten pesu- ja pukeutumistilat on alakerrassa, rappuset alkaa tiskin takaa spinning-salin ovilta, viimeksi käydessä pukkari oli rempassa, sen virkaa toimitti pikku koppi toisessa kohtaa. En oo juurikaan pesutiloja käyttäny, eihän ne mitään luksusta oo. Tosin en sen takia oo jättäny käyttämättä kuitenkaan.

Sehän se omistaja on, ihan hyvää palvelua, kunhan muistaa ottaa sen jutut joskus huumorilla, nimittäin saattaa heittää aika rajuakin läppää.. :)

NPH sanoi:
En jaksa selata koko ketjua läpi.

Turun paras sali? Tai paras ja paras, kuitenkin isokokoinen ja mahd. paljon laitteita. Ja ei yli 50e kk-maksut.

Suosittelen sali82:sta kk kortti 39,90€. Jos maksat jäsenmaksun 35€, kuukausikortti on halvempi. (Toi jäsenmaksu on vain yhden kerran. Ei esim. kerran vuodessa) Ja saat sähköisen avaimen jolla pääset salille mihin kellonaikaan tahansa ympäri vuorokauden pyhäpäivistä riippumatta. (Voit mennä vaikka jouluaattona yöllä treenaamaan jos siltä tuntuu) http://www.sali82.com/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Turun salit anyone? Mä käyn tälä hetkellä Motivuksessa, mutta olen suunnitellu vaihtaa. (Suuri kävijämäärä ja kohtuu pieni sali) Vaihtoehtoina oon miettiny sali82:sta ja Gym2000:a... Kokemuksia em. saleista? Joo ja löytyykö noilta juoksumattoja, ettei tartte talven kylmyydessä lähteä ulos vääntämään juoksulenkkiä? :whip:

Dragon sanoi:
Just kävin tunti sitten testaamassa Turussa Sali82:sta. Sanoisin, että Turun paras kuntosali.

Ootko käyny kokeilemassa Educariumin salia yliopistolla? Tai onko kukaan?
Ois aika halpa tuo vuoden kortti mutta ei huvita mennä jos se on joku hilavitkutinsali... :rock:

Tove sanoi:
Turun salit anyone? Mä käyn tälä hetkellä Motivuksessa, mutta olen suunnitellu vaihtaa. (Suuri kävijämäärä ja kohtuu pieni sali) Vaihtoehtoina oon miettiny sali82:sta ja Gym2000:a... Kokemuksia em. saleista? Joo ja löytyykö noilta juoksumattoja, ettei tartte talven kylmyydessä lähteä ulos vääntämään juoksulenkkiä? :whip:

Kts. edellinen sivu.

Educariumin salia en ole kokeillut, kuulema muuten melko käypä, mutta kävijämäärä tosi suuri ja sali tosi pieni.

Ja sitten hiukan HC-mallisempaa hakevalle Ilmainen urheilukeskuksen punttipyhättö. :D

Juha77 sanoi:
Ja sitten hiukan HC-mallisempaa hakevalle Ilmainen urheilukeskuksen punttipyhättö. :D

Siellä veivataan kesät:)
-----
Itsekin Turussa motivuksella ja miettinyt mihin seuraavaksi. Sali82 on mielestäni liian pitkällä ja gym2000 vaikutti kovin kolkolta :( Motivus on tosiaan aivan liian täynnä ja itse punttipuoli on aika olematon :(

Sotajumala kyseli Jyväskylän punttiksista, suosittelen Topshapea kuokkalassa, halpa (vuosi sitten kävin, olikohan 25€/kk) mutta kohtalaisen monipuolinen. Nyt on vielä vissiin laajentanutkin. Jos oot yliopisto-opiskelija, Liikuntatieteellisen sali on ihan hyvä, ja ilmainen. Monitoimitalon salillekin taitaa päästä liikuntatarralla, en ole kyllä itse käynyt. Sitten on tietysti tuo sats ja elixia(?), jotka on huomattavasti kallliimpia, varmaan hyviä paikkoja jos on varaa maksaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom