Selviytyjät / Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi sitä myötähäpeän määrää kun tätä aletaan näyttämään.

Mä olin se kiintiölesbo. Ja komppaan ylempää; yhtään jaksoa en katso :P

Heh mikä castingi ollut. Ilmeisesti haettu vain kovan urheilutaustan omaavia ihmisiä + pari pakollista vanhusta. On käsipalloilija , thai nyrkkeilijä , kehonrakentaja , fitness tyttö etc etc... Aika outo linjaus mun mielestä tohon porukan valintaan. No ei siinä , aiemmin tullut seurattua jenkkiversiota kovasti nyt täytyy toivoa ettei tätäkin realitya ryssitä aivan totaalisesti ja tästä tule sellasta viidakontähtöset tyylistä diibadaabaa.

Missäs se kehonrakentaja on tai ne kovakuntoiset, en näe tuolla kuin muutaman isopäisen Taunon.

Ei olis kiva tuollaiseen ilmoittautua ja katsella sitten jälkeenpäin naama punaisena kun on vetänyt siellä jotain pilaantunutta kalaa ja juosee ripulipaskat sortseista valuen pitkin pöheikköä tai jotain muuta ylentävää.

Iltalehden sivuilta :
Joonas Luotonen

22-vuotias Joonas toimii portsarina Tampereella. Hän on ennen harrastanut urheilua monipuolisesti, mutta keskittyy nykyisin kehonrakennukseen.

Tosin luulen kyllä, että nää on vähän korostettu tahalleen iltalehden toimesta , mitä kukakin urheilun puolella harrastanut , mut jos lukee noita mitä kukakin kisannut/harrastaa niin vois luulla olevan kovemmassa kunnossa kuin iso osa kansasta.. Totuus on tietenkin sit jotain mikä jää nähtäväksi kun show alkaa pyörimään.

Joskus itsekin vannoin hakevani heti tähän ohjelmaan kun mahdollista on , mut sit kun tajunnut että miten iltalehti , seiska yms. lehdet kaivaa kaiken pienimmänkin paskan menneisyydestä näiltä reality ohjelman osallistujilta, niin parempi jättää väliin kun ei ihan puhdas pulmunen ole.

Ystävä kävi haastattelussa hakemuksen lähettämisen jälkeen, mutta ei sitten tullut valituksi. Sääli, olisi ollut hauska nähdä kaveri tuolla :) No, aion luultavasti seurata silti !

Pakko katsoa jo pelkästään tämän takia.

8229638689_256fbacea7.jpg

_MG_3428n.jpg

nora_v_052-1.jpg

Olenko ainut pakkikselta, joka rupesi seuraamaan? Onhan tuo nyt vähän törkeä kopio jenkkiversiosta, mutta kyllä sitä katselee. Pakkiskin saarella edustettua :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitoin talteen ja katon kun ehdin. Olen liian utelias jättämään tällaiset väliin.

Olenko ainut pakkikselta, joka rupesi seuraamaan? Onhan tuo nyt vähän törkeä kopio jenkkiversiosta, mutta kyllä sitä katselee. Pakkiskin saarella edustettua :rolleyes:

Samaa formaattia kun jenkkiversio joten ihan luonnollista että se on "törkeä kopio"?

Ja ei kyllä mitenkään säväyttänyt toi eka jakso..

Samaa formaattia kun jenkkiversio joten ihan luonnollista että se on "törkeä kopio"?

Ja ei kyllä mitenkään säväyttänyt toi eka jakso..

Tietenkin, en vain ollut varautunut että Suomen moinen on lähes kirjaimellisesti jenkkiversionsa kaltainen, samoja lausahduksia myöten. Ei se ole välttämättä huono asia, yllätyin vain :rolleyes:

Hyväkuntoisia kilpailijoita kyllä valittu, erityisesti naiset on 1-2 poikkeusta lukuunottamatta treenatun ja urheilullisen näköisiä ja aika nuoria.
Toisti tosiaan kirjaimellisesti Usa-Survivoria, joka puolestaan on toistanut itseään viimeiset 18 kautta (ainakin ne muutamat jaksot mitä olen katsonut), joten saa nähdä jaksaako tätäkään seurata.

On kyllä aivan erilainen mielenkiinto seurata tätä vs. jenkkiversiot. Jenkkiversiota katsonut ehkä just ja just ekan kauden, ja ehkä jakson siellä täällä sen jälkeen.

Ainakin ihan laadukkaasti tehty tämä kotimainen versio, tosin tehtäviä melkein voisi olla enemmä kuin se yksi per jakso... tosin eipä tuohon tuntiin kauheasti mahdu ja veisi pois muualta.

Pisti kyllä silmään leikkaus liittyen noihin äänestysjuttuihin. Katsojalle näytetään kun kaikki hokee että joo nyt äänestän Akia/Jannea jne ja sit itse äänestyksessä kaikki äänestää eri henkilöä ja katsoja voi olla ihan ihmeissään. :D Vähän harmittaa kun ei ole mukana palkintokisaa, se oli aina kaikkein mielenkiintoisin kun sai katsoa mitä porukka voitti. Toisaalta voi olla ihan jännä myös, että keskitytään enemmän kisaamisen sijaan näyttämään juonitteluja ja normaalia elämää (jee Big Brother).

Ihan mielenkiintoista viimejaksossa oli se mitä se kertoi suomalaisten luonteesta.
Anrdea kertoi miten veli ja vanhemmat kuolivat tsunamissa ja hän jäi ainoana henkiin, avautumisesta oli se ilo että kanssakilpailijat puukottivat välittömästi selkään ja äänestivät ulos "säälipisteiden" keräilijän.

Ei tämä sarja jenkkiversiossakaan ansaitse nimeä selviytyjä, sillä oikeassa (haaksirikko tms.) vastaavassa tilanteessa vain vahvimmat selviävät, sarjassa luihuimmat liittoutuvat ja luihuin jää voittajaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom