Voi sitä myötähäpeän määrää kun tätä aletaan näyttämään.
Mä olin se kiintiölesbo. Ja komppaan ylempää; yhtään jaksoa en katso :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi sitä myötähäpeän määrää kun tätä aletaan näyttämään.
Mä olin se kiintiölesbo. Ja komppaan ylempää; yhtään jaksoa en katso :P
Heh mikä castingi ollut. Ilmeisesti haettu vain kovan urheilutaustan omaavia ihmisiä + pari pakollista vanhusta. On käsipalloilija , thai nyrkkeilijä , kehonrakentaja , fitness tyttö etc etc... Aika outo linjaus mun mielestä tohon porukan valintaan. No ei siinä , aiemmin tullut seurattua jenkkiversiota kovasti nyt täytyy toivoa ettei tätäkin realitya ryssitä aivan totaalisesti ja tästä tule sellasta viidakontähtöset tyylistä diibadaabaa.
Joonas Luotonen
22-vuotias Joonas toimii portsarina Tampereella. Hän on ennen harrastanut urheilua monipuolisesti, mutta keskittyy nykyisin kehonrakennukseen.
Tässä kilpailijat.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012121116442561_vi.shtml
Aainakin ton H.H:n olin tunnistavani pakkislaiseksi, mutta saattaahan noita olla enemmänkin..
Maybe!!
Olenko ainut pakkikselta, joka rupesi seuraamaan? Onhan tuo nyt vähän törkeä kopio jenkkiversiosta, mutta kyllä sitä katselee. Pakkiskin saarella edustettua
Samaa formaattia kun jenkkiversio joten ihan luonnollista että se on "törkeä kopio"?
Ja ei kyllä mitenkään säväyttänyt toi eka jakso..