Selviytyjät / Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sitä mä ihmettelen, että kuinka noi hölmöt lähti ton Jannen kelkkaan, kun se veitsi kurkulla alkoi ehdottelemaan liittoja. Toi portsari on näköjään ainut, joka tekee oman päänsä mukaan, eikä toimi niin kuin lampaat paimenen johdolla.

Olisi kyllä hienoa nähdä yksi sosiopaatti tolla, joka pyörittelee kaikkia pikkusormensa ympärillä, muttei kuitenkaan ole kovin menestyvä fyysisesti. :D

Mää en kyllä jaksa kattoa tätä sarjaa. Aivan hirviää selkäänpuukottamis sontaa. Sarjaan on valittu kaikista pahimmat ihmisperseet keitä on olemasa. Ja koko sarja perustuu vaan niiden juonitteluiden kuvaamiseen, eikä lainkaan siihen "selviytymiseen" ois kiva nähä enempi ruokajuttuja, kalastusta ym. Ja kilpailuja.

Silti oon kaks ekaa jaksoo kattonu, ja katon kolmannenki. Jos tää vaikka muuttuis.
Mut eikai se muutu. Nää ihmispersereiät tuo katsojia.

Joo en mäkää jaksa kattoo tätä sarjaa. Siis suoraan sanottuna ihan hirveetä paskaa! No katoin mä noi kaks ekaa jaksoo ja kyl mä ton kolmannenki katoin vähä niiku sillei sivusilmäl. Katon mä noi kaikki loputki.

Mää en kyllä jaksa kattoa tätä sarjaa. Aivan hirviää selkäänpuukottamis sontaa. Sarjaan on valittu kaikista pahimmat ihmisperseet keitä on olemasa. Ja koko sarja perustuu vaan niiden juonitteluiden kuvaamiseen, eikä lainkaan siihen "selviytymiseen" ois kiva nähä enempi ruokajuttuja, kalastusta ym. Ja kilpailuja.

Silti oon kaks ekaa jaksoo kattonu, ja katon kolmannenki. Jos tää vaikka muuttuis.
Mut eikai se muutu. Nää ihmispersereiät tuo katsojia.

No eikö se nyt ole jo ihan järjen sanelemaa toimintaa että liittoudutaan, koska muuten tiput ekana pois? Totta kyllä että liikaa tuota jauhamista ja liian vähän kaikkea kisaamista sun muuta.

Mielestäni itse kullakin on selviytymistä, ihan päivittäisistä arjen-tehtävistä (kuten esim ruaan hintakin on noussut, niin miten saada laadukasta ruokaa ettei menetä liaaksi euroja omasta budjetistaan). Me Suomalaiset olemme liian yli-painoisia, huonovointisia ja ja ja ja teevestä tyrkytetään liikaa näitä hyvinvointiohjelmia(selviytyjät taitaakin olla tosi-tv), ja sen ajan kun näitä katsomme(toivottovasti me pakkislaiset emme siihen sorru ;) niin voisimme käyttää sen ajan teeveen tujottamisen sijasta hyödyksi, vaikkapa oman hyvinvoinnin petraamiseen vaikkapa lenkkipoluilla tai missä vaan joka koskettaa meidän itsemme ruumista, eikä mediaa/soomea :).

No eikö se nyt ole jo ihan järjen sanelemaa toimintaa että liittoudutaan, koska muuten tiput ekana pois? Totta kyllä että liikaa tuota jauhamista ja liian vähän kaikkea kisaamista sun muuta.

Tottakai on, en mää sitä sanokkaan etteikö pitäisi liittoutua. Mutta se ärsyttää, että nykyajan ohjelmat on lähinnä tätä paskanjauhamista, selkäänpuukottamista ja muuta paskaa. Kertoo aika palio ihmiskunnan tilasta, jos semmosta jaksaa kahtoa ihan niinkin että viihtyy sitä katsoessaan, tai nauttii siitä. Itte en pysty siitä nauttimaan. Ja joka jaksolta odotan lähinnä että tapahtuis nyt jotain muutakin ku tätä samaa vanhaa bigbrother, ym tositeevee paska juonittelua. Mutta voi olla että jää sarjan seuraaminen muutamaan jaksoon, kun luulen että tää on vaan nykyaikaa. Ihmiset nauttii toisten ihmisten riitojen ja kärhämöiden kattomisesta, ja saa siitä jotain kiksejä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän vaisuksi on jäänyt tämä sarja, kuten keskustelunkin vilkkaudesta voi päätellä. Eipä tuota itekkään jaksaisi muuten katsoa mutta Nora Vuorion roppaa tulee kyylättyä. Näppärän näköinen likka muutenkin.

Mä alan nyt vast oikeestaan tykkää täst sarjasta.Toi Janne vaikuttaa oikeesti todella hyvältä pelurilta ja ilman sitä toi sarja ois iha helvetin tylsä.

Eihän tää vedä vertoja jenkkiversiolle missä jengi pelaa nykysin jo todella kovaa peliä.Pelkäsinki et täs suomen versiossa jengi vaa menee tonne hengailee ja kaikki juonittelu/pelaaminen olis jääny pois

Nää jannen pelitaitoja on kyllä hauska seurata sivusta, koko ajan suunnittelee ja myös toteuttaa. Toivoisin että Janne tai Noora voittais koko paskan. Saispa Janne viel sellasen tilaisuuden ohjelman aikana että sais puukotettua kaikkia selkään ja voittais yksin. Aluks aattelin että ärsyttävä läski, joka tippuu ekana mutta nykyään aika parhaimmistoa :D

Toi Jannehan on yks ihmiskyrpä. Todella vittumaisen tuntuinen äijä. Ja sitte toi blondibimbo, vähän jotain rajaa, mitä paskaa kanssa kilpailijoista jauhaa muille. Viittaan siihen eiliseen Akin mustamaalamiseen, että olisi sovinisti ja kohtelisi naisia huonosti yms.

Oli muuten aika huonosti näytelty se eilinen koskemattomuuskolikon löytö. Niin selvästi tuotantoyhtiön kädenojennus Jannelle, koska sehän putoisi pois seuraavaksi. Täytyy vissiin väkisin pitää mulkku mukana kisassa.

Olikohan tuotannolta suunniteltu juttu, että Janne löytää sen koskemattomuuspalkinnon. Ja en oikein ymmärrä, että mitä se Harri siitä hyötyy, ettei paljasta muille olevansa diplomi-insinööri.

Olikohan tuotannolta suunniteltu juttu, että Janne löytää sen koskemattomuuspalkinnon. Ja en oikein ymmärrä, että mitä se Harri siitä hyötyy, ettei paljasta muille olevansa diplomi-insinööri.
Ajattele vitsejä insinööreistä, mutta kun on oikein diplomi-insinööri:D
Tuossa Jannen kohdalla näkee hyvin, että kuinka tuotantotiimi vetelee naruja.
Luultavastin on etukäteen tehty käsikirjoitus Jannen roolista ja tuotantotiimi pitää huolen, että Janne ei putoa kovin äkkiä:jahas:

Olis oikeasti aika tylsä sarja ilman Jannea ja muuta Rawan porukkaa. Katsella vaan kun porukka vuolee lusikoita, tekee koruja ja oikeudenmukaisuuden nimissä äänestää aina huonoiten pärjänneen pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom