Voi sitä myötähäpeän määrää kun tätä aletaan näyttämään.
Mä olin se kiintiölesbo. Ja komppaan ylempää; yhtään jaksoa en katso :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi sitä myötähäpeän määrää kun tätä aletaan näyttämään.
Mä olin se kiintiölesbo. Ja komppaan ylempää; yhtään jaksoa en katso :P
Heh mikä castingi ollut. Ilmeisesti haettu vain kovan urheilutaustan omaavia ihmisiä + pari pakollista vanhusta. On käsipalloilija , thai nyrkkeilijä , kehonrakentaja , fitness tyttö etc etc... Aika outo linjaus mun mielestä tohon porukan valintaan. No ei siinä , aiemmin tullut seurattua jenkkiversiota kovasti nyt täytyy toivoa ettei tätäkin realitya ryssitä aivan totaalisesti ja tästä tule sellasta viidakontähtöset tyylistä diibadaabaa.
Joonas Luotonen
22-vuotias Joonas toimii portsarina Tampereella. Hän on ennen harrastanut urheilua monipuolisesti, mutta keskittyy nykyisin kehonrakennukseen.
Tässä kilpailijat.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012121116442561_vi.shtml
Aainakin ton H.H:n olin tunnistavani pakkislaiseksi, mutta saattaahan noita olla enemmänkin..![]()
Maybe!!
Olenko ainut pakkikselta, joka rupesi seuraamaan? Onhan tuo nyt vähän törkeä kopio jenkkiversiosta, mutta kyllä sitä katselee. Pakkiskin saarella edustettua![]()
Samaa formaattia kun jenkkiversio joten ihan luonnollista että se on "törkeä kopio"?
Ja ei kyllä mitenkään säväyttänyt toi eka jakso..