Selkäkivut voimapyörää tehdessä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipe-88
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Eli, mun on pitänyt kysyy tätä jo pitkään mut on aina unohtunu...
Kun teen voimapyörää ja ojennan ensin itseni suoraksi ja sitten rutistan ylös, niin siinä vaiheessa alaselässä tuntuu sellainen pistävä kipu. Oon tehny voimapyörää kohta puol vuotta ja selkä on ihan kunnossa, se kipu on vaan siinä treenin aikana,eli onks muilla ollu tälläsia ongelmia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toi on yksi voimapyörän hunoista puolista, että se rasittaa alaselkää melkoisesti. Siinä ala-asnnossa pitää olla "paketti" kasassa tai selkään voi sattua, jos päästää selän notkahtamaan.
Kannattaa harkita muita liikkeitä, jos ongelma jatkuu, koska tolla liikkellä voi saada selkänsä huonoon kondikseen.
Itse teen lisäpainoilla selänojennuksia, jotta selkä pysyis kondiksessa.

Klikkaa alla olevaa linkkiä:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=541

Mullakin vähän sama ongelma. En ole kyllä montaa kertaa tehnytkään, kun tuntuu että ottaa selkään sen verran. Isot lisäpainot ja jotkut laitteet on toiminu mulla.

Käänteisesti tulkiten tämä liike vahvistaa myös selkää. Tosin alussakin pitäis löytyä paukkuja jo jonkin verran. :)

Zone-sarja -42%
sehän ton idea onkin että ei päästetä sitä selkää notkolle vaan pistetään vatsoilla vastaan, sitte ku ei paukut enää vatsoissa riitä niin selkä menee notkolle

SuperStar sanoi:
sehän ton idea onkin että ei päästetä sitä selkää notkolle vaan pistetään vatsoilla vastaan, sitte ku ei paukut enää vatsoissa riitä niin selkä menee notkolle

Kyllä... Heti kun alkaa käymään, niin pitää alkaa rutistaan oikein huolella, niin pysyy paketti kasassa. Näin jaksaa vielä pari toistoa ja sitten tulee sikspäkki.
:hyper:

Itellä on homma toiminu sillee että tosissaan jännittää niitä vatsoja liikettä tehdessä ja hitusen työntää lantiota eteen varuiksi niin ei pitäis selän päästäkään notkahtamaan... (ymmärsinköhän ny itekään mitä selitin..? heh)

ipe-88 sanoi:
Eli, mun on pitänyt kysyy tätä jo pitkään mut on aina unohtunu...
Kun teen voimapyörää ja ojennan ensin itseni suoraksi ja sitten rutistan ylös, niin siinä vaiheessa alaselässä tuntuu sellainen pistävä kipu. Oon tehny voimapyörää kohta puol vuotta ja selkä on ihan kunnossa, se kipu on vaan siinä treenin aikana,eli onks muilla ollu tälläsia ongelmia?

Älä hyvä ihminen mene niin pitkälle alas vaan tee mielummin vähän vajaa liike joka ei käy selkään. Pitäis kyllä silti tuntua vatsoissa vaikka liikerata olisikin vähän pienempi. Ja ajan myötä voi sitten hivuttaa sitä liikettä pitemmäks.

Teettekö nyt polvilta vai ihan "suorilta jaloilta"? Suosittelisin tekemään ihan rauhassa polvilta kunnes rupeaa menemään reilusti toistoja ja vasta sitten alottelemaan vaikemman version. Tottuu se selkäkin sitten liikeeseen helpommin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom