Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän se siinä hauskinta onki esim tekee jotain vatsalihaksia niin selkä vaan kipeenä :lol2: pitäsköhän tehä jotain asialle? ei se kyllä mua haittaa (ei oo tullu varmaa reenattuu selkää eli se on tosi heikko tai sitte se on vaan rikki)ZeiZei sanoi:siis onko sulla joka salipäivä selkä kipeenä? :D
Anyway, itselläni menee selkätreenistä aina todella kipeäksi latsit, ja muutenkin koko selkä. Selkätreeni = paras treeni!
PeeP sanoi:Sehän se siinä hauskinta onki esim tekee jotain vatsalihaksia niin selkä vaan kipeenä :lol2: pitäsköhän tehä jotain asialle? ei se kyllä mua haittaa (ei oo tullu varmaa reenattuu selkää eli se on tosi heikko tai sitte se on vaan rikki)
Niin joo ja sitä on vähä vaikee reenata kunnolla ku se on aina kipeenä ;)
Se johtuu varmaa vähä molemmista ku pennusta asti ollu selkä kipeenä, mutta on ne lihaksetki kipeenänotko sanoi:Niin sun pitäis nyt erottaa treenistä aiheutuva lihaskipu ja rikkinäisestä selästä johtuva kipu. Jos se on lihaskipua, nauti vaan olostasi. ;) Jos tuntuu että selkä on rikki, eli kipu on esimerkiksi epäsymmetrisesti vain toisella puolella tai tuntuu selvästi rangassa eikä lihaksessa, hakeudu lääkäriin.
Alaselkä menee niinkö täysin lukkoo ja alkaa pistääZweCCo sanoi:Mistäs kohtaa se sun selkä kipeenä on? Itellä just ollu pari päivää epäkkäiden alaosa ja alaselän lihakset kipeenä ku mavea tuli tehtyä. Loppujen lopuks tää treenistä johtuva lihaskipu ja muu kipu on helppo erottaa toisistaan. Tää treenistä johtuva lihaskipu tuntuu täysin erilaiselta mun mielestä.
Miten muuten noi vatsat tapaat tehä?PeeP sanoi:Sehän se siinä hauskinta onki esim tekee jotain vatsalihaksia niin selkä vaan kipeenä :lol2: pitäsköhän tehä jotain asialle? ei se kyllä mua haittaa (ei oo tullu varmaa reenattuu selkää eli se on tosi heikko tai sitte se on vaan rikki)
Niin joo ja sitä on vähä vaikee reenata kunnolla ku se on aina kipeenä ;)
Jep,noinhan se on...tämä taitaakin olla yks iso ero bodi- ja voimapainottessa treenissä.
Ite en oo ikään oikein koskaan tosta DOMS:sta perustanu...