Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:joo joo, mutta tuskin se 240 mieskään mikää aivan mattimeikäläisen näköinen on, pointtini siis on että kai siitä nyt huomaa että se on salilla käynyt, jos ei huomaa niin on kyllä ihme tapaus
:DJPK sanoi:Joo huomaa kyllä se on ronski mies... Pisti vaan joskus ihmettelemään kun se pyysi mua varmistamaan kun se teki penkkiä ja siinä oli 200 kiinni. Mä sanoin sille et kuhan vaan katot että ei jää rinnalle... No se lämmitteli sillä vitosen... oli vähän dorka fiilis mulla sen jälkeen
nevahood sanoi:kaaren korkeus ei ole tärkeää, vaan asennon tukevuus.
Hyvä pointti. Keskityn siis kaaren tukevuuteen ja sitämukaa luonnolliseen asentoon penkissä. Kyllä se kaari kasvaa jos on kasvaakseen. Jokatapauksessa tuota pallohässäkkää tulen käyttämään, ku se tuntuu niin hyvin aukovan rankaa.Originally posted bynevahood
kaaren korkeus ei ole tärkeää, vaan asennon tukevuus
On muute tommone kaari korkea. Penkissä en edes uskaltaisi kokeilla, eipä tuo ruoto kuitenkaan kauaa tossa asennossa pysy varsinkaan jos pitäs vielä kannatella tankoa+rautaa. Kuivallamaalla "sateenkaarta" tulee tehtyä säännöllisesti.Originally posted by JFG
Tuli mieleen <10 vuotiaana sellaiset satenkaaret jota tehtiin liikuntatunnilla
Aimo Mättö sanoi:Paras versio tuosta kaaresta minkä oon joutunut näkemään on, kun 190cm kaveri nostaa jalat penkille, ottaa raudat telineestä, lyö munat tankoon ja laittaa raudat takaisin. Tasapainoa tuo ainakin vaati.