Selkä mutkalla penkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
neutraali sanoi:
joo joo, mutta tuskin se 240 mieskään mikää aivan mattimeikäläisen näköinen on, pointtini siis on että kai siitä nyt huomaa että se on salilla käynyt, jos ei huomaa niin on kyllä ihme tapaus :)

Joo huomaa kyllä se on ronski mies... Pisti vaan joskus ihmettelemään kun se pyysi mua varmistamaan kun se teki penkkiä ja siinä oli 200 kiinni. Mä sanoin sille et kuhan vaan katot että ei jää rinnalle... No se lämmitteli sillä vitosen... oli vähän dorka fiilis mulla sen jälkeen

JPK sanoi:
Joo huomaa kyllä se on ronski mies... Pisti vaan joskus ihmettelemään kun se pyysi mua varmistamaan kun se teki penkkiä ja siinä oli 200 kiinni. Mä sanoin sille et kuhan vaan katot että ei jää rinnalle... No se lämmitteli sillä vitosen... oli vähän dorka fiilis mulla sen jälkeen
:D

nevahood sanoi:
kaaren korkeus ei ole tärkeää, vaan asennon tukevuus.

Jaa. Tällä alunperin tarkoittamalla kaverilla, josta koko juttu lähti, oli pirun korkea kaari. Mua oikein hirvitti, että kuuluuko selästä kohta poks. Tuli mieleen <10 vuotiaana sellaiset satenkaaret jota tehtiin liikuntatunnilla :) Kuinka teet tukevan kaaren? Onko kaaren korkeus jotenkin poissulkeva asennon tukevuudesta?

Kalasen laskurilla ko. jannu nostaa kaarityylillään 180-190kg penkistä. Eli ei turha kaiffari. Ja ei takuulla runkkari, kovin oli nääs puhtoinen kaari..

Paras versio tuosta kaaresta minkä oon joutunut näkemään on, kun 190cm kaveri nostaa jalat penkille, ottaa raudat telineestä, lyö munat tankoon ja laittaa raudat takaisin. Tasapainoa tuo ainakin vaati.

Originally posted bynevahood
kaaren korkeus ei ole tärkeää, vaan asennon tukevuus
Hyvä pointti. Keskityn siis kaaren tukevuuteen ja sitämukaa luonnolliseen asentoon penkissä. Kyllä se kaari kasvaa jos on kasvaakseen. Jokatapauksessa tuota pallohässäkkää tulen käyttämään, ku se tuntuu niin hyvin aukovan rankaa.
Originally posted by JFG
Tuli mieleen <10 vuotiaana sellaiset satenkaaret jota tehtiin liikuntatunnilla
On muute tommone kaari korkea. Penkissä en edes uskaltaisi kokeilla, eipä tuo ruoto kuitenkaan kauaa tossa asennossa pysy varsinkaan jos pitäs vielä kannatella tankoa+rautaa. Kuivallamaalla "sateenkaarta" tulee tehtyä säännöllisesti.

Aimo Mättö sanoi:
Paras versio tuosta kaaresta minkä oon joutunut näkemään on, kun 190cm kaveri nostaa jalat penkille, ottaa raudat telineestä, lyö munat tankoon ja laittaa raudat takaisin. Tasapainoa tuo ainakin vaati.

:D mä olen nähnyt saman. 160kg oli tangossa. Avustaja auttoi raudat ylös, sitten punnerrettiin napa tankoon ja äkkiä perse takaisin penkkiin. Ja raudat telineisiin. Ja hirveä puhina ja huuto "noston" jälkeen. Että kaikki varmasti näkevät kuka on salin karjuin jätkä. Ei se :david: oikeastaan muuta salilla tehnytkään. Jotain käsipainoheijareita kävi veivaamassa.

Mulla on melko hyvä kaari pakaroiden ja hartioiden välissä. Käytän sitä useesti kun sillä tavoin saan penkin tuntumaan paremmin rintoihin, sotilaspenkki ottaa liikaa etuhartioihin. Syynä tosin voi olla kaarityylistä opittu tangon laskeminen liikaa vatsan suuntaan.

Olen noita erilaisia asentoja/kaaria kokeillut ja täytyy kyllä sanoa ettei pakaroiden ja hartioiden välisen kaaren suurella korkeudella ainakaan mulle ole mitään hyötyä. Enemmänkin peräänkuuluttaisin sitä tukevinta mahdollista asentoa. Tottakai kaarta on mullakin vähän, mutta liiallisesta kaaresta tulee vain selkä kipeäksi.

Mulla selkä pamahtaa kramppiin jos tekee kunnon kaarella ilman selän venyttelyjä. Samaten kovassa suorituksessa reidet ottaa kyytiä jos ei venyttele ennen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom