Hyviä neuvoja kaikilta, kiitos niistä! Jalkoja oon treenannut kyllä jo useamman vuoden, mutta tuota syväkyykkyä ei ohjelmassa ole ollut ("vajaita" kyykkyjä, askelkyykkyä, prässiä, sj-mavea, hackia pääasiassa tehnyt). Nyt pitäs saada massaa takaosastoon ja syväkyykky siihen kuulemma ehdoton. Noilla muillakin liikkeillä oon tähän asti saanut AINA takareidet & perseen ihan jumiin, joten perille ovat menneet, mutta kehitystä ei silti ole tullut :( Teen nyt 2-jakosta ja treenaan jalat omana päivänään 2xvkossa, joista toisen ajattelin nyt "pyhittää" syväkyykylle. Miltä kuulostaa? Toki kuulostelen aina miten jalat on palautunut.
Joo, alaselässä tuntuu eilinen vieläkin :( Tein noi syväkyykyt smithissä, oisko vapaalla tangolla liikerata "luonnollisempi" vai onko väliä? Ainakin tässä tekniikan harjoitteluvaiheessa ajattelin tehdä laitteessa, etenkin ku ei ole varmistajaa. Myönnetään että aika loppuun asti sarjat vedin eilen..tiä sitten oisko kannattanut

Venyttelen kyllä säännöllisesti, mutta mun liikkuvuus ei ole luonnostaan kovinkaan hyvä, joten osittain saattaa tekniikkaongelmat johtua siitä. Ja sitä koroketta kantapään alle täytyy koittaa seuraavalla kerralla jos auttais. Sarjojen välissä venyttelin kyllä reisiä ja pakaroita ja piti käydä tangossaki roikkumassa ton selän vuoksi.
Niin ja nyt on jumissa etureidet vaikka nimenomaa yritin että kyykätä mahd taakse ja alas, suomeksi siis perseellä :D Mikähän tässä mättää? :wall:
Toivottavasti noi selkäkivut johtuu nyt vain harjotuksen puutteesta, eli kunhan vaan kyykkäilen enemmän ni pikkuhiljaa kroppa tottuu. Keskivartalon tukilihasten pitäs kyllä olla kondiksessa, mutta teen kyllä ihan törkeän pitkiä sarjoja aina vatsoille eli nyt pitää sit keskittyä voimapuoleen lisäpainoilla. Ja koitan takoa noi teidän tekniikkaneuvot päähäni ennen seuraavaa treeniä :whip: