Selkä & Hauis 3-jakoisessa ohjelmassa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniii, parin kuukauden tauon jälkeen pitäs taas alkaa käymään puntilla ja nyt olis pienehkö ongelma.
Mulla on tollane kolmeen jaettu ohjelma ( jalat, työntävät, vetävät )

Niin, mitkä olis sopivat liikkeet tolle vikalle kerralle ja missä järjestyksessä?

Tässä joku kuitenkin ehdottaa, että ei haukkaria tarvi reenaa erikseen kun sitä reeniä tulee jo selässä tarpeeks, mutta mä ainakin haluaisin pitää sielä sen yhden tai kaks liikettä, että todellakin saa sen tuntuman siihen hauikseen(kin). Niih, mitkä nyt sit olis edulliset liikkeet?

ääh menee sekavaks. valistakaa. :worship:

Vaikkapa näin:

Selälle:

Kulmasoutu tangolla
Alatalja
Ylätalja leveä
Ylätalja kapea

Hauis:

Hauiskääntö tangolla
Hauiskääntö scott

Liikkeitä ja järjestyksiä voi toki vaihtaa, mutta ensin selkä ja sitten hauis. Selälle tekisin itse n. 12 sarjaa ja hauiksille n. 6 sarjaa.

Tein itse tota 3jakoa tälleen:
Ekaviikko:
Kulmasoutu (2)
Ylätalja (levee) (2)
T-tanko (2)
Hauis tangolla (2)
Hauis yh.kp scotissa (2)
MV(3)

Sitten seuraavalla viikolla:
Kulmasoutu kp (2)
Alatalja (2)
Ylätalja (kapee) (2)
Hauis istualteen kp (2)
Hammer seisten kp (2)
MV (3)

Sitten seuraavalla viikolla alusta.
Eli aika paljon sarjoja.. toistot oli 6-10. Jos meni 10 ekalla sarjalla niin lisäsin painoja sitten seuraavalla kerralla.MV:ssa toistot oli 3-6.

Iso Kolmonen sanoi:
Tässä joku kuitenkin ehdottaa, että ei haukkaria tarvi reenaa erikseen kun sitä reeniä tulee jo selässä tarpeeks, mutta mä ainakin haluaisin pitää sielä sen yhden tai kaks liikettä, että todellakin saa sen tuntuman siihen hauikseen(kin). Niih, mitkä nyt sit olis edulliset liikkeet?

ääh menee sekavaks. valistakaa. :worship:

Jos selkäliikkeet tuntuvat hauiksessa, niin silloin tekee jotain väärin. Ei kai tuollaista kukaan tosissaan ehdottele ?!

Maso sanoi:
Jos selkäliikkeet tuntuvat hauiksessa, niin silloin tekee jotain väärin. Ei kai tuollaista kukaan tosissaan ehdottele ?!
Kaikki vetoliikkeet tuntuu jonku verran hauiksissa, turha edes väittää muuta, samoin kun punnerrus liikkeet ojentajissa jne.... mutta tottakai niitä hauiksia kannattaa silti treenailla.

niin, tota hain just takaa ^^

neutraali sanoi:
Kaikki vetoliikkeet tuntuu jonku verran hauiksissa, turha edes väittää muuta, samoin kun punnerrus liikkeet ojentajissa jne.... mutta tottakai niitä hauiksia kannattaa silti treenailla.

Joo tottakai tuntuu vetoliikkeet käsissä, mutta jos tuntuu niin paljon, ettei habaa tarvi enään tehdä, niin silloin on varmaan jotain pielessä.

Maso sanoi:
Joo tottakai tuntuu vetoliikkeet käsissä, mutta jos tuntuu niin paljon, ettei habaa tarvi enään tehdä, niin silloin on varmaan jotain pielessä.

Todellakin näin! Selkä pitää vaan rauhallisesti ensin opetella treenaamaan (lavat liikkumaan) ja sitten vasta lisäämään niitä painoja. Ja tiedän todellakin mistä puhun, nimittäin pari ekaa vuotta meni aika perseelleen selkätreenin osalta...ehkä sentakia kädet ovatkin kohtuu hyvät mulla. :D

:offtopic: mulla ainakin leuanveto ottaa aika paljon haukkareihin ja seuraavana päivänä on isoliereä kipee, eli kyllä se sinne selällekin menee.
teen silti pari hauisliikettäkin.

asiaan:
kokeilin ennakko väsytystä hauiksille jonka jälkeen kaksi kovaa 8 niin kyllä kädet huusi.
tolla saa hyvän tuntuman hauiksille (varsinkin kun muistaa olla heijaamatta, eli puhtaita).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maso sanoi:
juu, totta

Back
Ylös Bottom