Alan vaipumaan oikeesti aika pahaan motivaatio kuoppaan ton selän takia, tuntuu että lihasta ei tule sinne millään lisää...Oon tässä aikani pohdiskellu ja miettiny että teenkö liian vähän liikkeitä vai treenaanko selän liian löysästi...Ruokapuoli on kunnossa,eikä ohjelmassakaan pitäis olla mitäään vikaa...
Esim.viimeksi tein tällä tavalla selän:
Ylätalja eteen kolmiolla 2*10
Niskan taakse 2*10
Leuanveto 2*8
Kulmasoutu tangolla 3*10
Tuntuu että viimesenä vaihtoehtona alkaa olee se, että teen selän 2 kertaa viikkoon ja jätän sitten noita liikkeitä vähemmmälle per reenikerta...Tietysti en oo missään kireessä kunnossa mikä osaltaa vaikuttaa tähän "lumiukkovartaloon"...Mutta toisaalta tiedän senkin että mulla on kapea lantio, kun vaan sais nää ylimääräset pois:itku:
"muistelee kaiholla aikaa jolloin oli hoikkapoika...:itku: :itku: "
Mulla on ikuinen massakausi päällä...
Ja jos joku haluaa vielä muuten tietää mun ohjelmasta jotain niin tässäpä tää perusrunko
päivä 1.
olkapäät+ojentajat
päivä 2
selkä+epäkkäät
päivä 3
lepo
päivä 4
rinta+hauis
päivä 5
jalat
päivät 6 ja 7 lepo
Oon miettiny jos vaihtas ton rinta-hauis päivän ja olkapää-ojentajien paikkaa keskenään kun tulee tällä hetkellä olkapää-epäkäs reeni peräkkäisille päiville...
Nyt sitten niitä kommentteja varsinki kaikki isoselkäset miehet...:thumbs:
Esim.viimeksi tein tällä tavalla selän:
Ylätalja eteen kolmiolla 2*10
Niskan taakse 2*10
Leuanveto 2*8
Kulmasoutu tangolla 3*10
Tuntuu että viimesenä vaihtoehtona alkaa olee se, että teen selän 2 kertaa viikkoon ja jätän sitten noita liikkeitä vähemmmälle per reenikerta...Tietysti en oo missään kireessä kunnossa mikä osaltaa vaikuttaa tähän "lumiukkovartaloon"...Mutta toisaalta tiedän senkin että mulla on kapea lantio, kun vaan sais nää ylimääräset pois:itku:
"muistelee kaiholla aikaa jolloin oli hoikkapoika...:itku: :itku: "
Mulla on ikuinen massakausi päällä...
Ja jos joku haluaa vielä muuten tietää mun ohjelmasta jotain niin tässäpä tää perusrunko
päivä 1.
olkapäät+ojentajat
päivä 2
selkä+epäkkäät
päivä 3
lepo
päivä 4
rinta+hauis
päivä 5
jalat
päivät 6 ja 7 lepo
Oon miettiny jos vaihtas ton rinta-hauis päivän ja olkapää-ojentajien paikkaa keskenään kun tulee tällä hetkellä olkapää-epäkäs reeni peräkkäisille päiville...
Nyt sitten niitä kommentteja varsinki kaikki isoselkäset miehet...:thumbs:
No oon isoselkäisestä hemmetin kaukana, mutta vastaan ennen kuin Richard75 ehtii, niillä vinkeillä ainakin mun selkätreenit rupes potkimaan hyvin. Simppelisti, paljon liikkeitä joissa paljon pitkiä sarjoja hyvällä tuntumalla ja kunnon loppurutistuksella aina välillä pakkotoistoin höystettynä. Riku voi päästää Alienit karkuun oman selkänahkansa alta ja avautua selkäaiheesta vaikka lisää?