Selekä reenistä kommenttia.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Aattelinpa kysästä notta mitänää ootta mieltä tästä mun selekä reeni päivästä???

Mave 3*6-8
Kulmasoutu tangolla 3*8-10
Kulmasoutu kp. 3*10
Vipunosto taakse 3*10
Olankohautukset 3-4*10

Taljoilla tehtäviä liikkeitä ei oo siks, koska reenailen kotosalla ja sieltä ei valitettavasti taljoja löydy :( Mulla on tommonen 20kg laakeroitu tanko siihen saa painoo 140kg ja sitte säädettävät käsipainot, joihin saa riittävästi kiloja.. Niin ja toi leuanveto tanko pitäis asentaa myös, sitte tohon tulis sellanen muutos, että mavessa ja molemmissa kulmasouduissa 2 sarjaa ja sitte leukoja vaikka se 2*MAX.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Näyttää mielestäni ihan ok jutulta kun ei ole taljoja mahdollista käyttää. Jaksatko tehdä maven jälkeen kulmasoudun kunnolla ettei tekniikka kärsi kun alaselkä jo rasitettu?
Leuan veto eri leveyksillä ja vaikka narulla lisäpainoa mukaan olisi hyvä lisä ohjelmaan. Mave vois edelleen olla 3* mutta muut vaikka 2*

Jos kotona on tanko jossa voi tehdä leuanvetoja, niin ne ehdottomasti mukaan. Ja jättää sitten vaikka toisen kulmasoudun pois.

Sitten vielä kysymyksenä onko ensisijaisena tavotteena bodailu vai voiman hankinta? Koska sinulla on ikää vasta 16 niin suosittelisin m.vedossakin pidempiä sarjoja, jos ei erityistä syytä ole tehdä toisin.

Zone-sarja -42%
japa sanoi:
Näyttää mielestäni ihan ok jutulta kun ei ole taljoja mahdollista käyttää. Jaksatko tehdä maven jälkeen kulmasoudun kunnolla ettei tekniikka kärsi kun alaselkä jo rasitettu?
Leuan veto eri leveyksillä ja vaikka narulla lisäpainoa mukaan olisi hyvä lisä ohjelmaan. Mave vois edelleen olla 3* mutta muut vaikka 2*

Epäilen kyllä että tekniikka hiukan kärsii nimenomaan tuosta syystä, mutta täytyy yrittää. Sittekö saa tuon leuanveto tangon ja jos tuntuu et ei pysy tekniikka kasasa kulmasoudussa, niin jättää sen vaikka poes.

sporter sanoi:
Sitten vielä kysymyksenä onko ensisijaisena tavotteena bodailu vai voiman hankinta? Koska sinulla on ikää vasta 16 niin suosittelisin m.vedossakin pidempiä sarjoja, jos ei erityistä syytä ole tehdä toisin.

No sanottaisko että se on jotain siltä välilltä. Joo kyllä se näin alakuun vois tiesti tehä pidempiä sarjoja, täytyy nyt kokeilla että miten hyvältä tuntuu.

Man of War sanoi:
Epäilen kyllä että tekniikka hiukan kärsii nimenomaan tuosta syystä, mutta täytyy yrittää. Sittekö saa tuon leuanveto tangon ja jos tuntuu et ei pysy tekniikka kasasa kulmasoudussa, niin jättää sen vaikka poes.

Kulmasoudun voisit tehdä ennen mavea niin alaselkäkin jaksaa.

Sukulaku sanoi:
Kulmasoudun voisit tehdä ennen mavea niin alaselkäkin jaksaa.

En tiedä että olisko se niin maata kaatavaa vaikka sen maven tekisi vasta viimeiseksi. Itse olen vaihdellut hieman sen paikka treenisssä ja oikein hyvin menee viimeisenä liikkeenä.

Joo, minäkin teen maven yleensä viimeisenä selkäliikkeistä ja hyvin oon jaksanut. Tuo järjestys nyt vain tuntuu mulle parhaimmalta.

hyvän näköinen ohjelma! jos jotain nyt pitäisi lisätä niin leuanvedot kuten timba mainitsi.

ja mave luonnollisesti treenin alkuun...ei tartte perusteluja :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
arni sanoi:
ja mave luonnollisesti treenin alkuun...ei tartte perusteluja
Eipä tietenkään. Itse teen maven selkätreenin viimeisenä liikkeenä, siinä vaiheessa on jo selkä varmasti lämmin ja vastaanottavainen. Joskus on pikkasen romuista joutunut tinkimään kun alkaa haulit olla loppu mutta eihän se rautamäärä siinä tangossa ole itseasia, ainakaan potauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom