Jos noi vedä turpaan kommentit ei ole läppiä, niin kyllä on aika dorkaa menoa joidenkin osalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
stranger sanoi:Mitä leveempi selkä - sitä enemmän sen taakse mahtuu paskaa puhuvia.
uga sanoi:Olen ottanut itse sen linjan että jos joku kaveri (tai työkaveri) alkaa nyppimään käytöksellään, pidän turpani kiinni vaikka kysyttäisiin mielipidettä ko. tapauksesta. Nytkin nyppii yksi tapaus duunissa, mutta ei se siitä paremmaksi muutu jos itse alentuu paskanpuhumiseen. Mikä ei tarkoita että pitäisin turpaani kiinni ko. henkilölle päin naamaa, mutta selän takana olen mieluummin hiljaa kuin puhun paskaa. Joku raamatullinen periaate vissiin, tai jotain, agnostikolla.. :lol2:
ironchef sanoi:Olisin kyllä järkyttynyt jos kuulisin että joku niistä olis noin tehnyt ja ystävyys varmaan kärsis aika pahasti. Itse sanon aina sanottavani päin naamaa koska olen sen ystävilleni velkaa ja se on reiluinta, vaikkakin siitä ei kaikki ihmiset pidäkkään.
onko sillä jotain vitun merkitystä? kaverit tai tutut on tuttuja ei ystäviä. mitä heillä on väliä. vetäkää turpaan jos haluatte, mulle tuli ihmevittuilua, niin hoidin asian kotiin ja se siitä.Pertti 123 sanoi:Jos noi vedä turpaan kommentit ei ole läppiä, niin kyllä on aika dorkaa menoa joidenkin osalta.
norppa sanoi:No hyvä, että annoit oman osasi tähän keskusteluun. :thumbs:
Karpaasi85 sanoi:Sitten sain kuulla oikealta kaverilta, että hän oli puhunut paskaa selkäni takana ja menin ihan suoraan kysymään, että mikä on homman nimi. En liioittele, jos sanon, että "kaveri" meni aivan paniikkiin. Siinä hän sitten kiemurteli ja sai kuin saikin sanan suustaan. "Kato Pasi! Vuoden 93 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Nissan&v=55">Nissan</a> Primera"
punnertaja sanoi:Nooh, pistän oman tarinan tähän hommaan.. Näin viime lauantaina ekaa kertaa puoleen vuoteen yhden kaverin baarissa, menin morjestaan ja juttelin niitä näitä. Kohta kaveri rupes vähän töniin ja kyseli että "onko voimakas olo?"
Sanoin et lopeta. Tän jälkeen kaveri riehaantu täysin ja rupes huutaan että "vaikka sä kuinka paljon nostaisit siitä penkistä tai kyykkäisit niin vittu tuupas tasaselle niin saat turpaas!"... En viittiny sit ihmeemmin reagoida vaan lähdin pois tilanteesta. Viis minuuttia ja tää samanen kaveri tulee ja mottaa ohimoon. Sit loppu pinna, pyöräytin ukon maahan ja sanoin että kiitä onnees että tunnetaan etukäteen koska muuten et kävelis täältä pois...
ironchef sanoi:No Sanoipa ainakin päin naamaa :D