Selän takana puhutaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 7810
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 7810

On tämänkaltaisia threadeja ollut jo joitakin, mutta päätin pistää kuitenkin uuden kun vaivaa tällainen asia:

Onkos muille tullut vastaan tilanteita, joissa on jälkikäteen kuullut, että hyvätkin tutut on puhunut ns. paskaa selän takana pelkästään sen takia, että harrastat voimailua?

Tuli tuossa mielenkiintoinen juttu vastaan kun muutama kaverin kaveri oli vkl vierailulla ja hyvin tunnen itsekin. Vkl pidettin hauskaa, vähän juotiin jne eli oltiin ihan kavereita. No lähdin itse sitten loppu viikonlopuksi pois ja jätin kämpän näille kavereille käyttöön. Kun olin poissa oli jätkät haukkunu selän takana kaiken maailman jutuilla, että mikä vittu se luulee olevansa, kävelee appelsiinit kainaloissa ja koittaa olla niin vitun kova jätkä... Tämä palkästään sen takia, että harrastuksiin kuuluu voimailu ja on ehkä hieman enemmän lihasta kuin "tavallisella" kadunmiehellä. :confused:

Mikä saa tällaista aikaan, itse koittanut näillekin kavereille olla aina normaali, eikä tapoihin kuulu jännitellä hauista tai "näytellä" muutenkaan itseäni julkisesti, enkä varmasti muutenkaan provosoi muita, etenkään omia kavereita, millään tavalla. :curs:

Suoraan sanoen vituttaa tuollainen tyhmyys, varsinkin kun tuntee, että ei ole tehnyt mitään ansaitakseen sellaista. Onkos muilla vastaavia kokemuksia ja miten olette suhtautunut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyviä kavereita sulla...

norppa sanoi:
...Suoraan sanoen vituttaa tuollainen tyhmyys, varsinkin kun tuntee, että ei ole tehnyt mitään ansaitakseen sellaista. Onkos muilla vastaavia kokemuksia ja miten olette suhtautunut?

Veikkaisin että lähes kaikilla on samanlaisia kokemuksia. Vituttaahan se aikansa kun huomaa että ihmiset joita olet luullut kavereiksesi, eivät sitä välttämättä ehkä olekaan. Toistaalta, kyllähän puhetta tähän maailmaan mahtuu :whip: ja varsinkin kateellista sellaista...

Mitä leveempi selkä - sitä enemmän sen taakse mahtuu paskaa puhuvia. :)

paskaaks tommosista frendeistä,
hommaa tosiaan parempia kamuja..
ei semmoset ymmärrä jos ne ei itse treenaa mistä siinä hommassa on kyse....

Niin ehkä tollaset kaverin kaverit saattaa jauhaa paskaa seläntakana ja varmaan sitä tekeekin, mutta ainakin itsellä on kavereista seuloutuneet ystäviksi sellaset jotka ei paskaa puhu. Olisin kyllä järkyttynyt jos kuulisin että joku niistä olis noin tehnyt ja ystävyys varmaan kärsis aika pahasti. Itse sanon aina sanottavani päin naamaa koska olen sen ystävilleni velkaa ja se on reiluinta, vaikkakin siitä ei kaikki ihmiset pidäkkään.

norppa sanoi:
Onkos muille tullut vastaan tilanteita, joissa on jälkikäteen kuullut, että hyvätkin tutut on puhunut ns. paskaa selän takana pelkästään sen takia, että harrastat voimailua?

Eipä ole onneksi tullut tuommoista ilmi. Nykyiset kaverit aukoo päätään ihan avoimesti naaman edessä. :piis:

Ehh, jätät omaan arvoonsa kateellisten ihmisten pahansuopaiset kommentit. Mun selän takana on puhuttu paskaa niin kauan kuin mulla on muistikuvia ja lukion puoliväliin mennessä olin käytännössä immuuni kaikelle paskapuheelle. Kyllä se siitä, kato.

Norppa sanoi:
-Kun olin poissa oli jätkät haukkunu selän takana kaiken maailman jutuilla, että mikä vittu se luulee olevansa, kävelee appelsiinit kainaloissa ja koittaa olla niin vitun kova jätkä...

Toihan vaan kertoo että olet niitten mielestä sen verran kova jätkä ettei uskalla sanoo päin naamaa.
Ehkä ne pelkää että syöt ne aamiaiseksi kun vähän vielä kasvat
selän takana puhujat on loosereita, mammanpoikii.
vaihda kaverit!!!

Totta, vaihtoon vaan tollaset kamelinperseet.

Mullakin kyl kaverit sanoo ihan päin naamaa:
"Hei kuule, et kai sä mitään hormooneita käytä?"
"En."
"Etkö oikeesti..? Miten sä sit kasvat koko ajan?" :D
Katos safkaa vaan niin paljon ettet uskokaan ja kovaa treeniä. Ei alkoholia, ei tupakkia eikä muitakaan viihde-aineita. [/viittaa thread tyhmät ihmiset] Jauhelihapihvejä vaan. [viittaa thread Tyhmät ihmiset]

NP_NG sanoi:
vedä turpaan. niin minäkin tein. ystävyys kunniaan.

Vitun järkevää... :david: :kakka:

Tomi sanoi:
Ehh, jätät omaan arvoonsa kateellisten ihmisten pahansuopaiset kommentit. Mun selän takana on puhuttu paskaa niin kauan kuin mulla on muistikuvia ja lukion puoliväliin mennessä olin käytännössä immuuni kaikelle paskapuheelle. Kyllä se siitä, kato.
:love:
Sama homma täällä jotkut aivan kusipäitä, on niitä hyviäkin tyyppejä mutta niin VITUN harvassa nykyään että ei niitä meinaa löytää :itku:

mulla ei muita ookkaan ku noita "kavereita" jotka puhuu paskaa selän takana. ei niille jaksa olla ees vihanen ku tietää et vaik mä en mikään helvetin vahva ookkaan ni voisin taittaa ne vitun kukkakepit keskeltä kahtia. on muuten mun eka viesti tänne.

Eiköhän se kateutta aika todennäkösesti ole. Noista "Mikä vittu säki luulet olevas" ihmisistähän on Halmeen Tonikin kirjottanut kirjoissaan. Tosin sille kaverille on tullu porukka sanomaan myös päin näköä, voin vaan kuvitella miten paljon selän takana on sitte siitä puhuttu paskaa. Eli jos olet saavuttanut jotain ja ehkä jopa olet ylpeä saavutuksistasi mutta et edes keuli sillä, niin sehän meinaa heti ilman muuta että olet ylimielinen pelle ja siitähän se "Mikä vittu säki luulet olevas/seki luulee olevansa" -ilmiö suomalaisten kulttuurissa lähtee. Eli joko et ole yhtään mitään tai jos saavutat jotain mieleistäsi niin luulet sitten kanssa "olevas jotain".

Hyvistä kavereista sitten sen verran että itse en kovin hyviksi kavereiksi rankkaisi sellasia, jotka tosissaan haukkuis mut maan tasalle selän takana. Tosin kaveripiiri jonka kanssa useimmiten pyörin koostuu n. 10:stä jätkästä joiden kanssa ollaan tunnettu toisemme 7-16vuotta ja niin kauan ku muistan niin aina siitä kuka on pois maisemista puhutaan paskaa selän takana. Aika ristiriitaista eikä sitä helppo ole selittääkään :) Ne on sellasia asioita tosin joita mennään myös sanomaan päin naamaa, eli asioita jotka on ehkä hieman arkoja, mutta ärsyttää niin vitusti.

Jos taas tulee just tuollanen olo että mitä vittua ne nyt meinaa niin eikun puhumaan kasvotusten ja jos sen jälkeen vielä selän takana vittuilu jatkuu, niin itse ainakin pistäisin pataan siinä vaiheessa. Pieni helpotus ehkä sekin. :curs:

turpaan vaan

Kyllähän niitä seläntakana puhujia löytyy. esim. baarissa ihan selvästi näki kun tulosta oli tullut ja rupes lihakset pullottamaan xl-longsleeve paidassa niin porukka suorastaan osoitteli sormella ja supisi jossain nurkkapöydässä.... tiedä sit puhuivatko paskaa vai olivatko muuten vaan hämmillään kasvustani. Kavereistani kukaan ei ole puhunut mitään negatiivista... tietääkseni... itsekkin kun he salilla käyvät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom