Selän huolto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ämmbee
  • Aloitettu Aloitettu
Hehehe, kyl aion ottaa neuvostasi vaareja paljonkin :D Minua vain kummastuttaa, että onko keuhkot täyttyneenä myös uloshengitysvaiheessa... Missäköhän vaiheessa ne sitten supistuu... *saattanut missata bilsassa keuhkojen opiskelua*

Quote:
"Minua vain kummastuttaa, että onko keuhkot täyttyneenä myös uloshengitysvaiheessa..."

-Olenkos noin sanonut? En. Puhuttiin vatsalihaksista ja nimenomaan syvien ja pinnallisten harjoittelun eroista.

Quote:
"Missäköhän vaiheessa ne sitten supistuu... "

- Vatsalihakset?? Keuhkot? Vatsalihakset pystyy supistumaan missä tilanteessa tahansa. Ja kuten edellä mainitsin, keuhkoista ei nyt puhuttu. Ainoastaan sivulauseessa ilmanpaineisiin liittyen.

Edit: jäi hieman quotet kummiksi, muttei haittaa. En siis oikein tajunnut pointtiasi tossa.

jto sanoi:
Quote:
"Minua vain kummastuttaa, että onko keuhkot täyttyneenä myös uloshengitysvaiheessa..."

-Olenkos noin sanonut? En. Puhuttiin vatsalihaksista ja nimenomaan syvien ja pinnallisten harjoittelun eroista.

Quote:
"Missäköhän vaiheessa ne sitten supistuu... "

- Vatsalihakset?? Keuhkot? Vatsalihakset pystyy supistumaan missä tilanteessa tahansa. Ja kuten edellä mainitsin, keuhkoista ei nyt puhuttu. Ainoastaan sivulauseessa ilmanpaineisiin liittyen.

Edit: jäi hieman quotet kummiksi, muttei haittaa. En siis oikein tajunnut pointtiasi tossa.

Juu, no mun mielest sun siit aikasemmast postist sai sen käsityksen, että keuhkot supistelee hengityksessä kokoajan :D (tiedät kai mitä tarkoitan)

Juu, sori, mitäs en mennyt tajuamaan su alkuperästä postias :/
(aion jatkossain kuunnella neuvojasi, oot ainakin mun top5:sesssa "ketä kunnella täällä" listassa. :) )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom