Selän eri lihaksia totaalisesti eristäviä liikkeitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tomi sanoi:
No ei paljoa auta asiaa, vaikka DC++-hubia voisikin konffata. Kuitenkin videota voisi levittää esim ircissä dcc:llä ja jokuhan sen voisi laittaa omalle hubilleen kaikkien ladattavaksi.

Mitä väliä on? No, kauanko luulet, että tuollaisen videon tekemisessä kestäisi, jälkieditointeineen, jos sen tekisi edes hieman laadukkaasti? Vapaa-ajan vähyyden ja videon tekemisestä saadun hyödyn suhde ei olisi kovinkaan hyvä, ainakaan videon tekijöille.

No hei, se mitä olen itse seurannut autoilu ja MP foorumeissa niin tollasen pätkän tekeminen ei iso homma ole. Viikolla kuvaa treeneissä tavaraa, viikonloppuna osaava kaveri editoi ja eiku nettiin suoraan :thumbs:

Ei tarvitse alkaa matkimaan mitään Cutlerin videota.

Hyötyä ei tosta tietty saa, mutta hauskaa voi olla.

Jätkät eivät varmasti halua julkisuuteen pukata Pakkotoisto-nimen alla mitään keskeneräistä scheissea, vaan jos johonkin ruvetaan, se pitää tehdä kunnolla. Vaikka "kuluttajalle" tuotteen laatu riittäisi, se ei riittäisi nopeasti väsättynä ylläpidolle heidän tietäessään, että olisivat pystyneet enemmällä panostuksella parempaankin.

Näin siis ulkopuolisena tulkitsen tilanteen.

off toopixia

:offtopic:

Tomi sanoi:
No, kauanko luulet, että tuollaisen videon tekemisessä kestäisi, jälkieditointeineen, jos sen tekisi edes hieman laadukkaasti? Vapaa-ajan vähyyden ja videon tekemisestä saadun hyödyn suhde ei olisi kovinkaan hyvä, ainakaan videon tekijöille.

Jonkun varttisen pätkänhän leikkaa muutamassa tunnissa, mikäli materiaali on hallussa. Mutta Tomi on oikeassa siinä, että kun se pelkkä kuvaaminen ei riitä, tarvisi käsikirjoittaa, valaista, hoitaa mahdollisesti kuvausluvat, kalusto, vääntää grafiikat, editoida ja mahdollisesti värikorjata. Ja sitten se on viikon päästä joka puolella verkkoa, ja hyöty on taas mitä on. Itse olen suurimmaksi osaksi luopunut musiikkivideoiden väsäämisestä juuri siksi, ettei vapaa-ajallaan jaksa lähteä ilmaiseksi johonkin muulin perseeseen.

Mutta jos joku haluaa väsät treenivideon edes jonkinlaisella rahalla, niin privaviestiä vaan. Alan koulutus ja työkokemusta on.

Entäs tällänen vaihtoehto: Digikamera messiin millä saa niitä muutaman kymmenen sekunnin videoita näpsittyä, sitten normaalin treenin sivussa räpsii liikkeistä videoita, pakkaa sopivan pieniksi ja kirjoittaa sitten yhteyteen lyhyesti faktaa ko. liikkeestä. :nolo: Vip puolelle vielä tämä.. luulis että ei noita niin hirveästä warastettaisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom