Seksirikosepäillyistä 1/3 ulkomaalaisia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
monissa maissa nainen ei kulje ulkona yksinaan, tai toisen naisen seurassa, eika myoskaan katso miesta silmiin. Esim saudit, algeria...

Jos naista maista tuleva mies raiskaa suomessa naisen, niin ei minun mielestani ole oikeiden mukaista rangaista miesta, vaan parempi on puhutella naista !! eikos tuossa alkuperaisessa artikelissakin tata tarkoitettu ? mies ei itse edes tieda tekevansa mitaan vaaraa.

Gaspadin, vy vsjo, sirjoosnoe? Oletko aivan vilpittömän tosissasi vai onko tuo puhdasta sarkasmia?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tv2 ma 17.9. klo 21.20

Raiskausrikoksissa epäilty on hätkähdyttävän usein ulkomaalaistaustainen. Poliisin mukaan tavallinen tarina syntyy kulttuurisesta tietämättömyydestä, puolin ja toisin. Mies vonkaa basaarikauppiaan röyhkeydellä ja sitkeydellä. Nainen ei osaa kieltää riittävän jyrkästi ja kovalla äänellä. Laki on meillä tiukka ja tavat oudot - maahanmuuttajat tarvitsisivat tästä teemasta selkeän opetusvideon. Teimme sellaisen.

Hullu juttu : http://ohjelmat.yle.fi/hullu_juttu/etusivu
 
Nainen ei osaa kieltää riittävän jyrkästi ja kovalla äänellä. .[/I]

Hullu juttu : http://ohjelmat.yle.fi/hullu_juttu/etusivu


No hoh-hoo...

Jos tyttö itkee, huutaa ja tappelee vastaan onko se tarpeeksi kovasti kieltäydytty? Ei vissiin:rolleyes: Naurettavaa hyssyttelyä.

Vituttaa ettei myöhempään illalla voi enää mennä salille, ei ulkoiluttamaan koiraa tai muuten lenkille. Minähän olen perkele omassa maassani! Minulla on ihmisoikeudet! Ei se vaan riitä enää.

Väkisinkin tulee mieleen, että jos tänne kustannetaan mamuja ja melskataan kehitysavusta, voitaisiinko minuakin "kehitysavustaa" parilla henkivartijalla? Joskus tuntuu siltä ettei tässä maassa enää haluta suojata kansalaisia -kaikkia muita kylläkin.

Ja ei, en ole rasisti. Olen vain kyllästynyt pelkäämään.

EDIT: Onneksi en asu (vielä) pahimmilla alueilla. Tosin muutosta on jo täälläkin Lintukodossa näkyvillä.
 
Ja ei, en ole rasisti. Olen vain kyllästynyt pelkäämään.

Mikäs hitto siinäkin on, että tätä pitää aina mainostaa. Kyllä jokaisen sopii tehdä omat johtopäätökset onko henkilö rasisti vai ei.

Mielestäni rasismi-aihe on vain keino kääntää keskustelut sivuraiteille. Tämän otsikon alla ei puhuta rasismista vaan faktoista.

Halla-ahon artikkeli oli hyvä, omalla tavallaan.
 
Rasismi on ihan normaalia, jokaiselle eläinlajille maapallolla, myös ihmiselle. Harvoinpa jonkun toisen eläinlauman jäsen, otetaan noin vain mukaan uuteen ryhmään. Yleensä se tapetaan, tai karkotetaan. Rasismi on ongelma yleensä silloin, jos se pitää tukahduttaa ja näennäisesti poistaa.
 
Rasismi on ihan normaalia, jokaiselle eläinlajille maapallolla, myös ihmiselle. Harvoinpa jonkun toisen eläinlauman jäsen, otetaan noin vain mukaan uuteen ryhmään. Yleensä se tapetaan, tai karkotetaan.

Sulla saattoi olla jokin syvällinenkin sanoma mielessäsi, mutta onko mahdollista, että et kirjoita jokaista idiootismiin verrattavaa ajatuksenkulkuasi forumille asti (kaksi viimeistä viestiäsi tähän ketjuun)?

Toisin sanoen takaisin asiaan. Kyseinen aihe ei käsittele rasismia, vaan ulkomaalaisten tekemiä seksuaalirikoksia.
 
Sulla saattoi olla jokin syvällinenkin sanoma mielessäsi, mutta onko mahdollista, että et kirjoita jokaista idiootismiin verrattavaa ajatuksenkulkuasi forumille asti (kaksi viimeistä viestiäsi tähän ketjuun)?

Toisin sanoen takaisin asiaan. Kyseinen aihe ei käsittele rasismia, vaan ulkomaalaisten tekemiä seksuaalirikoksia.

Sulla on oma mielipiteesi, valitettavasti rasismia ei voi koskaan poistaa kokonaan, kuuluu ihmisluontoon.
 
monissa maissa nainen ei kulje ulkona yksinaan, tai toisen naisen seurassa, eika myoskaan katso miesta silmiin. Esim saudit, algeria...

Jos naista maista tuleva mies raiskaa suomessa naisen, niin ei minun mielestani ole oikeiden mukaista rangaista miesta, vaan parempi on puhutella naista !! eikos tuossa alkuperaisessa artikelissakin tata tarkoitettu ? mies ei itse edes tieda tekevansa mitaan vaaraa.

No voi morjens. Meetkö sä ulkomaille neuvomaan ja kertomaan miten meillä Suomessa tehdään ja miten se on ihan ok vaikka kyseisen maan lait eivät sitä salli? Nii-in. Jos joku on oikeudenmukaista niin se on nimenomaan se että sitä miestä rangaistaan tuossa tapauksessa.

Mutta toki kotimaisia naisiakin täytyy herätellä. Kyllä jokaisen pitäisi pikkuhiljaa tajuta se että ihan jokaisessa paikassa ei kannata liikkua ihan mihin aikaan tahansa, varsinkaan tuhannen turpajurrissa. Ei ihmisen tarvitse olla huippuälykäs välttääkseen pahimmat vaarat arkielämässä, riittää että ei ole idiootti ja liian sinisilmäinen.

Asenne "mä voin kulkee ihan missä mä haluun" on helvetin vaarallinen.
 
noh eipas nyt. Kirjoittelin vaan kevennykseksi ulkomaalaisen miehen nakokannan.
Eikohan se ole niin etta maassa maan tavalla, ja taman lisaksi ei ole oikeen mieleen armomurhat, ja sukuelimien silpomiset.
 
No hoh-hoo...

Jos tyttö itkee, huutaa ja tappelee vastaan onko se tarpeeksi kovasti kieltäydytty? Ei vissiin:rolleyes: Naurettavaa hyssyttelyä.

Vituttaa ettei myöhempään illalla voi enää mennä salille, ei ulkoiluttamaan koiraa tai muuten lenkille. Minähän olen perkele omassa maassani! Minulla on ihmisoikeudet! Ei se vaan riitä enää.

Väkisinkin tulee mieleen, että jos tänne kustannetaan mamuja ja melskataan kehitysavusta, voitaisiinko minuakin "kehitysavustaa" parilla henkivartijalla? Joskus tuntuu siltä ettei tässä maassa enää haluta suojata kansalaisia -kaikkia muita kylläkin.

Ja ei, en ole rasisti. Olen vain kyllästynyt pelkäämään.

EDIT: Onneksi en asu (vielä) pahimmilla alueilla. Tosin muutosta on jo täälläkin Lintukodossa näkyvillä.

jätkä puhuu niin asiaa! samanlaista ongelmaa paikoitellen täälläkin.
 
Minun mielestäni tuolle naiselle pitäisi antaa sama rangaistus kuin mitä hänen raiskanneet miehet olisivar saaneet, jos raiskaus olisi oikeasti tapahtunut.
 
Oli kyllä kerrassaan kypsää käytöstä neidiltä! Taisi temppu toimia: poikaystävälle huono omatunto, ja huomionsaanti taattu.

Vanha kikka naiselta. Vastaavia huomiohakutempauksia tapahtuu Suomessa kymmenittäin ellei jopa sadoittain vuodessa. Osassa keksityistä koko sukupuoliyhteys on keksittyä, osassa sukupuoliyhteys on tapahtunut mutta raiskaus sepitetään kun tulee niin huono omatunto pettämisestä.
 
Oplipa hämmentävää lukea uutisesta suoraan, minkä maalaisia noi raiskaajat oli.. Ei tarvinnu yhtään kysellä ja kaivella.
 
...ja suuri enemmistö seksirikoksista jää poliisille ilmoittamatta ja tekijänä joku uhrille ennestään tuttu lähipiiristä (esim. aviomies)...
 
...ja suuri enemmistö seksirikoksista jää poliisille ilmoittamatta ja tekijänä joku uhrille ennestään tuttu lähipiiristä (esim. aviomies)...
Tuossa saatat olla oikeassa. Tai sitten et. Paha sanoa ilman dataa. Entä sitten?

Estääkö suomalaisten raiskaus parisuhteessa maahanmuuttajien parisuhderaiskaukset?
 
Back
Ylös Bottom