Seksimatikkaa

Heh.. joo näitä "nerokkaita" lasku-juttuja riittää. Mutta onhan ne ihan hauskoja.

Sitten kun joku kehittää kaavan joka esimerkiksi isoäitini kengännumeron ja setäni hampaiden lukumäärän perusteella kertoo vaikka otsatukkani pituuden niin lupaan olla oikeasti hämmästynyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Elä keijo spoilaa hyvää juttua!
Mutta eihän tuossa ole mitään ihmeellistä tai hienoa. Se juttu, missä piti laskea jotain yksinkertaisia juttuja ja sitten ajatella jotain työkalua, jotain vihannesta yms. Se oli oikeasti hieno, koska ainakin itselläni se toimi täsmälleen, enkä tiedä vieläkään, miten se saattoi toimia niin.

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, että tuo antaa iän ja tuon kertojen määrän, kun se kysyy tuossa laskussa sekä kertojen määrän suoraan että syntymävuoden, jonka avulla lasketaan ikä.

Jylli81 sanoi:
Se juttu, missä piti laskea jotain yksinkertaisia juttuja ja sitten ajatella jotain työkalua, jotain vihannesta yms. Se oli oikeasti hieno, koska ainakin itselläni se toimi täsmälleen, enkä tiedä vieläkään, miten se saattoi toimia niin.

.
Se toimi itsellänikin ja todella monella kaverillakin, en itsekään tajuu miten se pysty toimiin :eek:

neutraali sanoi:
Se toimi itsellänikin ja todella monella kaverillakin, en itsekään tajuu miten se pysty toimiin :eek:
Pistäs muuten neutraali ne omat arvosi näkyville, joita käytit tuon äskeisen laskemiseen, niin minä laskee tuon uudelleen sinun arvoillasi, koska ei tuosta voi saada oikein laskemalla väärää tulosta.

Eli kertojen määrä, syntymävuosi ja onko sinulla jo ollut syntymäpäivä tänä vuonna?

Onhan noi ihan kivoja, mutta niissä kaikissa on jotain 15 laskua ja luvut tyyliin 17,315.

Jylli81 sanoi:
Se juttu, missä piti laskea jotain yksinkertaisia juttuja ja sitten ajatella jotain työkalua, jotain vihannesta yms. Se oli oikeasti hieno, koska ainakin itselläni se toimi täsmälleen, enkä tiedä vieläkään, miten se saattoi toimia niin.
Minun käsittääkseni siinä on vaan tutkittu että samat värit, numerot sekä työkalut tulevat suurimmalla osalla ihmisistä ensin mieleen. Eli se toimii vain osalla ihmisistä.

Jakge sanoi:
Minun käsittääkseni siinä on vaan tutkittu että samat värit, numerot sekä työkalut tulevat suurimmalla osalla ihmisistä ensin mieleen. Eli se toimii vain osalla ihmisistä.

Joku tuollainen tilastointi siinä on pakko olla taustalla, mutta mielestäni silti aika merkillistä, että se toimii niin monella, koska siinähän oli muistaakseni 3 tai 4 eri asiaa, joita piti ajatella. Eli siis todennäköisyys, että vähintään yhden kohdalla ajattelee jotain muuta, kuin mitä oli tarkoitettu, on melko suuri. Tämän takia mielestäni on hämmästyttävää, että ne asiat oli pystytty etsimään niinkin tarkasti.

En sitten tiedä, mikä niiden laskujuttujen rooli oli siinä testissä.

Jylli81 sanoi:
Pistäs muuten neutraali ne omat arvosi näkyville, joita käytit tuon äskeisen laskemiseen, niin minä laskee tuon uudelleen sinun arvoillasi, koska ei tuosta voi saada oikein laskemalla väärää tulosta.

Eli kertojen määrä, syntymävuosi ja onko sinulla jo ollut syntymäpäivä tänä vuonna?
Enkai mä enään niitä muista :D joten kokeilin uudestaan ja toimihan se, tottakai. tosi on ettei tuosta voi saada väärä tulosta joten aikaisemmassa kokeilussa päässälasku taito petti.

Oonko :david: vai :arvi: kuin tein nopsasti Excel taulukon jota käyttäen huomasin tämän "nerokkaan" kaavan jujun?

ps. toimi mullakin

Mutta missä olisi laskuri joka lupaisi sen kuinka monta kertaa saat viikossa...? :) Toivottavasti luvut alkaisi 7:stä ylöspäin... :rock:

joyjoy sanoi:
Lähden tästä treenaamaan ton QUOTE homman käyttöä
Ei siinä ole mitään sen kummempaa, kuin että tuosta jälkimmäisestä QUOTE:sta puuttuu tuo /-merkki tuosta [:n ja Q:n välistä. Eli kun seuraavan laitat [/QUOTE] siksi jälkimmäiseksi, niin tuo lainaaminen toimii ongelmitta. :thumbs:

Edit: Niin joo, ja tuon kuuluu alkaa tuolla
[I sanoi:
lainattavan henkilön nimi[/I]]. Tuohon kursivoituun kohtaan sitten tietenkin tilalle sen henkilön palstanimi, jonka tekstiä lainaat. Mutta nuo tulevat kaikkein helpoiten, kun käytät sitä lainattavan postin oikeassa alakulmassa olevaa Reply With Quote-nappia ja sitten sieltä Quote-tagien välistä deletoit mahdolliset turhat tekstit pois jättäen sinne sen lainattavan pätkän, mutta et muuta noita Quote-tageja.

neutraali sanoi:
ei onnannu -139, olen tämän tapaisia testejä tehnyt ja yleensä ne on onnistunut.

Muhahaa, sen seksin määrä piti olla alle 10, ei yli :hyper: runkkausta ei lasketa seksiksi :nolo:

Toimi mulla.

edit: jaa. se vika olikin vain sun hetkellisessä päässälaskuhäiriössä.
Hmh. :jahas:

lepex sanoi:
Muhahaa, sen seksin määrä piti olla alle 10, ei yli
Kokeilepa ihan piruuksissasi laskea vaikka 20:llä, mielestäni pitäisi toimia ihan oikein silloinkin, tosin tuloksesta tulee nelinumeroinen, mutta muuten.

Suositut

Back
Ylös Bottom