Seksi heikentää suoritusta(ko)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JouMaN
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Reeniä ennen seksiä = kulkee
Reenin jälkeen seksiä = kulkee
Reenien välissä seksiä = kulkee

Seksi pitää miehen tiellä ja mielen virkeänä.

Originally posted by ozzie
Naikaa, tai vetäkää tassuun vähän ennen treeniä, mutta ei loppuun asti. Siihen kynnykselle vaan.(Jos pystyy lopettamaan;-) Luulis että testot olis silloin huipussa?
Onko tossa siis perää? Nostaako rakastelu (partnerin tai itsensä kanssa) testosteronitasoja? Ja kuinka pitkäksi aikaa?

Pikajuoksija Dennis Mitchell väitti testosta kärähdettyään lehdistötilaisuudessa, että arvot oli korkealla koska se oli harrastanut seksiä koko yön. Kai se nyt on jonkun lääkärin kirjoittama selitys, ei kai noita urheilijoita päästetä lehdistön eteen ilman valmisteltuja puheita???

Jos tossa on jotain perää, niin vois alkaa itekkin kokeilemaan. Sais samalla ranteita veryteltyy säännöllisesti... Tai ainakin oikeeta rannetta :(

Originally posted by rima
Onko tossa siis perää? Nostaako rakastelu (partnerin tai itsensä kanssa) testosteronitasoja? Ja kuinka pitkäksi aikaa?

Pikajuoksija Dennis Mitchell väitti testosta kärähdettyään lehdistötilaisuudessa, että arvot oli korkealla koska se oli harrastanut seksiä koko yön. Kai se nyt on jonkun lääkärin kirjoittama selitys, ei kai noita urheilijoita päästetä lehdistön eteen ilman valmisteltuja puheita???

Jos tossa on jotain perää, niin vois alkaa itekkin kokeilemaan. Sais samalla ranteita veryteltyy säännöllisesti... Tai ainakin oikeeta rannetta :(

Siinä mielessä pitää paikkansa, että kyllä treeni kulkee vaikka harrastaisikin seksiä. Mutta jos sen päästää laukeamiseen asti menemään, niin sitten ei tule enää mitään.

Seksi alentaa testosteronitasoja. Siitä on tehty kliinisiä tutkimuksia ja juttua on ollut mm. ainakin tiedelehdissä.
Seksin jälkeen tietysti kiveksien paikallinen testosteronipitoisuus nousee, mutta se onkin sen takia että niitä siimahäniä tulisi lisää ja nopeasti.
Verenvapaa testosteroni (josta on hyötyä lihaksille) taas laskee vähitellen.

Korkeimmillaan vapaatestosteroni taitaa olla muutamien päivien (3-4) panttaamisen jälkeen, jonka huomaakin jo aika selvästi.

itse muistan, että kun sain harrastaa seksiä silloisen tyttöystäväni kanssa, elämä oli kaikin puolin mallillaan ja treenikin sujui. nyt treeni kulkee huonosti (ei tyttöystävää), eli kaipa se onnellinen seksielämä parantaa suorituskykyä vähän joka asiassa.
ja mulla ehkä se, että tämä jätkä ei saa naista mielestään vie tehot treenistä. :curs:

Kylläpä kaivoit vanhan thredin esiin, eipä silti tunnustan minäkin että treenin jälkeen seksi kulkee laiskanpuoleisesti :D

Pyranha sanoi:
Kylläpä kaivoit vanhan thredin esiin, eipä silti tunnustan minäkin että treenin jälkeen seksi kulkee laiskanpuoleisesti :D

Todellakin ja varsinkin kovan jalka tai selkätreenin jälkeen. Ei suoraansanottuna tee mieli yhtään moneen tuntiin.

jos teen sen virheen että pistää kukon kahlaan ennen treeniä ni on ihan sama meniskö sitä vanhain kotiin treenaan mummojen kanssa vai salille. meinaan menee sitten aivan päin vittua.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
rollerghost sanoi:
Seksi alentaa testosteronitasoja. Siitä on tehty kliinisiä tutkimuksia ja juttua on ollut mm. ainakin tiedelehdissä.
Seksin jälkeen tietysti kiveksien paikallinen testosteronipitoisuus nousee, mutta se onkin sen takia että niitä siimahäniä tulisi lisää ja nopeasti.
Verenvapaa testosteroni (josta on hyötyä lihaksille) taas laskee vähitellen.

Korkeimmillaan vapaatestosteroni taitaa olla muutamien päivien (3-4) panttaamisen jälkeen, jonka huomaakin jo aika selvästi.

Loogista, kyllä jo parin päivän panttaamisen jälkeen rupeaa erektio ja kuti olemaan aika herkässä.

Jostain olen lukenut että aamuerektio estää testotasojen romahtamisen illlalla. Tämä siis silloin kun leikin jättää kesken.

Norskit syyttivät Janne Ahosta seksidopingista, eli Janne olisi tutkiskellut eroottista materiaalia hyppyjen välillä. Ei varmaankaan ole kiellettyä, mutta Janne Perheellisenä miehenä kielsi tuollaista tapahtuneen

Mielenkiintoinen aihe.

Miten sitten naisilla vaikuttaa seksi ennen treeniä? Itse kuvittelisin, että hyvän aktin jälkeen hyvin ja huonon huonosti. Näin luulisi olevan myös miehilläkin. Mikäli nyt miehellä olisi koskaan huonoa aktia, koska oma kliimaksin saavuttaminen on lähes aina taattu :david:

SEAGRAM sanoi:
Norskit syyttivät Janne Ahosta seksidopingista, eli Janne olisi tutkiskellut eroottista materiaalia hyppyjen välillä. Ei varmaankaan ole kiellettyä, mutta Janne Perheellisenä miehenä kielsi tuollaista tapahtuneen

Mielenkiintoinen aihe.

Norjalaista tulee ainoastaan rehellisiä tuomareita ja metsään kuolevia suunnistajia ;) mutta kyllä pari tuntia ennen salia voi pikaset vetää (ja nyt kaikille pilkun viilaajille - tarkoitin sitten penetraatiota, enkä mitään propionaattia ;) ) - ei sanottavaa eroa treeniin. Tosin mä keskityn salilla kuuntelemalla lussu trancee tai ambienttia - et voisin väittää korvien välipuolella se treeni menee perseelleen eikä fyysisellä puolella. Enemmän näen hallaa parilla pullolla kaljaa edellisenä iltana tai buranalla... tietty jos harrastaa akrobatiaa tai daami painas hirveesti niin voihan se olla et asentovalikoimasta on katottava jotain joka ei kohdista reenattavan lihasryhmän niskaan suuria paineita ;)

SEAGRAM sanoi:
Loogista, kyllä jo parin päivän panttaamisen jälkeen rupeaa erektio ja kuti olemaan aika herkässä.

Jostain olen lukenut että aamuerektio estää testotasojen romahtamisen illlalla. Tämä siis silloin kun leikin jättää kesken.

Mielenkiintoinen aihe.
kyllähän sitä pidemmälle lentää kun on isompi ala mihin ilma ottaa ;)

Jospa alkaisi hifistelemään ja syklittämään tatittamisen niin, että se sopii treeni kiertoon. Luontaiset testotasot pysyisivät ylhäällä. Välipäivinä tai kevyinä viikkoina voisi harrastaa vapaammin...

Artemis sanoi:
Jospa alkaisi hifistelemään ja syklittämään tatittamisen niin, että se sopii treeni kiertoon. Luontaiset testotasot pysyisivät ylhäällä. Välipäivinä tai kevyinä viikkoina voisi harrastaa vapaammin...

:lol2:

Ja treenipäiväkirjaan merkinnät:

Perjantai 13.5.2005 klo 14.00

Hakkasin tattiin oikealla kädellä, suoritus kesti viisi minuuttia.

Pientä pumppi forkussa, treeniarvosana: :4:

Juusto sanoi:
Mulla taas on ihan järkyttävän kova himo päästä treenin jälkeisenä iltana panemaan. Siis paljon kovempi tarve kuin jos en ole treenannut. Mistähän toi voisi johtua? Ilmeisesti testot jotenkin ylhäällä vielä treenin jälkeen. Muijakin on jopa huomannut eron :D (ja ihan natuna treenaan).

Kellään muulla vastaavaa?

Mulla aivan sama ongelma. Hirmupanetus treenin jälkeen, aina!

Että älkää äijät ennen treeniä laittako hukkaan kun sitä tarvitaan illemmalla :D

Ei vaikuta ennen reeniä paneminen ainakaan mulla mainittavasti treenien kulkuun.

Sen sijaan jos on treenannu ensin ja sitten sattuu rallittelemaan tyyliin koko yön niin sen jälkeen tietää touhunneensa. Paikat on todella kipeät pari seuraavaa päivää. Mut mitä väliä... ja saa ne treenien painotkin hiukan laskeakin sitten jos se siitä on kiinni.

Mielestäni usein seksin jälkeen tuntuu olo selvästi väsyneemmältä, ja tarkoitan OIKEAN seksin jälkeen :thumbs:
Muistankin joskus lukeneeni että orgasmin saatuaan ainakin miehillä alkaisi joku hormooni vaikuttaa elimistössä, joka juuri aiheuttaa tuota väsymystä. Itse olen ainakin nykyään kieltäytynyt aamuseksistä juuri sen vuoksi, etten kaipaa parin tunnin aamuväsymystä.
Tyttöystäväni kyllä näyttää vain piristyvän aina seksin jälkeen....kirjaimellisesti vie kyllä viimeisetkin mehut. :D

gude sanoi:
Miten sitten naisilla vaikuttaa seksi ennen treeniä? Itse kuvittelisin, että hyvän aktin jälkeen hyvin ja huonon huonosti. Näin luulisi olevan myös miehilläkin. Mikäli nyt miehellä olisi koskaan huonoa aktia, koska oma kliimaksin saavuttaminen on lähes aina taattu :david:

Naisista en tiedä. Mutta minulla tuo pätee täysin päinvastoin. Huono akti = loistava treeni. Sitä sen verran vituttaa et adrenaliini tasot saa keskittymällä nostettua vaarallisille tasoille, ja rauta nousee :rock: Hyvä akti taas on loistava treeni, mutta aiheuttaa hyvin laiskan salitreenin. Se raukea olo joka piti tulla salin endorfiinihöyryistä tuleekin ennen salia... ei toimi mulla.

Suositut

Back
Ylös Bottom