:lol2:Originally posted by Lars
Mä oon kuullu et se olis vetäny käteen samalla kun juossu sitä ennätystä.. ;)
Toi alkuperäinen juttu oli kyllä ihan tosi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:Originally posted by Lars
Mä oon kuullu et se olis vetäny käteen samalla kun juossu sitä ennätystä.. ;)
Originally posted by ozzie
Naikaa, tai vetäkää tassuun vähän ennen treeniä, mutta ei loppuun asti. Siihen kynnykselle vaan.(Jos pystyy lopettamaan;-) Luulis että testot olis silloin huipussa? Sitten äkkiä salille....
Naikaa, tai vetäkää tassuun vähän ennen treeniä, mutta ei loppuun asti. Siihen kynnykselle vaan.(Jos pystyy lopettamaan;-) Luulis että testot olis silloin huipussa? Sitten äkkiä salille....
Pitääkin ottaa Jallu huomenna mukaan, voin sitten käydä pukuhuoneessa aina ennen sarjaa nylpyttämässä... ;) Voi olla että tulee porttikielto, mutta pitää sitten vaihtaa semmoiselle salille missä ymmärretään että jätkähän treenaa tosissaan!
Originally posted by arpo
Pitääkin ottaa Jallu huomenna mukaan, voin sitten käydä pukuhuoneessa aina ennen sarjaa nylpyttämässä... ;) Voi olla että tulee porttikielto, mutta pitää sitten vaihtaa semmoiselle salille missä ymmärretään että jätkähän treenaa tosissaan!
Eikö olisi kuitenkin fiksumpaa, jos tekisitte kumpikin, sinä ja Jallu, ne masturbaatiot yksin ja erikseen?
Originally posted by Make
Eikö olisi kuitenkin fiksumpaa, jos tekisitte kumpikin, sinä ja Jallu, ne masturbaatiot yksin ja erikseen?
Originally posted by Sumu
Käytännön kautta huomattu: treeni ei kulje seksin jälkeen. Siis ainakaan, jos seksistä on jotakuinkin 2 tuntia :blow:
Originally posted by Sumu
Ei seksiä treenipäivänä ennen treeniä. Kulkee kivasti. Tähän mennessä ainoa ratkaisu asiaan.
Originally posted by CartDude
En tiedä johtuiko itse seksistä vai siitä että ko. nainenkin punttasi samalla
Originally posted by CartDude
En tiedä johtuiko itse seksistä vai siitä että ko. nainenkin punttasi samalla, mutta olo oli sellainen että teki mieli repiä puutkin irti juurineen ja painot nousivat apinan raivolla. Puntin jälkeen oli pakko vielä kurmottaa nyrkkeilysäkkiin enimmät virrat.