Sekoilua dieetillä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä onko muille tuttua, mutta itse oon huomannu sellasen asian että kalorien laskiessa aina vaan alemmas alkaa ajatuskin herpaantua. Eli kaikkea erikoista tulee sählättyä kun läskinpolttoa on harjoitettu pidempään. Välillä on vauhti päällä ja välillä totaalisen jäässä. Esimerkiksi kaloreita tulee katsottua mitä oudoimmista asioista, ei oo kerta eikä pari kun minäkin olen käännellyt hiusväripakkausta tai jotain vielä absurdimpaa käsissäni ihmetellen miksei missään lue tuotteen ravintoarvoja. Muilla vastaavia kokemuksia?

Taitaa olla hiilarinpuutetta sulla, mulla kasvaa vitutus eniten dietillä. Oon myös erittäin herkkä puhumaan asioista joista en tiedä paskan vertaa:david:

Eipä oo kauaa dieetillä oltukkaan, toista viikkoa (kait vhh:ksi voisi luokitella, en tiedä). Katoin tossa joku päivä että auto tulee, 5m päässä, "tajusin" asian kyllä, silti lähin kävelemään eteen...

Toistojen laskuissa tuppaa sekoileen, voi lähteä ekasta toistosta laskut esim jotain seiskasta.

sekoilua naisten kanssa dieetillä, that's me.

Olenko mä ainoa, jonka pää on mennyt sekaisin dieetillä naisista, vastakkaista sukupuolta tekee mieli enemmän kun ehrmannia illalla. Onko tähän jotain selitystä biologian kirjassa? :D

Unohdin vetää työpaikan hieman epätasaisella parkkiksella käsijarrun päälle... siitä sitten lähtikin auto mukavasti vyörymään ja tuli vähän liikettä äijään...

Itse olen nähnyt keton alkupuolella (3-5pvä) sekavia unia joissa käy esim. jää kaapilla syömässä, tuntuu pirun todelliselta. Ja aamulla kaapissa oli puoliksi syöty raejuusto sekä leipä :wtf: tosin jälkeenpäin paljastui että siskon jäljiltä olivat. Mutta aamulla vähän kummastutti.

Itse olen nähnyt keton alkupuolella (3-5pvä) sekavia unia joissa käy esim. jää kaapilla syömässä, tuntuu pirun todelliselta. Ja aamulla kaapissa oli puoliksi syöty raejuusto sekä leipä :wtf: tosin jälkeenpäin paljastui että siskon jäljiltä olivat. Mutta aamulla vähän kummastutti.

tää oli paras! :hyvä:

Itellä kävi semmonen juttu kun oltiin kaverin kalassa, että rupesin siinä kattomaa kaverin uutta viehettä (siis vaappu oli kyseessä ) ja ihmettelin itekseni, että paljon tässä on rasvaa ku ei lue.meni joku 5min. ni ärähin kaverille : '' paljon täs on rasvaa'' ? .Kaverit oli muutenkin vittuillu pari päivää dietin liiottelusta ja tämä varmisti heidän ajatuksiaan.

sekoilua naisten kanssa dieetillä, that's me.

Olenko mä ainoa, jonka pää on mennyt sekaisin dieetillä naisista, vastakkaista sukupuolta tekee mieli enemmän kun ehrmannia illalla. Onko tähän jotain selitystä biologian kirjassa? :D
Et ole missään nimessä ainoa, minullakin ihan samanlaisia tuntemuksia ollut viime aikoina. Eikä siihen ole auttanut muu kuin baarissa käynti ja sieltä naisen iskeminen. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom