Sekkari kuntopiiriä varten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoonasR
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mistä sais sellasen ohjelmoitavan sekkarin, minkä voi ohjelmoida piipittämään tietyin väliajoin.

Esimerkiksi näin:
1 min - 10 sek -1 min - 10 sek -1 min jne.....

Helpottais kuntopiirin tekemistä ei tarvis katella kelloa jatkuvasti :)

Komppaus gymbossille. Paras mikä on.

itelläkin toi iPhonessa. :)

Iphoneapa ei paljon kehtaa ronklata mankkakäsillä. Iphone ei klipsillä pysy vyötäröllä ku hypit hyppyskää. Iphone on iso.

...Mutta on sekin ihan ookoo. On mullaki roundtimerX kännykässä hätävarana.

Itse tein niin, että editoin biisilistan yhdeksi MP3:ksi, ja tein väliin 1 sekunnin taukoja jotka viittas intervalliin.

iPodilla sitten kuuntelin reenin aikana.

Toki rasittava sinänsä että joutuu aina tekemään uusiksi kun biisit rupee riesoo.

Itse tein niin, että editoin biisilistan yhdeksi MP3:ksi, ja tein väliin 1 sekunnin taukoja jotka viittas intervalliin.

iPodilla sitten kuuntelin reenin aikana.

Toki rasittava sinänsä että joutuu aina tekemään uusiksi kun biisit rupee riesoo.

Itellä oli sama ennen iPhonea, onneksi ei enää tarvi miettiä :) On niin kätevä toi Gymboss.

Mistä sais sellasen ohjelmoitavan sekkarin, minkä voi ohjelmoida piipittämään tietyin väliajoin.

Esimerkiksi näin:
1 min - 10 sek -1 min - 10 sek -1 min jne.....

Helpottais kuntopiirin tekemistä ei tarvis katella kelloa jatkuvasti :)

Tällasesta iPhone-sovelluksesta oon tykänny tosi paljon: PowerTimer

Minä käytän iphonea ja sovellusta WODtimer, ihan ok voisi tosin olla korkeammat nuo äänet... pitäisi ehkä noita toisia vaihtoehtoja kokeilla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mullakin on toi round timer x puhelimessa, helppo käyttää, vieläpä ilmainen ja käytän sitä varsinki kahvakuulatreenien yhteydessä. Ainoa miinus siitä, että kaatuu turhan usein kesken leikin (jolloin puhelin sanoo "sovellusvirhe" tjsp).

Suositut

Back
Ylös Bottom