Seinäkiipeily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ola
  • Aloitettu Aloitettu

ola

Olen tässä jo pidemmän aikaa haaveillut seinäkiipeilyn kokeilemisesta / harrastuksen aloittamisesta. Onko pakkislaisilla kokemusta ko. lajista?

Entäpä onko pääkaupunkiseudun kiipeilypaikoista kokemuksia tai suosituksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tosta kuutisen vuotta jo kokemusta, kuten nickistäkin saattaa päätellä. Viimeiset 2 vuotta oon nyt treenannut kiipeilyä 5 kertaa viikossa + oheisharjoitteet. Kisaan aktiivisesti, mutta ulkokiipeily on se mun juttu
:thumbs: Kannattaa ehdottomasti aloittaa harrastuksen parissa Helsingin Kiipeilykeskuksen alkeiskursseilta. Järjestetään ainakin joka keskiviikko. Toivottavasti kolahtaa :hyper:

Hemmetin siisti laji! Suosittelen. Vaikka olen vasta ihan aloittelija niin kipinä on syttynyt ja kärventää koko ajan kovemmin. Suosittelen ehdottomasti alkeiskurssia Tapanilassa.

Ite kans kiipeilin tuossa muonoin 3-4v sitte sillä tuloksella, että puukosta tuli. Polvea ei kannata kiertää ja työntää itseä ylöspäin samaan aikaan.

wille00 sanoi:
tietääkö kuukaan onko Lahdessa jotain kiipeilyseuraa/paikaa ja jos on niin missä?
Copy-paste SKIL:lin sivuilta(Suomen Kiipeilyliitto)

LAHTI
Lahden Seudun Kiipeilyseura Kitka ry
Puheenjohtaja Juha Heiniö Sakaristonkatu 15 A 6 45100 Kouvola
p: 04-436 7709
:kippis1:

Siisti laji. Ite oon 5 vuotta kiipeillyt suomessa ja ulkomailla. Kantsii varautua siihen että jos laji vie mennessään niin rahat menee kivasti kamoihin, aina löytyy uutta kivaa ja mitään ei voi oikeen ostaa käytettynä. No joo, ehkä kengät ja joku boulder pädi.

Mutta mutta, kuiva lämmin syksy, ei ötököitä ja kitkat kohdallaan! :kippis1:

Tänä keväänä ihan varmasti aloitan. Pari kaveria alkanut käymään useamminkin tuolla ja alan itsekin harrastamaan, kun on pienestä pitäen ollut pakko apinana kiipeillä joka paikkaan. Takuulla saa samat kicksit ku pentunakin. :hyper: