Seinäkiipeily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ola
  • Aloitettu Aloitettu
Kiipeilykerho vertikaalilla on jonkinnäköinen boulder-luola. Omakohtaisia kokemukasia ei ole. Helmikuussa ilmeisesti, jos kaikki menee sunnitellusti, avautuu Nekalaan Tampereen Kiipeilykeskus. Rakentamista ja ennakkotunnelmia kannattaa käydä katsomassa http://tampereenkiipeilykeskus.blogspot.com.

Tack! Nyt muistankin kuulleeni jotain juttua tuosta kiipeilykeskuksesta, täytynee mennä sitten joskus testaamaan. Eipä tuota kokemustakaan liiemmälti ole, mutta vaikuttais ihan mun lajilta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiipeilykaveria

Nostetaas tätä taas..

Eli kaipaisin kiipelykaveria Helsingin Tapanilan kiipeilykeskukseen. Olen aloittelija (käynyt yläköysikiipeilyn alkeiskurssin). Painoa mulla on 55 kg, joten kovin painavaa kaveria en pysty varmistamaan..Viimeks varmistin 85 kiloa painavaa ja se ainakin oli ihan ookoo.

Pari kertaa viikkoon olis kiva päästä seinälle:)

Let me know jos jotakuta kiinnostaa lähtee!

Se on mahtavaa kun se 85kg lipee otteesta ja rojahtaa alas nii vaihtuu kiipeilijä seinällä :)

Mahtava laji kyllä. Viimeksi tänään erällä taas nosteltii makkaroita palojen päälle. :dance:

Nostetaas tätä taas..

Eli kaipaisin kiipelykaveria Helsingin Tapanilan kiipeilykeskukseen. Olen aloittelija (käynyt yläköysikiipeilyn alkeiskurssin). Painoa mulla on 55 kg, joten kovin painavaa kaveria en pysty varmistamaan..Viimeks varmistin 85 kiloa painavaa ja se ainakin oli ihan ookoo.

Pari kertaa viikkoon olis kiva päästä seinälle:)

Let me know jos jotakuta kiinnostaa lähtee!

Mä kyllä voisin lähtee messiin jossain vaiheessa! Kurssista on muutama vuosi mutta nyt on alkanut taas laji kovasti kiinnostamaan ja ensi kuun puolella vois taas viritellä tuotakin harrastusta! Laita vaik mailia niin katsellaan sit tarkemmin. mxm (at) pakkotoisto.com

Se on mahtavaa kun se 85kg lipee otteesta ja rojahtaa alas nii vaihtuu kiipeilijä seinällä :)

No tähänhän vaikuttaa myös muut seikat kuin vain paino, mm. kitka.. Kokeilemalla varovasti selviää pystyykö kuinka isoa painoeroa varmistamaan turvallisesti. Kokeilin itse niin että tää 85 kiloinen tippui köyden varaan eikä siinä sen kummempaa kuin että itse nousin noin puol metrii ilmaan ja siitä sitten laskee ensin itsensä ja sitten kaverin. Tämä siis tapahtui ohjaajan valvonnassa koska en tietenkään olis aloittelijana moista kokeillut yksin :)

Eli noissa olosuhteissa se 85 kg oli ookoo eikä kiipeilijä seinällä vaihtunut :)

Jos tässä ketjussa muuten asioi Tampereen seudulta olevia kiipijöitä, niin olisko kenelläkään kiinnostusta tuossa kevväämmällä, ennen ulkokauden alkua, lähteä seinälle 2-4 kertaa viikossa hiomaan grippiä ja muuveja? Maaliskuun puolella varmaankin oma polvi olisi sen verran kondiksessa, että vois taas aloitella.

Nostetaas tätä taas..

Eli kaipaisin kiipelykaveria Helsingin Tapanilan kiipeilykeskukseen. Olen aloittelija (käynyt yläköysikiipeilyn alkeiskurssin). Painoa mulla on 55 kg, joten kovin painavaa kaveria en pysty varmistamaan..Viimeks varmistin 85 kiloa painavaa ja se ainakin oli ihan ookoo. Pari kertaa viikkoon olis kiva päästä seinälle:) Let me know jos jotakuta kiinnostaa lähtee!

Heippa, olisin myös kiipeilykaveria vailla! Aktiivista pienikokoista kiipeilykaveria on vähän vaikea löytää tuttavapiiristä. Jos joskus vielä uupuu varmistaja, lähden mielelläni mukaan. Mitenköhän voisi parhaiten vaihtaa yhteystietoja luotettavasti...?

Nostetaas tää taas:)

Eli olen hyvin kiinnostunut seinäkiipeilyn aloittamisesta, olen käynyt Tapanilassa kokeilemassa kavereiden kanssa itsevarmistavilla ja haluisin päästä kiipeilemään ihan kunnolla.
Lähiaikoina olisi tarkoitus päästä alkeiskurssille, mutta kukaan kavereistani ei ole kiinnostunut, joten kannattaako mennä alkeiskurssi vaikka ei ole vielä kiipeily paria?

Eli jos joku on vailla kiipeilykaveria niin olen 17-vuotias (tai täytän joulukuussa 17) tyttö Helsingistä, n. 160cm/55kg, tarkoitus olisi päästä ainakin kerran viikossa kiipeilemään Tapanilaan (maksaa kyllä melko mukavasti...) ja mahdollisesti kokeilemaan muualle (esim liikuntamyllyyn).

Minä olen myös vailla kiipeilykaveria. Olen käynyt alkeiskurssin juuri, mutta kaverini on nyt onnettomuuden vuoksi poissa pelistä aika kauan. Olen 175cm/73kg. Löytyykö ketään joka haluaisi päästä kiipeämään ainakin sen kerran viikossa esim. Tapanila?

Myös täällä yksi yläköysikiipeilyn alkeiskurssin käynyt ja innokas kiipeilijä vailla kaveria. Seinällä ( Tapanila tai Salmisaari ) kävisin mieluiten päivisin, mutta illat ja viikonloputkin sopii. Ja vähintään kerran viikossa olisi tarkotus kiivetä. Olen 172cm/ 60kg.

Moi,

Kaverini on kuntoutunut, mutta voit liittyä seuraan jos huvittaa. Käymme enimmäkseen iltaisin kiipeämässä. Laita viestiä jos kiinnostaa :)

Kävin eilen ensimmäistä kertää Tampereella Wolffilla kiipeilemässä. Tarkoitus olisi käydä silloin tällöin (ei siis lähellekkään joka viikko) vähän kiipeilemässä. Olisiko muita kiinnostuneita joka olisi kaveria vailla?

Täälläkin käyty yläköysikiipeilyn alkeiskurssi ja etsitään kiipeilykaveria. Teen säännöllistä yötyötä, joten kiipeilemässä(Tapanilassa) voin käydä arkisin klo 14-19 välillä. Alkuun riittäisi hyvin kerran viikossa. Useamminkin ehkä, jos toiselta innostusta löytyy. Olen 173cm/75kg.

Täällä kaipaisin kanssa kiipeilykaveria. Mahd. pian ja ainakin toukokuun ajan niin paljon kun mahdollista. Tällähetkellä on hyvin joustava aikataulu. Painan 60kg. Salmisaaressa olen yleensä käynyt, mutta mikä vaan paikka käy!

Onkos täällä Pk-seudulla kiipeilijöitä, joita kiinnostaisi ulkoilu? Sisällä ei varmaan tule käytyä kuin jos ei kaveria löydy kallioille ja silloinkin sitten boulderoimaan.

Täälläkin käyty yläköysikiipeilyn alkeiskurssi ja etsitään kiipeilykaveria. Teen säännöllistä yötyötä, joten kiipeilemässä(Tapanilassa) voin käydä arkisin klo 14-19 välillä. Alkuun riittäisi hyvin kerran viikossa. Useamminkin ehkä, jos toiselta innostusta löytyy. Olen 173cm/75kg.

Unohtui mainita miten ottaa yhteyttä: puh. 0407441563(Älkää yrittäkö soittaa klo 6-14, nukun ;), viestin voi toki laittaa).

Myös viikonloput käy, oikeastaan paremmin kuin arkipäivät. Perjantaisin voi myös kiivetä paljon pidempään kun ei ole kiirettä minnekään.

Täällä kaipaisin kanssa kiipeilykaveria. Mahd. pian ja ainakin toukokuun ajan niin paljon kun mahdollista. Tällähetkellä on hyvin joustava aikataulu. Painan 60kg. Salmisaaressa olen yleensä käynyt, mutta mikä vaan paikka käy!

En huomannutkaan, että salmisaaressakin on kiipeilyhalli, sekin käy.

Hops, kun täältä tällainen vanha topic löyty niin mitäpä sitä uutta luomaan. Jeppis, kiipeilykaveria tai vaikka useampaakin kaipaisin tuonne tapanilaan. Alkeiskurssi alla ja tästä se homma lähtee. Painoa löytyy jotain ~70 kiloa ja ikää 21 vuotta.
Koulun ohella tuota harrastetaan eli arkisinkin onnistuu käynti melko joustavasti päivästä riippuen klo 14 eteenpäin.

Elikkäs viestiä tulemaan vain jos jollekulle lisäseura kelpaa tai olet samassa tilanteessa.

Missäs Jyväskylässä olis helppo aloittaa sisäseinäkiipeily? Katselin perus/alkeiskursseja muttei meinannut löytyä. Eikös yliopistokin oo joskus näitä järjestänyt?

Moikka,

Täälläkin olisi yksi neito (-85) vailla kiipeilyseuraa Tapanilan seinille :)
Melko alkutaipaleella olen vielä, mutta alkeiskurssikäytynä 2vk sitten !!
Saan siis tällä hetkellä varmistaa vain toista varmistustaitoista ennen kun koe suoritettu. Tarttisi saada siis harjoitusta :) olen kyllä käynyt muutaman kerran siskoa varmentamassa, mutta meillä tuppaa aikataulut menemään usein ristiin. Sisko siis edelleen kyllä hengissä :D Mun paino on 60kg.
Mulla on sekavuorotyö (milloin mitäkin), joten ikävästi mun kanssa joutuu aina sopimaan ajan, mutta esimerkiksi tämän viikon perjantai sopisi mulle mainiosti.
Yhteydenotot: 0404192921 (outi)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom