Se on nyt sitten joulukuu. Tänne kaikki joulusta 2007.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jouluaattona töissä,jouluaattona töissä :dance:

Joo on se hyvä, että muutkin on jouluaattona töissä kuin minä. No siinä samalla menee se joulupäiväkin. Jos sitten tapanina olis jo vapaalla... :dance:

Minusta on aivan uskomatonta että taas on vuosi vierähtänyt. Miten ihmeessä aika kuluu näin nopeasti nykyisin? Aina joulukuussa ahdistus aikaansaamattomuudesta ja laiskuudesta tiivistyy ja seuraa itsesyytösten aika, joka huipentuu uudenvuodenlupauksiin siitä kuinka ei enää anna ajan valua kuin veden sormien välistä...

Joopa joo. Mikään ei muutu ja aina tulee joulukuu. Onneksi sentään maassa on hieman valkoista. Sen pysyvyydestä tosin ei ole takeita, joten nautitaan vielä kun voidaan.

Hyvää joulunodotusaikaa ja loppuvuotta 2007 itsekullekin! :kippis1:

1) Ero piiiitkästä suhteesta "kolmenkympin kriisissä", mutta elämä hymyilee ;)
2) KAIKKI lahjat hommattu (yht. ~170 euroa)
3) Oon hyvässä kunnossa :david:
4) Tykkään joistakin joululauluista :nolo:

Joululahjat: saatan antaa tietyissä mielin joillekin tuntemille näitä. Ite olen ollut tänä vuonna tuhma poika, mutta kaiketi niitä perheenjäseniltä joitain tulee, vaikken toivo niitä erityisesti kun en ole ollut kiltti poika.

Joulumieli: yritän tuntea tällaista ns. joulun kohdalla olevaa iloisuutta, mikä pursuaa joka ikkunasta. Ihan kiva aate, mutta jostain syystä aina kun pitäisi iloita, tulee jotenkin huono omatunto siitä, mitä itse ansaitsee...

Tietysti tällä hetkellä vuoden lopussa, mikään ei ole vielä valmista. Kaikki suuri ja lopullinen odottaa tuolla tulevaisuudessa.

Hyvä vuosi ollut, paljon edistymistä ja onnistumisia saanut monessa suhteessa aikaan! :) Josko tänään ripustelisi hieman jouluvaloja ikkunoihin, luomaa joulun tuntua.

Niin ja oikein rauhallista ja mukavaa joulua jokaiselle Pakkislaiselle! :)
kynttila.jpg

Lahjoja ei o vielä osteltu. Hyvä fiilis jäi vuodesta, piparia ja kaikkea tuli :thumbs:

Yllätin itseni ja ostin jo melkein kaikki lahjat. Vielä melko kivuttomasti :thumbs: Loput sitten aattoiltana huoltsikalta ;)

mua alkaa kyl jo vähä vituttaa tää joulutouhu, ihan torpedoa vuodesta vuoteen. vanhat rallit soi kaupoissa ja jengi pyörii ku ryssät prismoissa. jotenkin ei ole oikein terveentuntuista touhua.

Meillä on joulu hyvällä mallilla, tänään käytiin kinkku ostaan pakkaseen ja glögit kellariin odottamaan. Lahjat on ostettu, jouluvalot laitettu. Eli siis joululaatikoita ja lahjojen paketointia vaille valmis:) kiva tunne kun tietää et töissä on joka päivä vaan kiireempää niin ei tartte stressata kodin laitosta.

Olipa harvinaisen paska vuosi tää 2007. Puolet vuodesta meni intissä ja tää toinen puolikas on mennyt hyvän vakituisen työn etsimiseen ja oman elämän pähkäilyyn/suunnitteluun, samalla töissä ollessa.

Mä oon koukussa luumurahkaan.. On niin tajuttoman hyvää..

500g rahkaa
250ml vispautuvaa vaniljakastike
150g luumumarmeladi
1/4 - 1 sitruuna (maun mukaan)
ripaus vaniljasokeria

Vispaa vaniljavaahto ja lisää sitten muut ainesosat.

Ääntä kohti.. Mielellään mahdollisimman isosta kulhosta ja mahdollisimman suurella lusikalla.

Hyvvöö!!

Oikeestaan mun oma joulu on 22. päivä. Naksahtaa 18v mittariin.

Mulla sama homma paitsi täytän 18. päivä :) Lahjoja varmaan tulee pari kappaletta (pitäisi keksiä että mitä pyytää) ja pitäisi myös käydä ostamassa lahjoja.

Kulunut vuosi on ollu vähän samanlainen kuin edellisetkin, eli ei mitään uutta tämän taivaan alla. Ehkä ensi vuonna sitten jotain uutta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom